čtvrtek 27. března 2014

Rozbalujeme LADYBOX! - VIDEO

Ahoj všichni,

dnes mi došel nový Eko-Ladybox. A co jsem v něm našla? Mrkněte na video:

https://www.youtube.com/watch?v=6_R3KdFbn7U&feature=youtu.be

A už se moc těším na vaše komentáře, jak se vám Ladybox líbí :). Mně jo!

Až na...vy víte co.

Krásný den,
IYF

16 komentářů:

  1. já jsem ho původně chtěla, ale pak jsem si řekla, že mám fakt všeho tolik, že si už nebudu tyhle zajíce v pytli kupovat :D obsah je hezký, přítelova mamka ho myslím dostane, tak si vezmu, co nebude chtít. YR mám sice fakt ráda, ale přece jenom v tomhle boxu je to asi zklamání. navíc jsem na ni nečetla moc dobré recenze :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle vydání se mi celkem i líbí :) Ale zdá se mi, že tam jsou čím dál tím menší vzorečky :D jééé značka Kivvi taky teďka mám plno vzorečků a testuji :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já tedy doufám, že nevyzním jako rýpal, ale musím říct, že mě by box nenadchlnul.. Chtěla jsem si ho objednat, ale pak jsem odolala, protože mám doma tunu mini balení všeho možnýho a musím spíš spotřebovávat..a za sebe jsem dobře udělala.
    Ty malé vzorečky jsou fajn, dvě ty značky neznám, ale malá balení Lavery a Welledy si vozím ZADARMO z Německa, kde je občas dostávám k nákupům a YR opravdu nemám ráda, takže kdybych vyhodila tři stovky za tři mini vzorečky značek, co neznám, byla bych dost naštvaná.

    Naopak ale musím říct, že to balení se mi líbí - ten "toaletní papír" i ten nápad být eko a nedat další krabičku (tj. ušetřit jeden obal).

    Ráda se koukám na tvá videa, měj se moc fajn,
    Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě spíš nenadchlo, že někdo dostal velkou věc od Hauschky a já mini Raw Gaia, no toto :D to mi přijde fakt naprd. A děkuju moc!

      Vymazat
    2. Kristý, teď jsem na to koukala jinde a souhlasím - mě to taky přijde nepoměr :-(

      Vymazat
  4. Jsem ráda, že v boxech nejedu. Tohle vydání není špatné (ale jako YR?...), ale není to nic, z čeho bych byla nadšená. Jinak ti to ve videu moc sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super video,jsem ráda,že jsem si LB neobjednala.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak absence krabičky mě trochu štve, ale eko je eko, takže vlastně to byl správný krok. Jinak Yves Rocher mi nijak ničím nevadí, naopak jej mám i ráda a micerálky používám víc než jiné odličovače. A protože jsem svůj boxík ještě nerozbalila a vyzvednu si jej u našich až zítra, tajně doufám, že v něm najdu Dr. Hauschku :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/nova-limitka-cookies-cream-od-essence.html

    OdpovědětVymazat
  7. Jako já chápu, že Raw Gaia je drahá značka, ale ten nepoměr mezi mlíkem Hauschka a mini čistým máslem mě dostává. To mi přijde vyloženě hloupý. Vzorky vypadají fajn, ale celkově jsem ráda, že jsem odolala, při mým štěstí bych taky dostala to máslo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím říct, že teď už jsem taky pekelně naštvaná, protože při rozbalování jsem to samozřejmě nevěděla, že někdo dostal Hauschku. Teď se vztekám hodně, psala jsem i Ladyboxu a jediná odpověď je, že je to mrzí. S tím ať si třeba ucpou obě nosní dírky!

      Vymazat
    2. Ha, jsme na tom úplně stejně! Taky jsem dostala Raw Gaiu a taky mě to štve, když jsem následně zjistila, že většina má box o asi 3 kila hodnotnější. A nejtrapnější je výmluva Ladyboxu, že za plné balení považují to, co jde nakoupit v obchodě. Takže všechna prodávaná cestovní balení jsou podle logiky Ladyboxu vlastně plná balení? :D

      No nic. Asi se už na ty Ladyboxy fakt vykašlu. Ty tři stovky si schovám a o boxech si budu jen číst, pokud tam bude něco, co si všichni budou pochvalovat, tak si koupím speciálně jen to, ty tři stovky na to budou většinou stačit (i když na toho Hauschku by nestačily). Třeba teď jsem zjistila, že e-shop, ze kterého jsem si chtěla koupit Monoi olejíček, je vlastně hlavní e-shop Hauschky u nás a prodávají tam za 3 kila testovací sady Hauschky se vzorky asi 6 produktů, včetně toho tonika, co se mi tak líbilo. Tak to přihodím k oleji a basta, otestuju a uvidím, zda mi to za ty peníze stojí.

      Vymazat
    3. Víš co, já furt vidím máslo jako máslo. Já mám bambucký máslo ráda, to ne že ne, ale nevidím rozdíl mezi levnějším a dražším, to ne. A dostat s prominutím "obyčejný bambucký máslo" místo Hauschky by mě fakt nakrklo.

      Vymazat
  8. tak to jsem se hodně zasmála u toho vzorečku Weledy, já jsem ho dostala k nákupu na Biooo mám ten pocit a jelikož jsem všemi jazyky kromě ájiny absolutně nepolíbena, tak jsem se tím odlíčila :DD jinak mi přijde hodně nefér, dát do balíčku minivzoreček tělovýho másla (s tím si mázneš tak ruce max) i když od luxusní značky a do jinýho balíčku třeba normální velikost tonika od Hauschka. to jako hodně nevychytali. jinak YR.. no nevím co to tam dělalo :D neměla to být krabička s bio produktama? a ne těma co si HRAJOU na přírodku? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem naštvaná, dostala jsem taky bambucký máslo, chtěla jsem Hauschku...a YR mi nevadí, zároveň je pravda, že tam nemá co dělat....U mě ladybox naprosto skončil.
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ako tak sledujem tie recenzie na Ladybox, asi ostanem pri svojom momentálnom a stave a to tom, že si Ladybox neobjednávam. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!