středa 5. března 2014

LUSH Ultrabland odličovač - stará láska nerezaví

LUSH a já máme vztah, který se podobá dlouhodobému manželství. Víme o sobě, máme se rádi, ale někdy je to takové chladné...a občas zničehonic naplno propukne záchvat vášnivé lásky, kdy zjistím, že LUSH je pro mě ten pravý. A já pro něj jistě taky :).


To období mám právě teď, v podstatě to znamená, že chci všechno ze své koupelny vyházet a nahradit to věcmi od LUSHe. Úchylka, co. Tudíž, když jsem sháněla nějaký odličovač, padlo mi oko na Ultrabland.


Tohle odličovadlo má zvládnout vše, i tu nejodolnější řasenku, pročež jsem si ho pořídila (za 45g balení dáte 245 Kč). Nemám ráda na odlíčení dvě flašky a přijde mi hrozně nadbytečné mít zvláť odličovač na oči a na zbytek obličeje. Dle popisku se používá stejně jako jiné odličovací balzámy – nanesete na tvář, promasírujete a stáhnete buď nějakým ručníčkem nebo vatovým tampónkem namočeným v teplé vodě. Já používám druhý způsob, protože mi přijde trošku nechutné mít doma ručníčky od make-upu, nejdřív je sušit, abych je následně hodila do prádla a vyprala je...no, asi jako látkové plínky pro děti.





Ve složení najdete spoustu olejíčků, což zní v případě odličování slibně, a také to slibné skutečně je. Ultrabland se celkem dobře roztírá, má konzistenci jako trošku řidší máslo, rozpustí všechen make-up a nemá problém ani s očním líčením. 




Vůně není moc lákavá, já v něm cítím něco jako arašídy s něčím, nedokážu to přesně popsat, ale požitek to každopádně není. V zásadě mi to ale nevadí, protože svoji funkci plní výborně, navíc po něm pleť není vůběc podrážděná nebo vysušená, ani nedělá na tváři nepříjemný povlak (je sice mastný, ale nezůstane po něm dusivá vrstva, jen lehce promaštěný obličej). Jakékoli nadbytečné zbytky potom umyju čistícím gelem.



Hodnocení: 9/10 (strhávám bod za vůni)


Znáte Ultrabland? Co rádi používáte na odličování? A co váš vztah s LUSHem? :)


Těším se na vaše komentáře,

IYF

8 komentářů:

  1. Můj vztah s Lushem je hodně podobný tomu Tvému. Občas se do něj znovu zamilovávám a to pak ze mě Lushí víly musí mít radost. Ultrabland jsem neměla, ale požádám si příště o vzoreček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsme ho měla, teď zkouším jeho DIY verzi odlehčenou od všech těch zbytečností a jsme ještě spokojenější. Hlavně proto, že mi u originálu vadil ten smrádek. Zbyteček mám ještě v Praze na bytě a odličuju se tam s ním. Myslím, že někdy v budoucnu se zase potkáme, taky mám k Lushi podobný vztah.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky jsem těď fanda DIY odličovátek :) Ale i tak mě tenhle zaujal

      Vymazat
  3. LUSH kosmetiku jsem ještě nezkoušela, ale hodně mě láká :)) Tohle vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. joo, já a Lush máme krásný vztah :) dneska jsem byla koukat na zajíčky a zlatá vejce, ale masky ještě neměli :( Ultrabland jsem nezkoušela, ani nic na podobném principu, nkdy si ale řeknu o vzoreček!

    OdpovědětVymazat
  5. Já a Lush jsme se ještě nepoznaly :-( Ale mám naplánovanou schůzku příští měsíc tak snad to vyjde :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Právě se rozmýšlím nad koupi nějakého výrobku od Lush :) Tak že by tento? :)
    http://lakomanie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. tak tohle vypadá zrovna dobře, já jsem včera byla poprvé u nich v prodejně ale bohužel jsem si nic neodnesla. nemáme doma vanu, takže jsem musela oželit všechny ty božské kouličky :D a šampuky na které jsem si dělala zálusk mi nakonec přišly trochu předražené.což se divím, že tohle stojí jen 250,-

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!