středa 12. února 2014

Primavera - osvěžovače vzduchu

Ahoj všichni!

Já vím, osvěžovače asi nejsou rovna beauty záležitost, ale aspoň je vyrábí firma, která dělá i kosmetiku :). Primavera je německá značka vyrábějící už přes 20 let certifikovanou přírodní kosmetiku, jejíž největší výběr naleznete v Greenwave (připadám si jako světec, když sem již po několikáté házím jejich odkaz, zatímco za to jejich chování by si to rozhodně nezasloužili). Jednu dobu byla na tuhle značku akce -20%, tak jsem přihodila do košíku i tyhle dva spreje, každý stál okolo 200 Kč.



Osvěžovač vzduchu Harmonie




Těchto osvěžovačů nabízí Primavera celou řadu, a jelikož jsem měla zrovna totální předzkouškovou paniku, tak jsem si říkala, že "Harmonie"je dobrý nápad. Vůně je opravdu příjemná, jemně kořeněná, ale ne orientálně, ale přirozeně, jakoby zdravě, trochu po ovoci...asi jako když vkročíte do krámu s bio kosmetikou a uklidní vás to, že jste na správném místě :). 

Polštářový sprej Sleep Therapy




V řade Sleep Therapy je v nabídce více výrobků, já jsem zvolila polštářový sprej, který před spánkem nastříkáte na...guess what, guess what...polštář. Voní výrazně po levanduli, takže pokud tuto rostlinu nemusíte, rozhodně to nebude nic pro vás :). Já ji ale miluju, vůně mě krásně uklidňuje a dobře se mi s ní spí. 

Oba spreje se vyznačují tím, že vůně jsou opravdu příjemné a mám pocit, že jsem vybrala dobře. Jediný problém je , že nemám pocit, že by moc vydržely. Na polštáři se drží lépe, ale když Harmonii rozpráším po místnosti, cítím ji jen chvilku (já vím, že nos se na vůně časem adaptuje, ale myslím to i tak, když přejdu z jiné místnosti). Z hlediska dlouhodobého efektu bude asi lepší nějaká aromalampa nebo podobná věc. Svíčky mi totiž nefungují, všechny, co jsem měla, byly akorát cítit po hořícím knotu, což zrovna není vůně, kterou vyhledávám :). 

Jaký je váš oblíbený pokojový "voňáč"?

Jsem zvědavá na vaše ohlasy,
IYF

8 komentářů:

  1. S levandulí na polštář! Vrau! :-)))))

    OdpovědětVymazat
  2. A usíná / spí se ti líp s tím sprejem?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Levandulovou řadu Sleep Therapy mám celou a je super! Tedka probíhá na Primaveru zase akce - 15% na greenwave, kdyby měl někdo náladu na nákupy... A osvěžovače vzduchu nepoužívám, myslím, že za chvíli z pokoje zmizí a nechci stříkat peníze do vzduchu, svíčky pálím jen občas, mám Neom, tak je šetřím a ony voní i jen tak... co se mi osvědčilo do skříní a tak je aromakámen a na něj nakapat esenciální olej. Ty kameny mám taky myslím z greenwave ve tvaru srdíček. A nebo vosky Yankee, ze kterých mi je po zapálení zle, tu značku nesnáším, kterých mám sbírku, dané podobně jako mýdla do prádla a peřináku.

    OdpovědětVymazat
  4. já hodně používám vosky Yankee Candle nebo svíčky Tindra z Ikey - třeba ta červená voní fakt krásně, cítím jenom ovoce

    OdpovědětVymazat
  5. Já obecně "voňáče" moc nemusím, občas teda zapálím aromalampičku nebo si stříknu Eukalyptus od Saloos, ale svíčku nechávám jen tak chvíli a sprej taky za moment necítím.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mam rada esencialni oleje do aromalampy a nejvic Manderinku, ta je uzasna na osvezeni a psychiku:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. ma oblibena pokojova vune je medium rare steak :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!