sobota 29. března 2014

Benefit The PoreFessional - agent pro krásnou pleť?

Ahj všichni!

Konečně jsem se i já rozhodla koupit si tento svatý grál, který vychvaluje kdekdo. Mám totiž celkem dost problém s výdrží make-upu, hlavně na nose, který se mi naprosto strašně mastí (lesknu se tak do 30 minut až hodiny, za dvě hoďky už je nos jak zrcadlo). Zároveň mě trápí ucpané velké póry, takže jsem doufala, že PoreFessional bude to ideální pro mě. A jak to dopadlo?



Kupovala jsem ho u příležitosti svátku bestsellerů v Sephoře za 650 Kč, normálně stojí snad kolem osmi stovek. Cena je to docela vysoká. Složení si můžete prohlédnout na fotkách, je tam dost silikonů, ale to jsem trochu čekala.



Struktura je odlišná od klasických bází á la Dermacol, je jakoby našlehanější a odstín jde mírně do béžova. Roztírá se moc dobře, já ho neaplikuju na celý obličej, ale jenom na střed - nos, střed čela, tváře kolem nosu a bradu, zkrátka místa, která se mi mastí nejvíc.




Jako první výhodu vidím fakt, že se na něm make-up necuckuje, zároveň jsem ale nezaznamenala, že by se lépe roztíral. Co se týče zakrytí pórů, tak musím konstatovat, že něco malého fakt udělá - přikládám nechuťácké fotografie mých pórů před a po.




Výdrž make-upu mi ale fakt neprodloužil a měla jsem pocit, že se s ním lesknu snad ještě o něco víc (asi jak se pleť ucpala silikonama a chtěla se bránit). Docela dost mě to mrzí, protože teď už tak nějak tuším, že mi není pomoci, když ani tento zázrak nefunguje. 



Za sebe vám PoreFessional nemůžu doporučit, zklamal mě a za tu cenu pro mě fakt nestojí. 

Hodnocení: 3/10

A co vy, máte s ním zkušenost? A neznáte nějakého zaručeného pomocníka na můj problém?

Těším se na komentáře,
IYF

16 komentářů:

  1. Taky jsem ho jednu dobu hrozně chtěla, ale pak jsem si ho půjčila od kamarádky a s povděkem zase vrátila. Ten efekt zakrytí pórů je fakt tak mizivý, že to za ty prachy nestojí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je škoda, aspoň vím, že si na to nemusím šetřit ;-D
    Já na zmatnění pleti používám krém od Avonu z řady Solutions - Complete Balance, ale to složení by tě asi zabilo ;-) Ale funguje nejlíp ze všech krémů, co jsem kdy zkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. Och,tak to je celkom poucna recenzia.Tiez ma celmi lakal.S tymi pormi a nosom som na tom priblizne rovnako,aj ked make up mi vydrzi dlsie v neposkodenom stave. Istu dobu som oblubovala prave Bioderma Pore Refiner,ktory som davala prve na stred cela a na nos na zmatnenie,predlzenie vydrze make upu a zjemnenie porov.

    OdpovědětVymazat
  4. Osobně mi přijde, že do těch make-upů a bází začali v poslední době cpát hodně velký bordel. Dobře polovina blogerek má potíže s maštěním pleti, s oxidací, s výdrží a nakonec i s totální změnou vlastností doteď oblíbeného produktu. Fakt nevím, jen odvozuju.

    Před časem jsem se rozhodla věnovat spíš péči o pleť a je to poznat, potřebuju jenom lehké BB. A zatím v pořádku:-)

    OdpovědětVymazat
  5. já ho úplně nezatracuju, ale musím říct, že sem čekala mnohem víc. Chtěla jsem mít pleť jak dětskou prdelku bez pórů, to se nekonalo. Možná pár slabších jedinců se zakrýt nechalo, ale je pravda, že se tolik nelesknu. I když možný, že je to spíš pudrem do The Balm :P

    OdpovědětVymazat
  6. Teda jako musím říct za tu cenu celkem k ničemu je :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem si ho přála, ale koukám, že to teda není nic extra :(, škoda a co Dr. feelgood od Benefitu? Na ten jsem slyšela chválu, máte někdo zkušenost?
    http://www.benefitcosmetics.com/product/view/dr-feelgood

    OdpovědětVymazat
  8. Mám docela dobrou zkušenost s bází BeYou z Douglasu - ta dělá pleť takovou trochu sušší, makeup na ní hodně vydrží a vůbec se neleskne. Na suchou pleť na celou tvář bych jí nedávala, to pak sebere všechen jas z pleti, ale na nos, čelo a bradu je fajn.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám s ním taky trochu problém. Pleť se mi po něm ucpávala, pak jsem se mastila více než je obvyklé a ještě mi makeup na místě, kde jsem aplikovala bázi, nedržel. Ale už se to zlepšilo, zjistila jsem, že ho můžu používat jen namátkově (třeba dvakrát za týden) a používám ho jen na tváře, kde mám opravdu obrovské póry. A pak je to v pohodě. Ale upřímně, za ty peníze to asi nestojí. Třeba báze od Rimmelu udělá skoro stejnou službu. A pak je ještě vychvalovaný Pore refiner (nebo tak něco) od Biodermy.

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý článek, taky jsem tenhle zázrak moc chtěla. Tak díky, jdu hledat něco jinýho :)

    OdpovědětVymazat
  11. už asi 5x jsem ji měla v košíku a pořád se nemůžu rozhoupat :D

    OdpovědětVymazat
  12. Chtěla jsem ho v době boomu Benefitu, ale nějak jsem to pokaždé ustála, teď jsem podlehla boomu přírodní kosmetiky, tak mě obecně Benefit přestal zajímat, no každopádně jsem ráda, že jsem si ho nakonec nekoupila, mě se póry šíleně ucpávají a myslím, že po téhle silikonové dávce by se to ještě zhoršilo.

    OdpovědětVymazat
  13. Přemýšlela jsem o něm také, ale stojí celkem dost. Jsem ráda, že jsem se nakonec nerozhodla ho koupit, protože udělá asi stejnou službu jako Garnier za 200 Kč.

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj,mam ten isty problem a zakazdym ked si dam make-up tak je to des,o nieco lepsie to vyzera ked si nahodim BB-cko..ale ako vyssie bolo napisane bioderma fakt pomaha,pouzivam micelarku aj pore refiner a na suche casti si davam sebium hydra kedze mam riadny mišung co sa tyka pleti.po tej bioderme mi pomaly miznu cierne bodky,biele ďobky ale sa mi normalizuju aj pory a to pouzivam necele 2 mesiace.inak mas skvely blog neviem sa od neho odtrhnut :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vcelku zklamání. Za sebe mohu také doporučit Pore refiner od Biodermy z řady Sébium, jako podkladovou bázi potom od Revlonu Photoready, trochu dražší ale umí si poradit i s většími nerovnostmi a zarudnutim, krásně matuje a makeup drží kde má.

    OdpovědětVymazat
  16. On se může používat i přes make-up jako osvěžení a to mě funguje nejvíc. Tehdy zmatní, vůbec neznehodnotí makeup a pleť je hladší a matná. Mě vážně vyhovuje.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!