neděle 16. března 2014

Collection 2000 Lasting Perfection Concealer - levně, ale skvěle

Ahoj všichni!

Tento korektor jeho pověst předchází už nějakou dobu, milují ho snad všechny zahraniční youtuberky a blogerky. Když se konečně naskytla možnost objednat si z Boots, tak jsem rovnou vzala dva odstíny, abych byla připravená na všechno. Vzala jsem 1 Fair a 2 Light, a každá tubička vyšla na cca 5 liber.

Jak už jsem tu mnohokrát psala, u korektoru je pro mě kruciální krycí schopnost co se týče kruhů pod očima, takže jsem je testovala hlavně takto.



Odstín 1 Fair je hodně hodně světlý, bude se hodit i pro bledulky, naproti tomu 2 Light se na fotce jeví už jako celkem oranžový, ale ve skutečnosti to bude to pravé pro takovou tu standardně světlou pleť. Já momentálně používám hlavně jedničku, samotná dvojka bude pro mě ideál na léto.



Korektor má podobnou konzistenci jako třeba Fit Me od Maybelline, ale krycí schopností mi nejvíc připomíná slavný Radiant Creamy Concealer od NARS. Na fotce na ruce to nemusí tak vypadat, ale kryje rozhodně lépe, než třeba Helena Rubinstein Magic nebo Lancome Effacerness, srovnala bych ho s Make Up Cover od Dermacolu. Dle názvu má být dlouhodržící, což potvrzuji. Celý den sice nezůstane perfektní (trochu zalézá do vrásek...) a radím použít dostatek očního krému, i tak ho ale máte večer pod očima víc než dost a nemusíte se bát, že by se srážel třeba jako zmiňovaný Dermacol.



Já jsem s ním opravdu hrozně spokojená, za tu cenu je to podle mě zázrak a je lepší, než cokoliv, co najdete v našich drogérkách. Momentálně je to můj nejoblíbenější univerzální korektor a než si pořídím NARS, tak ho budu používat denně.



Hodnocení: 9/10  (ještě by mohl hydratovat a bylo by...)

A co vy a vaše oblíbené korektory?

Těším se na komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Jak píšeš, slyšela jsem na něj pět chválu snad všechny youtuberky, které sleduji. Až se vrhnu na mega nákup na Boots, tak bude rozhodně mezi prvními položkami na seznamu.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi sleduju nějaké alternativní blogerky, já o něm zatím neslyšela. :D Ale zní to dobře, zatím jsem se k Boots nepřiměla, přece jenom... To bude výdaj. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě krytí přijde nízké, takže mě by na kruhy pod očima rozhodně nestačil :/

    OdpovědětVymazat
  4. Já tak nějak korektory nepoužívám :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt? :-O A který odstín jsi měla? Mně přijdou fakt mega krycí.

    OdpovědětVymazat
  6. presne pred rokom som bola v Londyne a priniesla som si dva kusy v odtieni Fair, este stale som na prvom a suhlasim, ze je to asi naj korektor.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě slečna v Sephoře líčila Narsem a nepřišel mi teda lepší. Tenhle má lepší výdrž...a Nars víc hydratuje. Takže u mě je to tak fifty-fifty :-) Just saying...

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo teď sem byla v Londýně a v Boots nakupovala, měli tam super akci 2plus1 a ještě sem přemýšlela, co příhodit, ale o tomhle korektoru jsem ještě neslyšela. Vypadá dobře, tak snad příště :)

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně jsem vahala, jestli vzít jedničku nebo dvojku.
    Vybrala jsem dvojku nakonec, aby ten prvni nebyl moc světlý.
    No tak samozřejmě je na me ta dvojka moc tmavá:-/
    Takže nadšená nejsem.
    Mimo odstín mi to ale prijde jako hodně parády za málo peněz.
    Muj all time favourite je od Mac studio finish concealer, ktery víceméně celoročně používám v odstínu nc15, a ten mi sedne. V horkých opalenych letních dnech mixuju na oblicejovych periferiich s tmavsim odstínem, a to skvěle vystihne moje opálení:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!