sobota 1. března 2014

Novinky od Hakuro - něco málo na tvář

Ahoj všichni!

Štětce, štětce, štětce...to je moje :). Když mi blogo-známá Martinka psala, že by si ráda pořídila nějaké nové kousky do sbírky, doporučila jsem jí v poměru cena-výkon Hakuro, a nakonec z toho vyplynula hromadná objednávka z polského webu http://kosmetyki-mineralne.com/ , kde kromě této značky najdete nejen spousty jiných štětců, ale i minerální make-up. Mě mí krasavci vyšli na cca 1000 Kč a koupila jsem si jich celkem šest. Dnes vám ukážu první tři, na tvář.

Hakuro H50




Tohle je asi největší legenda, flat top kabuki na make-up (ale samozřejmě i na pudr nebo na cokoli, co se vám zachce...). Už jsem jeden flat top od Hakuro měla, ale nebyla jsem s ním zcela spokojená, přišlo mi, že štětiny jsou příliš krátké. U H50 jsou ale přesně akorát a štětec plně dostál své pověsti. Nanesu s ním jakýkoliv ze své sbírky make-upů, a to včetně těch, které se mi zdály se štětci nekompatibilní. Je hodně hustý a make-up se s ním do pleti krásně zapracuje a nevytvoří tlustou neprodyšnou vrstvu. Je to můj velký oblíbenec a nezapomínám ho s sebou vzít ani na cesty. Hodnocení: 9/10




Hakuro H21




Zkosený štětec na tvářenku jsem zatím žádný neměla (nebo aspoň ne nastálo, základní od elfu šel brzy z domu), vystačila jsem si s rovnými či kulatými tvary, ale čas uzrál si nějaký pořídit. Je hustý tak akorát, rozhodně to není zkosený kabuki, ale že by byl řídký, to se rozhodně říct nedá. Není sice super na hodně pigmentované tvářenky (ahoj, Illamasqua :), protože nabere fakt dost barvy, ale s tím jsem počítala. Jsem s ním velmi spokojená, je přesný a pracuje se s ním výborně. Také se nemusíte bát popíchání, je sice hrubší než syntetické Real Techniques a i než H50, ale pořád je to v pohodě i pro citlivější pleť. Hodnocení: 8/10




Hakuro H60




Štětců na korektor není v mém případě nikdy dost, protože je mám neustále zapatlané. Tento H60 je plně srovnatelný s podobným štětcem od Everyday Minerals, jen je o něco menší, a tudíž i přesnější a vhodný jak na nedokonalosti, tak na precizní zakrytí kruhů pod očima. Je jemný, nepíchá a můžu vám ho po všech stránkách doporučit...i po té cenové. Hodnocení: 9/10

Jak vidíte, Hakuro nákup dopadl víc než dobře :). Příště vám představím štětce na oči, které jsem si také pořídila.

A co vy a vaše zkušenosti se štetci?

Těším se na komentáře,
IYF

21 komentářů:

  1. Hakuro štětce jsou úžasné :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovědětVymazat
  2. H50 mam a som s nim velmi spokojna, jedinu vyhradu mam k pre mna prilis dlhej rucke, mam radsej kratsie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že třeba na minerálz mám nejradši svůj štětec bey rukojeti :)

      Vymazat
  3. Vypadají dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já se rozhodovala mezi h50 a h51 a nakonec jsem udělala jedinou rozumnou věc, totiž objednala oba :D Jsou daleko menší než jsem čekala, ale pomalu se s nimi sžívám. Na h50 už jsem si zvykla, nanáším s ní minerální make up a celkem mi vyhovuje. S h51 zatím nanáším korektor pod oči, časem zkusím i ten MMU, ale nepřijde mi, že by se na to extra hodil, štětiny se mi zdají až moc hutné.
    A čím vlastně nanášíš minerály ty? Hakuro štetci, nebo něčím jiným?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minerály se dají buď tím H50 nebo mám nějaký no name flat top kabuki od The all nautural face.

      Vymazat
  5. Já mám svoje první doma asi 14 dní, ale ještě jsem je nezkusila, protože se teď moc nemaluju:) Jsou nádherně heboučké! Na makeup jsem si vzala H54, mám radši zakulacenou špičku a pak jsem si vzala dva štětce na oči - na blending, protože takový jsem neměla žádný. Ten na tvářenku jsem chtěla taky, ale byl vyprodaný:( Každopádně za tu cenu super:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ted nevim jestli jit do h51 na kterou je spousta chvaly anebo do teto h5O, to mam zase jednou dilema :D Ale zeptam se te jak si to mela prosimte s postovnym? Vim ze se na tomto eshopu plati pres paypal, takze by postovne mela byt minimalni ale nejak to tam nemuzu vycist..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě nevím, protože to objednávala Martina, takže s tím neporadím :(

      Vymazat
  7. Nad Hakuro jsem taky dost přemýšlela, nakonec jsem si teda objednala RT štětce, ale pak si asi objednám i hakuro! :-)
    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  8. H51 mám taky.. a paradoxně je to asi štětec od Hakura, se kterým jsem spokojená nejmíň.. já nevim, ale přijde mi, že s ním tu tvářenku nanesu hrozně nerovnoměrně.. a taky mi z něho ze začátku dost vypadávaly chlupy. jinak ale všechny ostatní bezmezně miluju a rozhodně si chci pořídit nějaké další:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. omlouvám se, samo jsem myslela H21:)

      Vymazat
    2. Tyjo, tak to jsem překvapená :). Já jsem nejmíň asi spokojená se štětcem na obočí, ten je fakt maličkej.

      Vymazat
  9. nad hakuro štětci jsem také přemýšlela, ale pořád jsem se tak nějak nerozhoupala. tak snad už.. :)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  10. H51 je skvělý na makeup, to jsem věděla už před objednáním. Hodně mě ale překvapil H77, který jsem do košíku hodila spíš tak jako do počtu. Teď musím říct, že je to ten nejlepší "blendící" štetec na světě! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Rovněž vlastním H50 a H70 a maximálně mi vyhovují. Navíc ten tvářenkový s přírodním chlupem dost zamezuje prašnosti některých tvářenek, což je super. Mám ještě jeden základní na oční stíny a je to rovněž můj miláček. Časem si určitě Hakuráckou sbírku rozšířím, neboť poměr cena kvalita je prvotřídní.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na oči jsem takz nějaké pořídila a jsem fakt hodně příjemně překvapená.

      Vymazat
  12. Jj, Hakuro jsou fajn. Mám např. H51, H55, H24 a jsem s nimi moc spokojená.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!