neděle 9. března 2014

Cargo tvářenka Lousiana - potěšení v plechovce

Ahoj všichni!

Před nějakou dobou jsem jen tak projížděla e-shop u Karol a narazila jsem na pár věcí od Carga za skvělou cenu, o dost nižší, než na jiných zahraničních webech. Rozhodla jsem se proto prubnout slavnou plechovkovou tvářenku a z dostupných odstínů jsem zvolila Louisianu.



Balíček mi došel tradičně bleskově rychle, i s přibaleným lízátkem, z čehož bylo moje vnitřní dítě nadšené, samozřejmě :). Na první pohled mě upoutala velikost tvářenky - je to fakt pořádná plechová piksla, skoro devět gramů, to budu mít do důchodu. 



Balení se mi moc líbí, v jednoduchosti je síla, navíc plechovka je vhodná do kabelky nebo na cesty, protože se jen tak neotříská. Samotný produkt mě odstínem naprosto nadchl. Jde o velmi jemnou růžovou s celkem výrazným shimmerem, takže už nebudete potřebovat rozjasňovač. Pigmentovaná je luxusně a roztírá se úžasně sametově. Sice trošku práší, ale to dělá například i Illamasqua a mně to nijak zvlášť nevadí. Z hlediska výdrže je to takový lepší průměr, cca 6-7 hodin v plné síle.




Celkově jsem z tvářenky fakt celá vedle a maximálně vám ji doporučuji! Moje druhá nejoblíbenější věc v plechovce hned po paštice Májka.




Hodnocení: 9/10

A co vy a rozkošné plechovky? Zkoušeli jste už něco od Carga?

Těším se na komentáře,
IYF

17 komentářů:

  1. Ta barva je úžasná, moc se mi líbí. Budu si jí muset pořídit.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, je krásná!
    Nebyla bys tak hodná a nenafotila ji na tváři? Celkem bych si ráda koupila novou tvářenku a tato se mi líbí, jen bych ji ráda viděla i v "akci".

    Měj se prima, Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Na me by se to lesklo ai az moc

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, májku nesnáším. :D Ale ta tvářenka vypadá skvěle. A to nejsem na třpytky, ale na ruce vypadá spíš leskle. Neměla bys nějakou fotku na tváři?
    Jinak já jsem ujetá na plechovky obecně, k svátku vždycky dostanu nějakou plnou dobrot (ta plechovka je na tom nejlepší).

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, barva je moc pěkná, ale na tváři by se mi asi leskla až moc. Mám obvykle lesklý celý obličej, tak musím s rozjasňujícími věcmi opatrně.

    OdpovědětVymazat
  6. už jsem o Cargo tvářenkách na pár blozích četla.. a jsem stále nadšenější a nenasytnější:) myslím, že si jednou budu muset taky jednu pořídit..:) tahle má nádhernou barvu, nicméně já bych šla asi po něčem bez shimmeru či odlesků, takových mám doma spoustu.. naopak mě chybí čistě matné:)

    OdpovědětVymazat
  7. pěkná, ale na mě taky moc lesku. každopádně jsem se dívala na stránky a ve skutečnosti vypadá jinak než na ofiko fotce... klasika :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě nikdy jsem jí nevyzkoušela, ale vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle ještě ani neznám, ale ta barvička vypadá hodně dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty seš teda dobrej spam :D nepřipadá ti to už trapný? takhle svůj blog zviditelňovat

      Vymazat
  10. Značku vůbec neznám! Je tam teda hodně hodně lesku ale dost se mi zamlouvá, i to balení je super :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  11. zajímalo by mě i to, jak vypadá tvářenka na tváři :) jinak je to ale moc pěkná barva a líbí se mi i to balení

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  12. Odstín se mi fakt hodně lídí, ale kupodivu mě Cargo tvářenky kvůli obalu moc neberou. Nevím proč, protože jinak mě podobná balení baví, ale tohle nějak ne :)

    OdpovědětVymazat
  13. Odstín je božský, obvykle se mi tvářenky se shimmerem nelíbí, ale u téhle bych si dala rozhodně říct :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/spotrebovano-unor-2014.html

    OdpovědětVymazat
  14. No, balení mě až tak neuchvátilo, ale odstín je fakt moc hezký! :) Takový univerzálně hezký! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Že hned po paštičce Májka :D :D :D super :)... jinak mi ten odstín příjde až moc třpytivý :)

    Giveaway o štětec Real Techniques

    OdpovědětVymazat
  16. Barva je krásná,ale na mě moc lesklá :/ Jinak to balení je nááádherné, miluji plechovky a kosmetiku dohromady :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!