sobota 15. února 2014

Můj make-up a jeho uložení - VIDEO

Ahoj všichni,

tak jsem tu se slíbeným videem, tentokrát na téma, které určitě znáte z youtube - My make-up collection and storage, tedy moje sbírka make-upu a jak ho ukládám. Omlouvám se předem za funění a občasné rozmazání, nějak jsem to napoprvé nevychytala :).

Odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=Xo-12H6i-e0

Mějte se krásně!

IYF

6 komentářů:

  1. Překvapilo mě, že máš vedle některých drahých kousků i dost věcí drogérkových (myslím překvapilo v dobrém :) Já kosmetiku skladuju trošku organizovaněji, ale momentálně skoro nic z dekorativky nepoužívám, jak jsem pořád doma, takže se mi daří to držet uklizené :)

    OdpovědětVymazat
  2. supr video:D '' tady mám řasy, který si vždycky nalepim na čelo, protože to neumim '' celá já:D:D:D jinak tvůj způsob organizování kosmetiky je mi teda sympatičtější než to uklizený vlastně:D paráda:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám stejnou komodičku z Ikei! :-) Taky mi tam chybí jeden hlubší šuplík na "tlusté" plateky a jiné věci, ale jinak jsem spokojená.

    Hela

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, pekny video s peknym kvantem vecicek:)...zaujala me ta magneticka paletka, shanim nejakou takovou paletku a Zpaletka me nejak neoslovila...kde presne si koupila tu svoji, dle tve napovedy ve videu se mi ji nepodarilo vygooglit:)...diky za odpoved...;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, koupila jsem ji na tomhle webu, jsou různé velikosti, zkrátka hledej Stage magnetická paleta :) http://www.profiliceni.cz/eshop8.php?15

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!