úterý 18. března 2014

Sleek paletka V2 Ultra Matts

Ahoj všichni!

Dodělávám resty. O víkendu jsem koukala do své kosmetické sbírky, o čem bych vám tak napsala a padlo mi oko na tuto paletku, kterou jsem si pořídila na Interbeauty. Sleek asi nemusím nijak zvlášť představovat, protože je svými paletkami stínů už proslulý. Já jsem zatím neměla moc štěstí, protože vychvalovaná i-Divine Au Naturel mi přišla spíš nic moc, hlavně z hlediska výdrže.



Čistě matných paletek na trhu moc není, takže jsem po této okamžitě skočila - na veletrhu už navíc měli jen poslední kus. Obsahuje klasicky dvanáct stínů, velké zrcátko a pěnový aplikátor, který je už v koši. Jak si můžete všimnout na fotce, obal je typický "uťapkávací", nejde vyčistit, ať se snažíte, jak se snažíte.



Teď už si ale prohlédneme samotné odstíny. Zleva a z horní řady tu máme petrolejovou, tmavě modrou s nádechem fialové, klasickou tmavě fialovou, tlumenou šedou, velbloudí a čistě bílou. Odstíny se od sebe mírně liší pigmentací, nejlépe je na tom ten první, ale horší než průměrné to není nikdy. 



Ve druhé řadě najdete světle šedou, tlumenou korálovou, sušenkově hnědou, čokoládovou, červenohnědou a smaragdovou.



Paletka je podle mě hodně dobře sestavená tak, aby obsahovala zajímavé odstíny, ale nebyla příliš přehnaná a extravagantní, a dala se tudíž využít častěji než jednou za čas na nějakou party. Já ji sice nepoužívám denně, ale s mými paletkami se to má tak, že některé mě uspokojují i čistě se sběratelské vášně, jako třeba tahle. Ráda se na ni koukám, líbí se mi, jak je sladěná a kvalitou o dost převyšuje cenu.




Hodnocení: 8/10

A co vy a Sleek paletky? Máte nějakou oblíbenou?

Těším se na komentáře,
IYF

33 komentářů:

  1. Tahle Sleek paletka vypadá zajímavě, ty modré odstíny bych asi moc nevyužila,ale zbytek vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tuhle a jinou jsem zatím nezkoušela. :)
    Ale baví mě, jak každý vidíme ty barvy trochu jinak a trochu jinak popisujeme.
    Jinak jsem s ní ale dost spokojená, právě kvůli těm barvám, které jsou matné a zajímavě nakombinované. Už jsem dokonce párkrát použila i tu petrolejovou, o kterou normálně moc nestojím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejsem v popisu barev moc dobrá, to je fakt :).

      Vymazat
  3. Mám tuhle, nejvíc používanou Oh So Special a nově Original. Celkově mi přijdou některé odstíny špatně pigmentované (černá v Original, Gateau v Oh So Special, fialová v této Ultra Matte). Na druhou stranu je tam víc odstínů velmi dobře pigmentovaných :) Trochu mě zarazilo prášení u těch matných odstínů, ty metalické jsou super. Ale pořád je to 12 zajímavých odstínů v kvalitním obalu za necelý 300 Kč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky nově pořídila Oh So Special a jsem zvědavá, jaká bude v ostrém provozu. Jinak jo, je pravda, že trošku práší, ale přesně jak říkáš, za tu cenu...:)

      Vymazat
  4. Chci si určitě pořídit aspoň jednu jejich paletku :) Tahle vypadá zajímavě :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám Sleek paletky dvě, Garden of Eden a Sunset a mám takový dojem, že jsem vybrala všechny varianty pro mě. Zbytek už mě moc nebere:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow no tak táto je naozaj super, páčia sa mi hlavne do fialova odtiene, a petrolejový samozrejme, ten je naozaj dokonalý ..... Dobré matné paletky sú vzácnosť .
    Mám niečo podobné od MUA (podobné odtiene), ale nie su matné, teda aspoň väčšina z nich :)
    Adrien

