pondělí 3. března 2014

Oblíbené produkty za měsíc únor

Ahoj všichni!

Nemůžu se ubránit klišé - taky vám přijde, že ten rok 2014 nějak šíleně utíká? Já jsem se ještě nevzpamatovala z povánoční nálady (a kil :) a už je tady březen. Těšíte se na jaro? Já hrozně moc, letošní zima mě vůbec nenadchla - když už zima, tak pořádný sníh a ne jen divné šedivé počasí. V každém případě ale nemůže chybět várka oblíbenců za měsíc únor.



Make Up For Ever HD Foundation je záležitost svátku bestsellerů v Sephoře, který se podle mě letos hodně vydařil. Tento make-up mě překvapil svou přirozeností, sice extra nematuje, ale ani nezvýrazňuje suchá místa. Výdrž mě stoprocentně neoslnila (ale ne mém mastňákovém nose nevydrží déle než hodinu nic), ale líbí se mi, že neoxiduje, nesráží se, nedělá mapy a když se vytrácí, tak hodně nenápadně.

Collection 2000 korektor jsem si objednala přes Lucifrid z Boots (ještě v dobách, kdy nezasílali do Čech) a jeho krycí schopnost je fakt neskutečná, za tu cenu se mi tomu až nechce věřit. Recenze určitě bude!

Maybelline Baby Lips je také úlovek z Boots a musím říct, že už chápu, proč se o nich tolik mluví. Jejich hydratační schopnosti jsou asi tisíckrát lepší, než u naší české konkurence Love Lips. Mám tři různé varianty a spokojenost je velká.

Illamasqua krémové tvářenka Dixie tady nemůže chybět - konečně dlouhodržící krémovka. Samostatná recenze tu byla poměrně nedávno a stále jsem z ní nadšená.

Maybelline The Rocket řasenku jsem si pořídila náhodou v Tetě, kde vyprodávali vánoční balíčky, takže k ní mám ještě černou tužku (která mi vydrží nejspíš do důchodu, protože ji nepoužívám). Trochu jsem se bála kartáčku, ale ve výsledku dělá fakt moc pěkné řasy. Navíc se mi líbí modrá barva obalu :).




LUSH Mask of Magnaminty jsem si koupila, abych zavzpomínala na staré časy a taky proto, že mě moje černé tečky dohánějí k šílenství a nic na ně nefunguje. Tahle maska ale docela jo! Řadím ji tak o stupeň níž, než moji oblíbenou Neem od Himalaya, ale předčí třeba i černou Origins.

LUSH Ultrabland už má připravenou recenzi - je to skvělý máslovitý odličovač, který vám stáhne úplně všechno. Více již brzy :).

Ještě jednou LUSH...a tentokrát mýdlo Porridge. Naprosto jsem se zamilovala do té vůně, připomíná mi trošku Honey I Washed the Kids, ale pokud ho máte už dost, tak tohle je zajímavá varianta.

Garnier Néo deodorant jsem si pořídila na doporučení čtenářky Anetky a kromě toho, že obaly jsou podle mě ohromně povedené, tak krásně voní, nedráždí kůži a výdrží mi vyhovuje. Zajímavá novinka!

Lakům Essence moc neholduju, ale tenhle v odstínu Give me nude, baby! jsem si pořídila na chvíle, kdy se mi nebude chtít použít nějakou výraznou barvu, ale minimálně trošku upravené nehty je potřeba mít. Tenhle lak vám vytvoří právě ten efekt pěkných nehtů.

L'Oréal Studio Silk&Gloss lak na vlasy mě příjemně překvapil svojí výdrží, oprotiposlednímu laku od Nivey je to o moc lepší. Jasně, nějakého lesku jsem si extra nevšimla, ale mně u laku stejně jde hlavně o to, aby udržel účes.

A co vy a vaši únoroví oblíbenci? A máte zkušenost s některým ze zmiňovaných výrobků?

