úterý 15. dubna 2014

e.l.f. HD matující krémový make-up

Ahoj všichni! Dnes si dáme zase něco levnějšího. S e.l.f.em se to má tak, že některé věci mají dobré, ale hodně jich stojí za prd přesto se ale určitým konkrétním produktům nebráním a ráda je používám. A protože jsem hrozná zvědavka, tak ráda zkouším novinky. Krémový make-up mě zaujal, protože žádný takový ještě nemám.




Nejdříve začneme balením. Nevím proč jsem si myslela, že tenhle produkt bude ošulený a bude ho tam málo, krabička je ale dost velká a nemusíte se bát, že by vám make-up vystačil jen na tři čtyři použití. Můj odstín se jmenuje Porcelain a je tuším nejsvětlejší, což mě celkem překvapuje, protože v panu se jeví celkem tmavě a i na pleti mi nepřijde vhodný pro úplně bledulky. Dost mi připomíná žlutější verzi Dermacol Pure Gold v odstínu 1, který je na mě taky trochu tmavší.




Hodně příjemně mě překvapilo roztírání, make-up je opravdu hodně krémový a snadno se nanáší. Já jsem použila beauty blender, ale dobře si rozumí i s plochým štětcem nebo kabuki. Po prvotním nanesení výsledek vypadá fakt dobře – rovnoměrná vrstva, střední krytí. Finish je rozhodně spíš lesklejší, to každopádně, pudr je tedy nutnost (ačkoliv pro mě je nutnost vždy, nechápu, jakou má pointu dát si make-up a nezapudrovat ho).



Výdrž ale fakt není nic moc, už po dvou hodinách se začne na obličeji srážet a cuckovatět, navíc se velmi brzy dost leskne – matující schopnosti tedy fakt moc nemá. Myslím si, že by naopak mohl být nejvhodnější pro někoho se suchou pletí.



Do produktu jsem nevkládala příliš velké naděje, popravdě jsem čekala, že bude strašný, ale příjemně mě překvapilo několik aspektů jako je snadné nanášení, pěkné velké balení se zrcátkem a dostatečné krytí. Pro moji mastnější pleť to ale není.


Hodnocení: 3/10


A co vy, zkoušeli jste tento make-up? A máte rádi kompaktní krémové kozistence?


Těším se na komentáře,

IYF

6 komentářů:

  1. Tak ja elf uz bohuzel fakt nesnasim, mela jsem od nich moc rada bazi pod ocni stiny, ale zacala me stipat, takze uz taky letela do kose.. :/
    Co se kremovych makeupu tyce, tak jsem spis pouzivala "penovy" z maybelline, ale ted me spis chytly BB, ktere micham s Colorstay od Revlonu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tenhle make-up neznám, nechci ho ani obhajovat, jen takový nápad (zkušenost) - nemůže se to nesnášet s tím pudrem? Např. moje BB se nesnáší s Stay Matte od Rimmelu a dělá to samý, začne cuckovat, srazí se, ale s minerálním pudrem od Gabrielly S. se asi nějak milujou a vypadá to fantasticky a drží a heboušujou na pleti. Tak jestli by Ti třebas taky nepomohl jinej pudr. Zkus, kdyžtak :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to pro mou pleť taky nebude :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ha, to je zajímavý nápad!!! Zkusím, díky.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě už vůbec značka elf neláká, ze začátku jsem jí projížděla skoro denně a plánovala si objednávky a po té první se už žádná další nekonala :D.

    OdpovědětVymazat
  6. SilverGoldBull is a highly trusted silver & gold dealer. They will provide you with competitive, live rates and make sure that your bullion arrives to your door discreetly and fully insured.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!