pátek 11. dubna 2014

Clinique Take the Day Off Cleansing balm

Ahoj všichni! Jak určitě víte, s odličovacími balzámy se roztrhl pytel. Já jsem na blogu Caroline Hirons důkladně zkoumala, které doporučuje a které ne, a nejlépe mi z toho kromě Emma Hardie vyšel právě Clinique – zaujalo mě na něm mimojiné i fakt, že se dá smýt vodou. Krom toho je i dobře sehnatelný u nás a má krásné fialové balení. Odolali byste? Já ne.




Balzám koupíte ve velké piksle za asi 900 Kč, pokud využijete slevu v Sephoře, tak vás vyjde ještě výhodněji. Podle mě je to férová cena, protože balzám vám vydrží minimálně půl roku, kdoví, jestli ne déle. Jediná věc...je to složení. Není to příroda, ani smykem. Ale občas jsem ochotná to Clinique odpustit.




A to především proto, že ten balzám je sakra dobrej a vyčistí všechno, všechno! Nádherně taje v prstech a snadno se roztírá, jestli jsem chválila Ultrabland od LUSH, tak tohle je ještě o třídu lepší. Odlíčím s ním jakýkoliv sebetěžší make-up včetně očního (ostatně odličovač, co nezvládne oči, je u mě mrtvej Homolka). Na pleti nezanechává mastný film, ani ji vůbec nevysuší. Nemá žádnou vůni, vůbec ho necítíte a je vhodný i pro citlivá oka. Pro mě je to zkrátka ideální odličovák, jen kdyby byl přírodnější.





Hodnocení: 9/10 (bod strhávám za nepřírodní složení)


A co vy a Clinique, hot or not?


Těším se na komentáře,
IYF




32 komentářů:

  1. Tenhle balzám už never! Mě šíleně vysušoval a ještě mi po něm naskákaly podkožáky na bradě. Hrůza děs.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem četla i v recenzích na MUA, jsem překvapená, že něco mastného může vysušovat, ale evidentně nejsi jediná :(

      Vymazat
  2. naprosto s Tebou souhlasim, loni jsem ho poridila taky. jen skoda, ze v zahranici stoji pulku :(

    KDyby sis chtela pocist: http://www.blondatejsvet.cz/2014/01/clinique-take-day-off-cleasing-balm.html

    OdpovědětVymazat
  3. Kristy a ten balzam napatlas na oblicej a potom to smyjes nebo ho nanasis nejak jinak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho nejprve rozmatlám po celém obličeji, trochu zakroužím a pak stáhnu namočenými a vyždímanými vatovými tampónky.

      Vymazat
  4. Tak do něj určitě půjdu, láká mě dlouho a Clinique mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mrtvej homolka:DD
    Pokud jde o balzamy, neberou me, ekluje se mi po obliceji rozmatlavat rasenku;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejdřív balzám (Elemis cleansing balm) nanesu všude, a pak masíruju od čela dolů, řasy mezitím "roztajou" a smyju je nakonec ve fázi, kdy už balzám "napěním" vodou, takže to na zbytek obličeje nejde.

      Vymazat
    2. Jasný, chápu :). Já řasenku teda rozmatlám jen kousek kolem očí, rozhodně ne po celém obličeji :)

      Vymazat
  6. Ja mám zatiaľ dva balzamy - The Body Shop a The All Natural face. Milujem oba, ale TANF aktuálne vedie!:) Ale novým sa samozrejme nevyhýbam..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TANF chci hrozně vyzkoušet!

