úterý 29. dubna 2014

Beauty blender a jak na něj - VIDEO

Ahoj všichni!

Dnes mám prov vás slibované video s ukázkou toho, na co všechno můžete použít beauty blender.



Těším se na vaše komentáře!

IYF

11 komentářů:

  1. Týnko, ty jsi obarvená? Přijde mi, že ti vlasy jdou do zrzava... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, jsem, respektive koupila jsem si jinou barvu než obvykle a chytlo to nějak víc :D

      Vymazat
  2. Opravdu povedené video :) Já na něj vždy koukala, ale nikdy jsem si ho nekoupila. Musím okamžitě napravit :D haha tlusté prsty, no to je konec, mě to prostě taky vadí :D Otevřu oči a teď na mě míří ten tlustý ukazovák ááá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní. Ještě by to chtělo linku nanést beauty blenderem a je můj :D No dobrá, asi by to nebylo nic pro moje gramlavé ruce, ale nápad je to hezký ;)

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkný video a líbí se mi lak na ukazováku na levé ruce ( jestli jsem tedy dobře viděla, že ty prsty jsou jinak namalovaný :-D) - copa to je za láček? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to sis všimla správn, každý je jiný :). Je to Colorama, ale už nějaká starší, myslím, že už není v nabídce...

      Vymazat
  5. Tak kromě toho, že tohle je moc krásný video a super se na tebe kouká, jsem si nahlodaná, co se týče schopností beauty-blenderu..Přišlo mi to vždycky jako "drahá houba", jak říkáš, ale fakt uvažuju, že do něho půjdu. Díky za veškeré info :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super video, já snad začnu uvažovat o nákupu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Co takhle místo ,,blendění" použít slovo ,,stínování"?

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, ani to není přesně to, co se dělá :)

      Vymazat
  8. Fakt multifunkční věcička. Ale mně by potom bylo líto všech těch štětců, co mám doma :D

    Je fakt, že výraz "blendění" asi nemá v češtině vhodný ekvivalent...jinak by to mohlo být třeba "rozšmudlání do ztracena" :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!