neděle 2. února 2014

Oblíbené výrobky za měsíc leden

Ahoj všichni!

Já vím, oblíbenci se tentokrát o pár dní zpozdili, ale můžou za to moje třídenní hory. Na to, jak to vypadalo původně s počasím, jsme měli štěstí, sice byla mlha, ale nějaký ten sníh se našel, takže i sjíždění kopce se konalo :). Jen škoda, že v areálu (Klíny v Krušných horách) byla v provozu jen jedna sjezdovka z asi čtyř větších. Taky musím říct, že mě dost štvalo, jak se Češi staví k zodpovědnosti a bezpečnosti na sjezdovkách - to, že půlka lidí nemá helmu, OK, jejich věc, ale že se nedodržují pravidla FIS mi trošku vadí, protože je to nebezpečné. Že se snažíte dát přednost těm "nad vámi", čekáte a pak přímo proti vám někdo vyrazí ďábelskou rychlostí se smrtí v očích, popřípadě vám přejede lyže, to se mi nelíbí. Taky jsem moc neměla pochopení pro to, proč si rodiče natahali svoje ratolesti, které na tom stály dost možná poprvé a učili je na červené sjezdovce, kde byla zmrzlá místa a boule. Jasně, někde se to naučit musí (a já se svým stylem "pluhus maximus" taky nejsem žádný extra lyžař), ale hned vedle byl 300 metrů dlouhý modrý kousek s pomou...vyhýbat se v boulích pěti válejícím se dětem za sebou je fakt sranda.

Eh...ale konec dlouhého lyžařského úvodu a dáme se do toho :). Takže co mi uhranulo v lednu?


Balea tělové mléko do sprchy jsem chtěla vyzkoušet po dobré zkušenosti s podobným výrobkem od Nivey. A musím říct, že se mi líbí víc, ať už jde o složení, tak o výraznější hydratační efekt. Jen mě mrzí, že ho nedělají i v menším balení po 200 ml, abych ho mohla brát s sebou na cesty.

Nuxe Huile Prodigeuse samozřejmě nesmím opomenout, je to můj miláček a jeho vůně je prostě omamná. Používám ho hlavně na tělo, ale zkoušela jsem i na obličej (funguje docela fajn) a na vlasy (přišlo mi, že je příliš zmastil).

Suchý šampon Schauma jsem pořídila po několika kladných recenzích a zatím se mi moc líbí. Příjemně voní, balení je pěkné a opravdu vlasy odmastí. Upřímně nevidím moc rozdíl mezi tímto a "sucháčem" od Lee Stafford.

BWC Beauty Without Cruelty je značka, která se dá sehnat na iherb a slyšela jsem od nich docela dobré věci, tak jsem vyzkoušela tenhle gelový čistič na obličej s 3% obsahem AHA kyselin. A jsem s ním spokojená, není drsný, ale vyčistí dobře, navíc kyseliny mě tak nějak uklidňují, že by mohl dělat i něco pro pleť.

Testovací sadu Pai si můžete objednat na jejich webu za deset euro a mě tahle pečující kosmetika docela chytila za srdce. Plánuju nákup plného balení krému s avokádem, ten mi vyhovoval nejvíce. V setu najdete čtyři krémy, exfoliační gel a čistící krém. 


Real Techniques Multitasking Brush je můj nejoblíbenější ze sady Travel Essentials, nejvíce jsem si ho oblíbila na hodně pigmentované tvářenky (například pudrové Illamasqua) a bronzery. Je jemný a velikost je ideální na rychlé nalíčení.

Dermacol Imperial Make-up brzy dostane vlastní článek, musím říct, že ta stovka, co jsem za něj v dmku zaplatila, se sakra vyplácí. Teď v zimě jsou mi také příjemné jeho hydratační schopnosti. Odstín je dost světlý, ale je trochu dorůžova, takže pozor, pokud máte výrazně žlutý podtón pleti.

Tvářenka Maybelline Colorama ve vínovo-fialové odstínu je můj miláček na zimní období. Pigmentuje dostatečně, příliš nepráší a barva je to krásná. Nesmím taky opomenout fakt, že jsem ji koupila v akci 1+1, takže mě vyšla na cca 35 Kč a za tu cenu je parádní.

Rtěnka Catrice Ultimate Colour se mi na první vyzkoušení tak zapsala do mozku, že už píšu článek. Odstín je krásný, barva výrazná, rtěnka jako takové nevysušuje. Za 55 Kč z výprodeje je to solidní koupě :).

Hakuro H78 je štětec, o kterém se říká, že je jako MAC 217. Upřímně, po vyzkoušení bych to netvrdila, což ale nic nemění na tom, že je to fajnový štětec na univerzální použití na oči. Používám ho jak na celé víčko, tak do crease a pracuje se mi s ním moc dobře.

