pondělí 17. února 2014

Inglot Kohl Pencil 04 - období tužek na blogu

Ahoj všichni!

Já všude říkám, jak tužky na oči neumím používat a že jim moc neholduju, ale tohle už je třetí recenze v rámci dvou týdnů, asi nastalo nějaké tužkové období či co :). 



V rámci vánoční akce v Inglotu mi byly představeny také nějaké novinky a mě zaujaly tyto barevné tužky. Údajně jsou z vysoce kvalitního karbonu a bla bla (taky si všímáte oblíbenosti slova karbon? Chápu, že "high-tech vlákno z toho, co se strká do tužek" nezní tak cool :), tudíž mají mít nesmírně intenzivní barvy a vysokou odolnost proti otření. Kromě klasické černé a hnědé najdete v nabídce ještě fialovou a tuto modrou, kterou jsem si koupila já. A teď jsme u toho - já tužky fakt neumím používat, tak proč jsem si ji sakra koupila?


mám náplast, protože jsem si uřízla kus prstu, když jsem si při přípravě oběda hrála na mrkvobijce
Už v obchodě mě totiž nadchla svojí barvou. Je to opravdu krásná intenzivní tmavě modrá barva, která má ale ještě jedno (hlavní) plus - fakt se nesetře ani nerozmaže. Udělala jsem schválně několik fotek - na první je čerstvě nanesená, na druhé po dvou setřeních kapesníčkem a na třetí fotografii jsem ji tím kapesníčkem šudlala už hodně...a nijak moc jí to neublížilo.





Takže v sortimentu tužek to u mě dost vyhrává a jsem moc ráda, že jsem si ji pořídila, navzdory mé primární tužkové averzi. Sice mám pořád problém, že nevím, jak udělat tenkou linku, ale zakotvila jsem u tlusté po celém horním víčku a docela mi to tak vyhovuje. Pokud by se vám zalíbila, seženete ji v prodejnách Inglot za (myslím) 250 Kč. Je to sice víc, než legendární Scandal'Eyes od Rimmelu, ale přijde mi, že ta kvalita za to stojí.



Hodnocení: 9/10

A co vy a tužky? Bojujete s nimi nebo máte klidné soužití? A co říkáte na tuhle?

Těším se na komentáře,
IYF


24 komentářů:

  1. Tak ta barvička vypadá dost dobře :) Já tužky používám už x let, ale jsem "zaprděná" a mám jen černou a týden hnědou :) Bojím se, jak to na mě bude vypadat.. Ale tahle má fakt boží barvu. Tak rada pro kosmetického analfabeta - k modrotrochušedým očím by šla? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že jo, protože přesně takové oči mám :D

      Vymazat
  2. Už dlouho jsem navyklá používat hnědou tužku každý den, ale mám problém najít takovou, co mi vydrží.. Kouknu do Inglotu, díky za tip:)

    OdpovědětVymazat
  3. KrRRRRááásná krRRRásná krRRááásnáááá!!!! Na "zimu" se mojí oblíbenou barvou stala (kromě vínové, hnědé a zlaté) právě tmavě modrá a tohle je teda bomba! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně! Mám tu tmavě fialovou a je fakt skvělá a drží a drží :) Už bych se taky mohla dokopat k tomu jí nafotit a udělat článek :))

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá dobře, já tužky moc nepoužívám :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá bombasticky! Jak barva, tak výdrž a cena taky není moc vysoká! To chci! :)

    OdpovědětVymazat
  7. No ta výdrž je boží! :O Krásná barvička, ale asi by u mě nenašla využití...

    Le-Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se do toho odstínu taky naprosto zamilovala :)

      Vymazat
  8. Kdyz s timhle si tenkou linku na hornim neudelas;) musis si koupit linky, čéče:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslela, že je to tím, že já jsem blbá! Dyť jo, linek mám spoustu...

      Vymazat
  9. Dokonalá farba, naozaj!!!! :) A ta výdrž.....
    Adrien

    OdpovědětVymazat
  10. zrovna včera jsem byla v inglotu a koukala na makeupy a tužky. teda ta výdrž se mi líbí moc!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  11. barva hezka, na botach by se.mi moc libila :-) Na oku s ni bych vypadala jak z roku 86. Take s tuzkami bojuju, pouzivam gelove linky a to vyhradne cernocerne. Coz mi ovsem nebrani stale pokukovat po barevnych tuzkach :-))

    Tesim se na sebeudavacsky post, jsem zvedava, jake lahudky na sebe vytahnes :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na botách? Tmavě modrá? Nene :). To si nedovedu představit....jojo, gelové linky jsou stálice.

      Vymazat
  12. ta výdrž zní teda dost lákavě!

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pekna, ale s tuzkama na oci nejsme moc kamaradi, nejak to s nima neumim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě, ale já jsem se to díky téhle trošku naučila :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!