pátek 7. března 2014

Maybelline The Rocket Volum'Express

Ahoj všichni!

Tuhle řasenku jsem měla tak nějak předběžně v hledáčku, ale jelikož mám doma dostatečnou zásobu, tak jsem po ní nijak extrémně nepásla. Na druhou stranu, když byla v balení s černou tužkou za 139 Kč, tak jsem si řekla, že je to určitě znamení kosmetického boha a koupila jsem si ji.



Líbí se mi balení, osobně nemám ráda žlutou, takže klasické Maybelliní řasenky mě tolik netankovaly, ale modrá mě uklidňuje. Byla jsem docela zvědavá na kartáček, protože je tlustý a umělý, ale štětinky má krátké - to ve mně nebudí důvěru.



Používá se ale hodně dobře, hlavně na horní řasy, tam je to úplně bez problémů, pročeše opravdu každý chlup. Na spodních řasách je třeba si dávat trochu pozor a mít lehkou ruku, ale i tak to není žádný velký problém.



Efekt se mi moc líbí, řasy dostatečně zdůrazní, přidá objem i trošku délky, dá se použít na den i na večer. Na fotkách, kdy mám nalíčené pravé oko (tj. pro vás vlevo) a levé bez řasenky jsem se pokusila zachytit výsledek v jedné vrstvě. Příjemně mě také potěšilo, že se nemaže a neopadává pod oko.




Podle mě tahle Rocketka patří k nejlepším řasenkám z drogérie a pokud ji seženete v nějaké akci, tak se fakt vyplatí.



Hodnocení: 8/10

A co vy, máte s ní zkušenost?

Těším se na komentáře,
IYF

38 komentářů:

  1. Mě bohužel až tak krásné řasy nedělala, takže já ji znova kupovat nebudu :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ze začátku mi moc nesedla, ale poslední dobou mi dělá opravdu pěkné řasy :)
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, některé řasnky chtějí svůj čas :)

      Vymazat
  3. Nemám, ale pořád na těmi Maybelline řasenkami přemýšlím. Kamarádka mi říkala (a četla jsem to i na omlazení), že jejich řasenky rychle vysychají a vydrží tak 2 měsíce max., tak nevím, jestli zkoušet nebo zůstat u GS Diamante :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mi nestávalo, že by vysychaly :)

      Vymazat
    2. Mně Maybellinky vydrží vždycky strašně dlouho :-)

      Vymazat
  4. Já ji měla už dvakrát a patří mezi moje nejoblíbenější. Myslím, že se k ní časem rozhodně zase vrátím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně udělala docela pěkný efekt, ale nesnesitelně se mi mazala pod očima, opravdu ale šíleně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že víc slečen mělo ten problém :-O Asi mám jen štígro

      Vymazat
  6. já tenhle typ kartáčků moc nemusím. nedám ale dopustit na klasickou žlutou Colosalku, používám ji od té doby, co je na trhu a je výborná. sice mě žlutá zas tolik nebere, ale už jsem si na ni zvykla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji nezkoušela, ale až mi dojde zásoba řasenek, otestuju ji :)

      Vymazat
  7. Je na ni hodně pozitivních recenzí, ale já pořád nevím, jestli ji vůbec zkoušet, protože se mi vůůůbec nezamlouvá kartáček :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky nelíbil, ale překonala jsem se, stojí za to:)

      Vymazat
  8. mě řasy ze začátku hodně slepovala, teď už trošku vyschla a už je to mnohem lepší, ale znovu si ji asi nekoupím :( mám jiné favority :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mi se moc nelíbí :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Já jí mám už delší dobu, ale moc mi kupodivu nevyhovuje. Zatím si nejsem jistá, čím to může být. Ještě budu chviličku zjišťovat a uvidím ;) Asi si ji ale znovu nekoupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to chvilku trvá, než si člověk ujasní vztah, to je fakt :)

      Vymazat
  11. Mám ráda řasenky od Maybelline. Za mě ANO! Super .:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Maybelline řasenky prostě umí :)

      Vymazat
  12. Já jsem používala One By One od Maybelline. Dělala úžasné řasy: krásně je prodloužila a dodala jim objem, ale po krátké době používání (cca měsíc, možná ani ne) se mi začala drobit a dělat žmolky pod očima :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tu voděodolnou One by One a skoro se s ní nenamaluju, protože skoro nekreslí, ato byla zatavená v obalu:-/

      Vymazat
  13. Mě teda vůbec nevyhovovala ta konzistence, mám radši sušší a tahle byla na mě hrozně mokrá a slepovala mi řasy. Tak jsem se vrátila k oblíbené one by one :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, one by one mým ve voděodolné verzi a je hrozně suchá :D. Asi jsem na ty mokřejší.

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Od Pupy bych ráda něco zkusila, škoda, že je u nás nedostupná :(

      Vymazat
  15. mně vadilo, že mi šla vážně blbě odlíčit a vypadávaly mi pak řasy.. jinak mám ale maybellinky moc ráda¨
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to musím dát pozoe, jestli tohle nedělá....mně vyadávaly řasy třeba po ricinovém oleji, po kterém měly naopak růst :D

      Vymazat
  16. Za mě super, sedla mi, ale na večerní líčení. Ráno jsem s ní líčení nezvládala (malý oči, krátký řasy a napuchlá víčka, a k tomu tenhle obří kartáček, to je kombinace faktorů, kdy výsledek nedopadl dobře). Ńetušila jsem, že budu mít rozdělený řasenky na líčení ráno a odpoledne-večer. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jámám řasenky rozdělené na "obyčejné" a na "speciální příležitost" :)

      Vymazat
  17. Osobně mě těší, že ji Maybelline přivezl i v hnědé barvě. Byla jsem s ní vcelku spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, vidíš, já myslela, že je jen černá!

      Vymazat
  18. Také jsem jí měla, dělala krásné řasy, ale bohužel mi dělala všude šmouhy.

    OdpovědětVymazat
  19. mám ji a jsem s ní velice spokojená. Jen mi sem tam dělá fleky na víčkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně naštěstí ne, ještě se mi nerozmazala.

      Vymazat
  20. Ahojky, já s ní asi neumím pracovat, neskutečně se mi obtiskává na víčka.... :/ ale jinak je super, ale menší kartáčky mi vyhovují více.... Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně naštěstí ne, ale je pravda, že spousta lidem tyhle hodně mokré řašenky nevyhovují.

      Vymazat
  21. Ahoj,
    ja som dlho nevedela nájsť riasenku, ktorá by s mojimi riasami urobila nejaký wow efekt. Vyskúšala som aj Lancome - Hypnose, ale nepomohlo. Potom som chcela dať šancu nejakej Maybellinke. Žltá vo mne nevzbudzovala dôveru, tak som siahla po tejto modrej. Je úplne fantastická, super mi riasy zvýrazní, ale nezlepí, rozčeše, vytočí a to vytočenie mi (narozdiel od iných maskár) nepadne po 5 minútach. Ja som s mojou Raketou maximálne spokojná :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!