pondělí 24. března 2014

Rita Ora for Rimmel 203 Loose Your Lingerie

Ahoj všichni!

Fotku tohohle laku jsem už sdílela na Instagramu (kdo by si mě chtěl přidat, tak hledejte Inyourfacebeautyblog) a je tak boží, že vám ho musím ukázat i v článku.



Z kolekce Rita Ora for Rimmel jsem u nás viděla asi deset laků, což je celkem slušné, pořídila jsem si tento a tmavě fialový. Další odstíny jsou taky pěkné, jen už je tak nějak mám :).

Myslela jsem si, že tento bude perleťově růžový, ale jsem ráda, že jsem se spletla. Ve skutečnosti je to typická milky pink, fakt vypadá jako jahodový mléčný koktejl. 



Lakuje se dobře, mně stačily na to, co vidíte na fotce dvě vrstvy. Zároveň se vám omlouvám, protože jsem lakovala hodně narychlo, takže pravděpodobně najdete na nehtech nějaké chybičky (hlavně se mi totálně rozjebal znepořádnil palec, který jsem zvládla promptně otřít o notebook).


Hodnocení: 8/10

Výdrž je slušná, cca tři dny vydrží bez olupování a otírání konců, s topcoatem dá týden v pohodě. Cena je hodně kamarádská - 50 Kč. Seženete ho v Rossmannu a já jsem je v pátek viděla i v Tetě.

Jak se vám líbí?

IYF

24 komentářů:

  1. Ježiši kriste, ten vypadá naprosto božsky! Ještě jsem je u nás neviděla naživo, ale aspoň jeden z Rití kolekce musím mít. A asi to bude tenhle, jak tak koukám:D

    OdpovědětVymazat
  2. přesně takový lak sháním už věky, ale vždycky když nějaký pořídím, tak na nehtu dělá, že neexistuje i při třech vrstvách, tenhle vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. Musím ty barvičky jít omrknout na živo. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ehm ja si takhle dokonale nalakovat nehty, tak skacu metr vysoko!;) Lak je nadherny a cena prekvapive prijatelna.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Do toho jsem se zamilovala na první pohled! Jediný co mě z té řady oslovil a už je doma. Bohužel, ale jsem celkem zklamaná tím schnutím... vůbec nechápu v čem je chyba protože už jsem ho lakovala 2x a pokaždé jsem ráno měla na nehtech obtisky :/

    OdpovědětVymazat
  6. Barva super, ale jinak je tento lak příšerný. Táhne se jak žvejkačka na botě a šíleně proužkuje. No něco na moje nervy. A to schnutí by mohlo být také rychlejší. Pokud bys chtěla druhý kus, Kristý, ráda ti ho pošlu. Nebo kdyby někdo jiný měl zájem, tak mi sem hoďte koment a je váš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt :-O? To jsem překvapená, protože mně nic takového nedělá...ale každý to má jinak :(

      Vymazat
    2. Mám s tím lakem stejnej problém :D.
      Barva krásná, ale lakování děs a hrůza. Úplně jsem u toho ztratila nervy a šla to celý odklakovat.

      Vymazat
    3. Také musím souhlasit. Než jsem dolakovala, tak jsem vážně přemýšlela, že na to kašlu... nakonec jsem to dolakovala. Byly to nervy, nedostatky celkem zakryl topcoat. Jediný plus je výdrž, mám ho už 5. den a to je myslím úctyhodný výkon :)

      Vymazat
    4. Já jsem obvykle fakt frfňa, takže se divím, že jsem neměla problém...asi skvrny na slunci :)

      Vymazat
    5. Tak já si ho Kristy díky tvým fotkám dnes koupila (už je k sehnání i v D&M! :)), akorát jsem ho teď nalakovala a bohužel jsem taky zklamaná :( Strašně to proužkuje... Snad aspoň ta výdrž bude dlouhá jako u většiny laků z Rimmel :)

      Vymazat
    6. Ten stejný problém. Barva je nádherná ale jinak je otřesný, lituji těch peněz :(

      Vymazat
    7. Ten stejný problém. Barva je nádherná ale jinak je otřesný, lituji těch peněz :(

      Vymazat
  7. barva pěkná, ale to schnutí by mě asi nebavilo. chtěla jsem zkusit ten světle modrý, ale trošku mě odrazuje komentář nade mnou... pochybuju, že by jiné barvy na tom byly líp. a to mám jinak immel laky celkem ráda! ale třeba nějaký voňavý, co mám, proužkuje jak blázen

    OdpovědětVymazat
  8. musím co nejdříve vyrazit do drogérky a odstíny omrknout :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný odstín :)) Ale takový už mám akorát od Miss Sporty :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Jak dlouho trva nez zaschne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ti nevim, mne vsechny laky trvaji cca pul hodiny, nez uplne uschnou

      Vymazat
  11. Musím je omrknout! :) Tenhle odstín je krásný...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle je moc pěkný, ale obecně mě laky z této edice tolik nenadchly :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/loreal-paris-sublime-glow-vyherkyne.html

    OdpovědětVymazat
  13. jojo, taky miluju, když se mi lak o něco rozjebe :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!