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten petrolejový je fakt nádherný...nemůžu se na něj vynadívat :)

      Vymazat
  7. A prosim tě, jak se ti zdá kvalitou v porovnání s Au Naturel? Mě totiž tahle paletka taky láká, ale už mám doma Au Naturel, která mě kvalitou strašně zklamala (strašně práší, je bídně pigmentovaná a moc nevydrží) a dost mě to odrazuje od nákupu dalšího Sleeku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tak stokrát lepší, než Au Naturel :)

      Vymazat
  8. Od Sleeku mám tuhle a ještě Garden of eden a obě miluji! :) Jediné, co mi na této trochu vadí je ten fialový stín v horní řadě. V paletce totiž vypadá krásně, studeně, ale ve skutečnosti je dost teplý - do růžova a takové barvy mi nesluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Oprav si v článku slovo matts, je to matte ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám vzadu na paletce napsáno Matts.

      Vymazat
    2. No já se tedy řídím oficiálními stránkami a je tam Matte, to samé mám i na paletce já... Je možné, že na té tvé se upsali, ale správný a zároven oficiální název je Matte, tedy matná. Matts neznamená matná ;)

      Vymazat
    3. Já tam fakt mám Matts, šla jsem se kouknout znova :). A jméno Matte mi taky přijde divné, já jsem původně myslela, že jsem jmenuje Ultra Mattes (prostě jako "ultra matné stíny"), ale radši jsem to opsala přímo z paletky.

      Vymazat
    4. A na ofiko stránkách je Matte, ale odkaz říká Mattes :D. Lol...ve výsledku je to asi jedno :)

      Vymazat
    5. Já tam taky mám Matts :D Schválně jsem přidala i fotku, ale je divné že každý tam má napsané něco jiného :D http://heey-if.blogspot.com/2014/03/sleek-i-divine-in-ultra-matte-v2.html

      Vymazat
  10. mě by se líbila čistě neutrální matná. takovéhle barvy bych asi moc neužila. ale mám sparkle II a ta je boží :) láska na první pohled.

    OdpovědětVymazat
  11. Po těchto paletkách už slintám pěkně dlouho a stále jsem nebyla schopná si nějakou pořídit :D.

    OdpovědětVymazat
  12. J8 jich pár mám :P....Au Naturel ( myslela jsem si že jí budu použivat nejvíc a nakonec stojí v koutě zapomenuta)
    Vintage Romance( krásný barvičky, jen na mě si moc výrazný..aspoň mě to u téhle příjde )
    Garden of Eden ( krásný barvičky, moje nejvíc oblíbená)
    Sunset ( červená a nazrzlá mi nesluší :)
    Oh so Special ( moje první a pořád mě baví)
    teď si nejvíc pohrávám s myšlenkou paletky depotovat a udělat z nich jednu velkou :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh So Special jsem si právě pořídila :). Podle mě je škoda ty obaly ničit, jsou celkem kvalitní :)

      Vymazat
    2. no kvalitní jsou, ale jak jich mám hodně, tak vždycky pracně přemýšlím, ve které je ten stín co tak nutně potřebuju :P takhle bych je měla hezky pohromadě, no zatím mě brzdí to, že ty obaly jsou dobrý a je mi líto je ničim :/ asi uvidím časem :P

      Vymazat
  13. Tak Sleek je moja srdcovka. :) Krásna pigmentácia a ten obal - taký jednoducho krásny. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já jsem si hned pořídila další paletku :)

      Vymazat
  14. Sleek paletku ještě nemám a do budoucna o ní ani neuvažuji. Zamilovala jsem se teď do stínů od Inglotu :) ALe třeba změním názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou taky fajn, nedám na ně dopustit :)

      Vymazat
  15. Já si ji snad budu muset pořídit. Všechny ji chválíte, barvy se mi líbí... nevím, co mi brání.
    Teď jsem po čase vytáhla Storm a použila pro sebe poměrně neobvyklé kombinace barev a líbilo se mi to velice! Zkusím praktikovat častějc :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!