čtvrtek 24. dubna 2014

Bioderma Sébium Global sérum proti nedostatkům pleti

Ahoj všichni!

Tohle sérum jsem si pořídila v plném nadšení bojovat proti nedokonalostem mé pleti. Jak víte, trápí mě černé tečky a sem tam nějaký pupínek na bradě nebo na čele. Do boje jsem vytáhla relativní novinku od Biodermy, a to sérum Sébium Global, které koupíte v lékárnách nebo na internetu za cenu kolem 400 Kč.



Složení můžete prohlédnout na fotkách, samozřejmě se nekoná žádná příroda, což mi sice vadí, ale zatím jsem uspokojivý přírodní produkt na problematickou pleť nepotkala - pokud o nějakém víte, rozhodně mi dejte vědět do komentářů :).



Sérum jsem používala poctivě asi dva měsíce. Konzistence je podobná gelovému krému a já jsem ho aplikovala vždy ráno před denním krémem, který se i přes něj dobře vsakoval a ani s nanášením make-upu nebyl problém. Vcelku rychle se vsakuje a netvoří na pleti neprostupný film.



Přesto se mnou ale Sébium Global nic neudělalo a žádný efekt jsem nepocítila. Je pravda, že nemám žádné katastrofální akné a podobně, ale čekala jem aspoň mírné zvýšení kvality pleti. Bohužel se nic nestalo, takže sérum putovala o dům dál.



Hodnocení: 2/10

A co vy, zkoušeli jste Sébium Global?

Budu se těšit na komentáře,
IYF

22 komentářů:

  1. Nezkoušeli, měli v plánu a teď váhají. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se smířila s tím, že póry se mi zkrátka nezmenší, tak se soustřeďuji spíš na to čištění, aby nebyly vidět přes ulici, proto mě podobné výrobky ani nelákají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to já můžu čistit jak chci, ale vidět pořád jsou...:)

      Vymazat
  3. Zkoušela jsem celou řadu od Biodermy a nic mi nepomohlo, krém dělal žmolky, micelárka a gel na pleť vysušovaly... Takže já a Bioderma prostě nemáme budoucnost... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pouzivam uz dlhsie tento krem Sebium Global mam zmiesanu pokozku a sem tam sa mi spravi vyrazka na brade, na cele alebo pri nose, mam rozsirene pory pri nose, tento krem si davam na noc na vycistenu plet, krasne mi ju stiahne do rana, nevysusuje a vyrazku krasne tiez stiahne, tak do 2 dni jej uz niet. ja som spokojna, ale podla mna je to individualne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, jsem ráda, že jsi spoko :)

      Vymazat
  5. Nezkoušela jsi Antiac od Salcury? Mně to moc pomohlo po vysazení HAK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela, ale na mě to byo moc hardcore.

      Vymazat
  6. Mam naprosto stejnou zkusenost jako ty...vubec nic to se mnou neudelalo:-(. Moje zachrana v dobe,nez mi zabrala HA a plet se zacala zlepsovat po ni,byl Skinoren na den a Sudocrem na noc

    OdpovědětVymazat
  7. mne global pomohol s akne a mastenim..
    cierne bodky = zoxidovany maz - ako jedina (!) pory cisti (rozpusta maz) kyselina salicylova = beta hydroxy kyselina. u nas je v mnohych produktoch ale je tu par zadrhelov:
    1. forma - cistiaci gel nie je vhodny kedze sa musi zmyt a ono to chce trochu casu na posobenie. ostava krem alebo voda
    2. spravne pH aby bola ucinna je okolo 3
    3. koncentracia 1-2%

    vacsina vyrobkov u nas ma zlu koncentraciu alebo pH. z tych ktore maju ok zlozenie som nasla 3 zahranicne - neutrogena predavana v kanade, vyrobky paulas choice na mna drahe (+ dph + postovne) a posledne toner beta hydroxy od silk naturals. postovne z usa trochu zaboli ale pre mna to za to stoji - cierne bodky nemam, pory nie su na 100% ciste ale to sa snazim vylepsit maskami (neem) a neskor aha peelingom, a mikrodermabraziou ak sa podari nasetrit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, nicky, díky moc!!! Fakt děkuju, konečně nějaké relevantní informace k tomuhle tématu :). Super...jsi úžasná, jestli něco ze zmíněného zafunguje, budu tě na rukou nosit ;).

      Vymazat
    2. :D
      ale maj realne ocakavania - zas som citala aj negativne recenzie, plet je predsa len individualna + vplyv dalsich veci strava, ina kozmetika, stres, hormony...

      odbodkovanie je u mna jasne, tak drzim palce ;)

      Vymazat
    3. http://www.arome.cz/clanky/aha-bha-pha-kyselym-ksichtem-ke-krase/ - skus aj sem mrknut, pekny pokec k tomuto. su tam aj konkretne vyrobky ale je to uz starsie. dnes mozno su aj u nas vhodne vyrobky ale nemam chut testovat na pleti ci zaberie alebo nie, ani behat po drogerke s pH papierikmi.. z usa to nieco stoji ale sla som na istotu.

      https://www.youtube.com/watch?v=Rs1PHQZu5q8&list=TLl40Cs0xz9l515K2iOJdhgxIjNnlf-op7

      toner pouzivam kazdy/kazdy druhy den podla aktualneho stavu + myslim ze raz za cas nejake "lepsie" cistenie tiez pomoze, ci uz maskovanie alebo kozmeticka alebo tak

      Vymazat
  8. ty jo, 2/10... já ho mám ráda, mám už několikáté balení. zabírá mi, když si něco rozhnípu, ale používám ho teda jen na noc, ráno se mi drolí a dávat si dva krémy přes sebe nechci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, ty h používáš jako krém? Vždyť to krém není, ne? Já ho brala jako sérum. Já nevím, v poslední době mě Bioderma pěkně štve, žádný produkt pořádně nefunguje a ještě je to narvaný fuj ingrediencema.

      Vymazat
  9. Mě celkově Bioderma zklamala, navíc mi vůbec nevoní.. Na pupence mi překvapivě, navzdory hutné konzistenci, pomohl šalvějový krém Martina Gebhardt (http://www.biooo.cz/salvejovy-krem-salvia-martina-gebhardt-p-4110.html) a to hned po pár vyzkoušeních ze vzorečků.. Stejně tak dobrý je i Argital, ale ten spíš jen lokálně, je pro opravdové mastňáky :) (http://www.biooo.cz/krem-na-akne-s-lopuchovym-korenem-argital-p-4963.html)

    OdpovědětVymazat
  10. Já ho začala používat když se mi zhoršily pupínky a začaly dělat ostrůvky akné, jakoby vyrážku.. do týdne používání Globalu všechno zmizelo, je to jediný krém, který mi ty hnuspupínky drží na uzdě, takže za mě 200% spokojenost :) jinak ho taky používám na noc jako krém :)

    OdpovědětVymazat
  11. Něco jsem od biodermy před nějakou dobou zkoušela, nejsem si jistá, co přesně to bylo za výrobky. Zkoušela jsem dva a po obou jsem měla hrozně suchou pleť. S Biodermou jsem nespokojená a pochybuju, že ji ještě někdy zkusím.

    OdpovědětVymazat
  12. Něco jsem od biodermy před nějakou dobou zkoušela, nejsem si jistá, co přesně to bylo za výrobky. Zkoušela jsem dva a po obou jsem měla hrozně suchou pleť. S Biodermou jsem nespokojená a pochybuju, že ji ještě někdy zkusím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!