Smashbox Click You're It paletku jste tu už viděli, měla samostatný článek. Pořád platí vše, co jsem napsala, neskutečně mě baví.

A co vy a vaše oblíbené výrobky měsíce? A co vás štve na sjezdovkách? :)

Těším se na komentáře,
IYF



25 komentářů:

  1. Ahoj, prosím tě, jaký odstín rtěnky Catrice používáš? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoznacne olej Nuxe. Dozvedela jsem se o nem nahodou, okamzite objednala a uz mam ctvrtku pryc. Mazu se a mazu. Vune je primo bozska a plet(hlavne na obliceji) krasnejsi a hebci.
    Na sprchove mleko od Baley mrknu. Efekt od Nivey me nezaujal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, další člověk, kterému učarovala magická vůně NUXE :)

      Vymazat
  3. Rtěnky Catrice jsou super snad všechny, jen nechápu tu neustálou potřebu obměňovat odstíny, to aby si jeden pořád dělal zásoby oblíbených barviček :D A tvářenky Colorama mi přijdou úžasně pigmentované, musí se s nima fakt opatrně, jinak hrozí marfušovský efekt. Pořídila jsem ji mamce a možná ji seženu i sobě; docela by mě zajímala výdrž, což z mamky nedostanu, protože ji zatím použila jednou pod mým dohledem :D (no, bála se té pigmentace - že si ji neumí nanést tak, aby byla hezká :) ).
    Prosím si extra post na BWC. A musím vymyslet, kde přivoním k Nuxe, to prostě není možný, že o tom všichni neustále tak básní!!!
    A Češi á la lyžaři... no, škoda mluvit :( V zahraničí je to úplně o něčem jiným...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň to máme pestré, že pořád mění odstíny :). Výdrž u té Coloramy je taková průměrná,rozhodně žádný zázrak, u tohohle odstínu 503 je to lepší, ale mám ještě jednu broskvovou a ta je skoro hned dole...

      Vymazat
  4. Já jsem byla v lednu uchvácena značkou Aurelia, je to drahý, ale skvělý...A avokádový krém od Pai je společně s tím heřmánkovým mým nejoblíbenějším denním krémem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tuhle značku neznám, musím ji omrknout!

      Vymazat
  5. Mě snad ani žádný produkt tento měsíc neočaroval :). Určitě bych ale moc ráda vyzkoušela to tělové mléko do sprchy :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Mohla bys prosím napsat odstín té tvářenky Colorama? Mám už doma jednu broskvovou a mám ji moc ráda :-) Jo a už jsem ti to jednou psala na facebooku, ale ještě jednou moc děkuju za tip na Imperial make-up od Dermacolu! Je totiž skvělej! Konečně mi sedl odstín, jsem totiž bledule. A vůbec, ve všech ohledech mi sedl. Navíc ta božská cena :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, píše to čtenářka níže, je to 503 :). Jsem ráda, že ti make-up vyhovuje!

      Vymazat
  7. Jééé já tě na Klínech viděla! A nebyla jsem si jistá jestli jsi to byla ty :D Ty lidi byli šílený noo, první den prázdnin byl znát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :D Tak to je dost dobrý! Tos měla pozdravit, doufám, že jsi obdivovala můj super lyžařský styl a sexy kalhoty na snowboard :D :D

      Vymazat
  8. Ak je tá lícenka od Maybelline odtieň 503, tak ju mám aj ja a je naozaj krásna.:) U nás stála nejakých 2- 2,50€..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je přesně ona :). Nevěděla jsem, že to číslo je číslo odstínu...

      Vymazat
  9. Mně ta Schauma strašně smrdí :D Ten Pai kréms avokádem budu muset prubnout. Od té doby, co jsi mi o něm psala, o něm přemýšlím alespoň ve vzorečku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je podle mě fakt super a nemůžeš bez něj žít :)!

      Vymazat
  10. Tělové mléko do sprchy mě nějak nenadchlo, abych ho musela vyzkoušet. Ani to od značky Nivea ani tohle Baleácké.. nějak to asi k životu nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. člověk bez toho přežije docela v pohodě :D

      Vymazat
  11. Dermacol makeup chci vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem na něj uveřejnila recenzi :)

      Vymazat
  12. ten štětec RT mám taky a je fakt výborný :) já jsem si v lednu koupila už druhou Essence rtěnku, ačkoliv je skoro nepoužívám, ale mají krásné barvy a hezky drží. plánuju omrknout i nějaké ty nové odstíny, co se chystají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji měla zrovna dneska na sobě :). Nové odstíny? I like!

      Vymazat
  13. Chtěla bych si pořídit nějaký ten suchý šampón a o Schaumě jsem doteďka nečetla. Ale píšeš, že je dobrý, tak bych ho asi měla vyzkoušet:).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!