pátek 14. března 2014

Rimme Moisture Renew nová verze rtěnek - Latino

Ahoj všichni!

Dnes vám přináším recenzi na rtěnku, která v různých odstínech oběhla blogosféru, až zlákala i mě a zakoupila jsem ji. Staré Moisture Renew jsem měla ráda, odstín Vintage Pink byl mou stálicí a v tomto případě jsem zvolila Latino, protože o něm psala Levandule od Lutense, že je to geniální odstín pro každého. No...



...asi nejsem každá, protože já v něm vypadám hodně divně. A doteď nechápu, proč jsem si ho koupila a jsem na sebe naštvaná, že se nechám překecat oblíbenou blogerkou :). Víte, já moc nepoznám, co mi sluší, ale občas něco tak praští do očí, že vím, že tohle prostě ne. Jako tahle rtěnka!

Nějak jsem postřehla, že nové verze Moisture Renew mají hodně stříbrného shimmeru, v podstatě všechny, které nejsou matné. A to nevím, jestli sluší každému, ale řekla bych, že spíš ne. Já jsem sice trochu studenější typ, ale i tak je to docela palba a celé je to nějaké...nepatřičné. Takže jsem vyplázla kilo za rtěnku, kterou si už pravděpodobně nikdy nevezmu.



Ale teď spíš k těm lepším stránkám, a těch je spousta. Začnu balením, které je podle mě příjemné a hezčí, než dříve, nevypadá tak lacině. Rtěnka samotná se krásně nanáší a opravdu hydratuje, nemusíte se bát ji použít bez balzámu a dokonce bych ji srovnala se slavnými Baby Lips, které jsem si oblíbila. Barva na rtech i celkem vydrží, netvoří hutný nános, neusazuje se ve vráskách. Vlastně je to skvělá rtěnka...v naprd odstínech.



Kterých je u nás podle mě hrozně málo, já jsem jich viděla tak osm a pořádně za řeč nestál žádný. Půlka je stříbrná jako gule Michala Davida a ta druhá je nijaká a unylá. Doufám, že k nám ještě nějaké odstíny dorazí nebo nevím.



Rtěnku vám doporučím, podle mě je hodně dobrá, ale dávejte pozor, ať se neseknete s odstínem jako já.

Hodnocení: 8/10

A co vy, zkoušeli jste ji? Co vy na to? 

Těším se na koementáře,
IYF


27 komentářů:

  1. Já jí mám a jsem spokojená :) Přijde mi, že na mých rtech má úplně jiný odstín než u tebe.. Ale ze starší kolekce mám Vintage Pink a ta je mojí absolutní láskou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono dost asi záleží, jaký je člověk typ, jsem ráda, že ti vyhovuje :)

      Vymazat
  2. Já jsem ještě nevyzkoušela, ale chystám se ;) znám to, když někomu nějaký odstín krásně sedne a po vyzkoušení na mně samotné vypadá děsně. Snad vyberu správně. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taak toto je odtieň, u ktorého vopred viem, že nie...:) Na mne ružové odtiene vyzerajú príšerne..Inak Vintage Pink zo starej kolekcie je môj najobľúbenejší rúž vôbec. Pozerala som aj tieto nové, ale zasa by som si vybrala iba Vintage pink, čiže počkám kým ju miniem..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně u většiny těch nových právě hrozně štve ten shimmer, už jsem na to koukala několikrát... a nejde to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda nejde, já si to vyzkoušela osobně :D

      Vymazat
  5. Dle mého tenhle odstín nesluší vůbec nikomu :D nesnáším stříbrný shimmer a psala jsem tento týden velmi podobnou recenzi. Já tu rtěnku nekupovala, ale dostala jsem jí k testování takže proto jí mám. Jinak sama bych šla do úplně jiného odstínu :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, přesně u tebe jsem o ní taky četla :)

      Vymazat
  6. Stříbrnej shimmer je největší zlo :-D. Všude čtu - ta rtěnka je dokonalá...jen ten odstín :-D. Kdy už to ti výrobci pochopí, že dneska o rtěnky se shimmerem nikdo nestojí! Nicméně, musím se té rtěnky trochu zastat :-D, jsou v prodeji i pěkný odstíny - já mám Myfair red lady (neutrální červená) a je vážně skvělá, nádherně pigmentovaná a bez shimmeru, a brousím si zuby ještě na Notting hill nude. Tobě jako studenýmu typu by mohla slušet třeba As you want Victoria, to je tmavší růžová, ale odstín klasickej, vsadím se, že podobnej třeba té od Catrice, co jsi recenzovala. Nebo můžeš zkusit Diva red, to je tmavší červená do růžova. Dá se z tý nabídky vybrat :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že mezi červenými jsem nevybírala, protože těch mám hafo :D. Jinak na As you want Victoria se mrknu, díky mocza tipy :)

      Vymazat
  7. Moc hezky jsi to napsala! S touto řadou Rimmel mám úplně stejný problém. Nemůžu pro sebe najít vhodný odstín. Buď je to moc perleťové anebo tmavé... což mě mrzí, protože konzistencí jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně přesně...super rtěnky, až na ty odstíny :D

      Vymazat
  8. Ten shimmer je prostě děsnej, koupila bych jí hned, ale takhle těch odstínů bez shimmeru tolik není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já furt marně doufám, že k nám přijdou nějaké další :-/

      Vymazat
  9. Já mám z této řady odstíny dva, ale s tím stříbrným shimmerem fakt někdo myslel, až vymyslel ...

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem ještě tyhle rtěnky nezkoušela, ale jak jsem si dívala v drogerii tak tam měli nádherné odstíny a hned bych si vybrala :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, v tom případě jdi do ní :)

      Vymazat
  11. Mně se moc líbí to balení, ale moc mě nezaujaly právě ty odstíny. Až je začnou dělat ve více barvách, pak jdu do ní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že nabídku ještě royšíří :)

      Vymazat
  12. Mně se líbí, já jsem výrazně studený typ, co unese ledasjakou šílenost. Asi by mi slušela, takže ji příležitostně omrknu. Ale na tobě fakt vypadá divně. Roli bude hrát asi nejen přirozená barva rtů, ale i podtón pleti, celkově ti nějak nesedla. Vypadáš v ní prostě nemocně, jako kdybys měla šíleně vrásčitou a pupínkatou pleť. Na Levanduli vypadá fakt jinak, v kombinaci s její pletí vytváří takový jemně narůžovělý, zdravý efekt a la hrozně dobře jsem se vyspala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak možná, jestli jsi ultra studený tip, tak budou tyhle rtěnky přesně pro tebe :). A jinak jo, taky mi přijde, že mi nesedí, no :(

      Vymazat
  13. Mně by taky neslušela, tím jsem si jistá na sto procent. A celkově mě odstíny téhle rtěnky moc nezaujaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, škoda je to...taková super konzistence a blbý odstíny.

      Vymazat
  14. Gule michala davida:D
    Mne se u L. taky libila, ale ten shimmer jsem tam prave nevidela, tady je to zretelny a jo, je hrozna .. ale verim, ze v osmdesatkach by tahle kolekce byla brutalni hit:D mozna vytahli stary navrhy? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej, to je mozny :D. Rikali si "joooo, retro je prej in"...hm...neni :D

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!