úterý 11. března 2014

Alverde 8v1 BB krém proti stárnutí, krásné pleti a kvalitní kosmetice

...haha, všimli jste si toho nadpisu? To je skrytá narážka už na začátek. Ve skutečnosti má být tenhle přírodní BB jen proti stárnutí. Objevila jsem ho na facebooku od Mitsuuko a řekla jsem si, že za těch 85 Kč to vyzkouším. Chtěla jsem nějaký přírodní tónovák na víkendové dny, který by pěkně sjednotil pleť. Samozřejmě jsem nečekala efekt make-upu.



Jako alverde...to by byl dlouhej příběh. Ceny pěkný, příroda, iluze dobrého složení...je to taková Balea přírodní kosmetiky, takže podle mě netřeba se rozplývat a po zkušenostech s množstvím jejich výrobků je to všechno tak nějak...eh...no prostě dobré, když nemáte prachy. 


hej, obarvený bambucký máslo s alkoholem! to zní jako něco skvělýho na pleť!
BBčko na první pohled vypadá zajímavě, dle obalu je pro světlou až střední pleť, což ve mně vyvolalo naděje, než z tuby vylezla tmavá hmota. Lipánek. Říkala jsem si, že jsem pěkně blbá, že jsem se překoukla a asi vzala tmavý odstín, ale Google překladač mi sdělit, že jsem volila správně. No tak teda co je toto, dámy a pánové? Zajímalo by mě, jak vypadá žena s přírodní barvou Lipánka na obličeji (kakaového).



Lipánek ale naštěstí trochu zesvětlal a když se budete snažit hodně roztírat, tak rozdíl ani nespatříte. Jenže víte jak, když hodně roztíráte, tak se vám ten krém nakonec ztratí, není to totiž make-up. Vlastně to není ani BB, protože většina BB kryje lépe než make-up. Je to tónovák? Řekla bych, že ani to, protože na obličeji není patrný ani pod lupou, tak nějak ho rozetřete a on zmizí.




Účel tedy pro mě nesplňuje, nevidím žádný rozdíl před a po nanesení. Navíc je poměrně mastný a trochu mi po něm přibývají pupínky. Jestli ho někdo chcete, napište si o něj, protože já bych s ním mohla tak akorát mazat panty u dveří. Tohle se alverde opět nepovedlo.




Hodnocení: 1/10 (za přijemné balení v tubě...)

A co vy a přírodní BB, CC, DD? Taky myslíte, že je to všechno na pytel?

Jsem zvědavá na komentáře,
IYF

25 komentářů:

  1. Tak po tomhle si ho nekoupím, Alverde mám docela ráda, ale je to jak co... Někdy člověk narazí na něco vyloženě hrozného a někdy je to fajn.
    BB krémy jsem měla docela ráda, ale přírodní BB jsem moc nezkoušela. Zbytek písmenek jsem nezkoušela pro jistotu vůbec. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pravda, že občas se u alverde najde nějaká trefa, ale spíš je to horší, než lepší :)

      Vymazat
  2. No pravda, černoušek to je, hodí se tak možná na nejhlubší léto když chce mít člověk pocit že na sobě něco má.

    OdpovědětVymazat
  3. Co takhle čtu recenze, tak mě žádný přírodní BB ani nic podobného neláká. Lavera teď udělala nějaký nový BB či CC (už se v tom fakt nevyznám) a ten je prý dobrý, ale co jsem viděla složení, není to zas o mnoho lepší, než tohle Alverde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky jsem z mnou vyzkoušných přírodních BB zatím neobjevila nic, co by za to stálo :(

      Vymazat
  4. Lipanek:D Ja chci Alverde mit rada, a u dekorativky se to i dari, ale cokoli z pece mi prijde proste na pytel:-/ Ta cervena rada na problematickou plet je to nejhorsi, co jsem kdy mela na obliceji. Zato tvarenky jsou treba super....


    A mam hlad a chut na lipanek! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám strašlivou chuť na lipánek :D! Tvářenky jsem měla ty z té zimní kolekce cream to powder, a ty nebyly vůbec špatný :)

      Vymazat
  5. No dobrý, když jsem četla jen nápis, tak jsem musela přemýšlet, jako jak to bylo myšleno :-D už chápu ... Já od Alverde neměla nikdy nic, nějak mě tahle značka nenadchla a po tomhle tomu tak asi i zůstane ... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to takovej chabej vtípek, no :D. Mě zatím od alverde nic nenadchlo, nestojí to za to, podle mě...

      Vymazat
    2. Naopak, jsem se musela malinko zamyslet a to se cení :-D

      Vymazat
  6. Mě sedí úplně super, funguje mi jako báze pod minerální makeup, mnohem líp mi pak MMU drží. A dokonce se míň lesknu a to jsem majitelka opravdu mastné pleti.. :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. což znamená, že když sedí Ence, tak Lišce bude taky :D takže se hlásím, že bych jej zkusila místo těch pantů ;)

      Vymazat
    2. :o)) jdi do něj, na panty je ho škoda :D

      Vymazat
    3. No, holky, jsme se tu krásně sešly - já jsem zase i se zimní bledostí v barvě kakaového lipánka pravá česká žena a nemám prachy, tak si kupuju alverde BB, který mě nejenže lehce matuje, pupínky nedělá, lehce pečuje, složením se mi zdá fajn - ano, mně, která si na něj docela potrpí - pokud odečtete levné výplně typu alkohol a voda, tak je to složení všech normálních přírodních BB, Balea je hodně mimo.. =D

      Vymazat
  7. Jako vypadá zajímavě :)) Ale tak někomu sedí dokonale a někomu zas ne :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, tak to je teda farba :D Možno tak pre mulatky ......
    Nápad s prírodným BB je to fajn, asi by som si tiež rada neičo podobné kúpila, ale od Alverde teda radšej nie... popravde s pečujúcimi prípravkami od Alverde nemám moc dobré skúsenosti
    Adrien

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky ne, ačkoliv růžový obličejový olej není úplně špatný!

      Vymazat
  9. Ta barva :-O ja mam ted od alverde hand mask a parada,chystam se jeste na vlasovou masku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva je palba, no :D. Díky za tip na hand mask.

      Vymazat
  10. Tak po mém denním krému vidím další Alverde fail. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám s Alverde snad skoro samé faily :D

      Vymazat
  11. já mám od Alverde momentálně denní krém s růží a je mi docela příjemný :) sice se hůř roztírá, ale hezky voní :D

    OdpovědětVymazat
  12. ja ho mam tiez, krasne vonia, a som s nim spokojna na prvy pohlad je fakt tmavy aj ja som sa ho zlakla, ale da sa pekne rozotriet, on je urceny pre pokozku od 30 rokov, tak mozno to bude aj tym ze kazdemu nesadne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!