Těším se na komentáře,
IYF

27 komentářů:

  1. Ten deo Garnier mě zaujal.. ale složení se asi hemží chemií a solemi hliníku, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to typicky antiperspirant z drogerie,no :)

      Vymazat
  2. Řasenka je taky moje oblíbená, koupila jsem si už třetí a asi to tak ještě chvíli zůstane. O korektoru vážně přemýšlím, četla jsem i srovnávací recenze s vyhlášením od Nars a vypadá opravdu hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava - vyhlášeným korektorem :)

      Vymazat
    2. Rekla bycj,ze NARS bude urcite lepsi,ale pokud se nekomu nechce investovat tolik penez,tak tenhle je vyborna alternativa :)

      Vymazat
  3. mufe mám doma taky, i když popravdě je super - ale zas jsem si z něj na prdel taky nesedla:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to ne,sedani na prdel se nekonalo,v nekterych ohledech je super,v nekterych prumer :)

      Vymazat
  4. Na mastny oblicej je skvela Estee Lauder Double wear foundation. Je sice hafec draha ale s prehledem vydrzi cely den. Jen nesnese kdejaky hydratacni krem jako podklad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mela bys nějaký tip na hydratační krém? Děkuji

      Vymazat
    2. A neni sztaslive hutny a maskoidni? Ja premyslim o variante Light,ale blbe je,ze pro me neni odstin,zkousela jsem si ho v Sephore.

      Vymazat
  5. Tak ja jsem asi divna, ale me ty baby lips prisli jako dost propadak, nehydratovaly mi ani trochu a to jsem mela uplne ten stejnej:D Boots me taky nastvalo, nahazela jsem si do kosiku milion veci, abych si u checkoutu preklikla na international shipping a zjistila, ze pulka toho, co jsem chtela se do CR neposila, resp. v ty mezinarodni verzi boots vubec neni...tak to at se jdou bodnout. Lush mi taky nijak neucaroval, i kdyz Mask of Magnaminty je jedna z vyjimek, ktera od nich stoji za to. A abych porad jen nebrblala, MUFE byla dlouho mou stalici, ted toho mam tolik, ze se na ni zas tak casto nedostane, kazdopadne z tech vice krycich makeupu zustava na mem vrcholu!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjp,vice krycich,jo :)? Mne prijde jemne,max stredne :)

      Vymazat
  6. ten Garnier jsem si zrovna včera koupila, tak jsem na něj zvědavá :) a Essence lak mám taky a je to jediný lak, který jsem si nalakovala víc než třikrát za sebou :D fakt ho zbožňuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn,jinak essence laky stoji za prd :)

      Vymazat
  7. Tu řasenku jsem si taky za poslední měsíc hodně oblíbila. Mám ji už déle, ale dřív mi dělala šmouhy a špatně se mi odličovala. Nevím čím to je, ale tyhle problémy už nemám a opravdu za poslední týdny sahám vždycky jen po ni ( i když musím přiznat, že dnes mám na sobě MaxFactorku :-D). Deodoranty Garnier jsem kupovala minulý týden v Tetě, byla tam nějaká akce a koupila jsem si dva za stovku. Ještě jsem je ale nezkoušela protože dodělávám Dove .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem jr nakoupila v te sleve :). Rasenka se mi nastesti nemaze,musim zatukat.

      Vymazat
  8. Tuhle novinku od Garnieru chci taky zkusit :-) A když říkáš,že je fajn,půjdu do ní !

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct, že mě baby lips moc nenadchly, ale rocketka je skvělá.:)

    OdpovědětVymazat
  10. Deodorant od Garnieru chci vyzkoušet :)) A baby lips mě teda neláká ani omylem :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle komentaru koukam,ze jsem jedina,komu vyhovujou :D

      Vymazat
  11. najviac ma zaujal ten makeup v budúcnosti by som ho tiež chcela vyskúšať :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  12. Na ten deodorant jsem taky zvědavá, je to příjemná změna:-) Na Babylips jsem četla různé názory, ale až pojedu do Anglie tak si je taky naberu to tak vidím:D¨

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  13. O tom garnieru už jsem slyšela. Myslím, že si ho při příštích nákupech donesu domů i já

    OdpovědětVymazat
  14. Mě stopro zaujal ten make-up a věci od Lush :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/ootd-432014.html

    OdpovědětVymazat
  15. právě jsem dopsala článek o mých oblíbeních, tak se můžeš mrknout, když budeš mít chvilku :)
    Jinak se mi docela zalíbil ten Essence lak, sice jim už moc neholduji, ale ten odstín vypadá dobře :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!