      Vymazat
    2. Určite odporúčam.. Ale asi nie ten jazmínový, ktorý mám ja.. Tá vôňa je veľmi ťažká a sladká, jazmínu sa nepodobá.. Nabudúce skúsim asi ten levanduľový..:)

      Vymazat
  7. To vypadá sakra slibně :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/essence-bude-zarit-barvami.html

    OdpovědětVymazat
  8. Pro mě tenhle balzám nebyl, vadí mi konzistence a hlavně mi jeho složení strašně ucpává póry. A chybí mi ten luxusni a voňavý zážitek s tajícími olejíčky, jaký mám se svým aktuálním balzámkem Emma Hardie nebo REN, Antipodes,...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu chápu, kolik lidí, tolik chutí :)

      Vymazat
  9. Já doporučuju cleansing balm od Elemisu, účinek anti-aging (je mi 30) opravdu vidím hned po použití (vypne, rozjasní pleť), taky se dá smýt vodou a složení je skoro celé přírodní. Googluj u Hirons. Plus neuvěřitelný bonus pro moji mastnou pleť - zůstane min. 3 hodiny matná, to jsem s ničím jiným nezažila. Emma Hardie mi tolik nesedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip :). Na Elemis jsem koukala, ale dle CH mě neoslovil...první vyzkouším Emma Hardie a pak se uvidí :)

      Vymazat
  10. Kristý, psala jsi, že míváš problémy s černými tečkami atd..nedělá ti tenhle odličovák pupínky na pleti? Já mám pleť smíšenou a právě jsem na dost recenzích četla, že vše prima, jen strašně ucpává..

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím ne, rozhodně jsem nezaznamenala žádné zhoršení :). Já si potom ještě umyju pleť nějakým čistícím gelem, takže hádám, že mi na obličeji z něj skoro nic nezůstane.

      Vymazat
  11. Souhlasím s Moorou, na oči teda nic moc pro mě, ale na zbytek obličeje, proč ne! Vypadá parádně:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak já jsem zastánce použití jen jednoho odličovače, aby těch lahviček při denní péči o pleť nebylo moc, tenhle balzám dávám bez problému i na oči...:)

    OdpovědětVymazat
  13. U tebe jsem právě o něm četla :). Jojo, ty ceny jsou pěkně naprd...

    OdpovědětVymazat
  14. Chces prirodni odlicovac? Vyzkousej Eve Lom cleanser (hermanek, kokosovy olej, chmel atd.) Je Clinique velmi podobny akorat se nesmyva vodou ale ubrouskem(viz videa na youtube)... Pro vzorky prijde do Ingredients Jachymova 2, Praha 1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eve Lom a přírodní? Na prvním místě má vazelínu, a na konci 4 parabeny.

      Vymazat
    2. To je už i Clinique mnohem přírodnější. Pracuješ pro Eve Lom a nevíš ani, jaké má složení?

      Vymazat
    3. Vim, jake slozeni ma Eve Lom;-). Produkt vznikl pred 25lety a v te dobe bylo bezne takove slozky pouzivat. Vymeni slozky a bude to jiny produkt. Pracovala jsem s Clinique a ted s Eve Lom a ten rozdil je tedy znat hodne. Produkt se setre, takze mineralni olej se odstrani. Nenadarmo ziskal Eve Lom od casopisu Vouge 2x cenu jako nej odlicovadlo sveta. Eva Lomova je navic slovenka. Cest skoro krajance.

      Vymazat
  15. Od této značky se chystám, na doporučení z poradny Clinique, koupit pár krémů, ale po přečtení tvého článku si připisuji i tento balzám ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem o něm taky hoooodně dlouho uvažovala. Nakonec to však vyhrála čistě přírodní varianta od Balm Balm. Navíc, tomu obalu se nedalo odolat. Drží mi už hodně dlouho a ještě chvilku vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  17. já teda balzámy nee, moc mi nevyhovuje ten způsob odličování, ale teď se odličuju hydrofilním olejem od saloosu a je to neskutečný, hrozně mi to vyhovuje (tamponek nastříkám květinovou vodou a pak přidám trochu oleje) a neskutečně se mi po tom zlepšila pleť, navíc to není vůbec drahý a největší výhodou je samozřejmě přírodní složení :) ale nad tímhle jsem taky uvažovala, než jsem zjistila, že mi balzámy fakt nesedí.

    OdpovědětVymazat
  18. Mrtvej Homolka pobavil...:D Já jedinou věc, kterou jsem od Clinique vyzkoušela, je tužka na oči, jinak zkušenost nemám...:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!