sobota 26. dubna 2014

Make Up For Ever HD Foundation - N115

Ahoj všichni!

Dnes vám představím další legendu, kterou je MUFE HD Foundation, který jsem si taktéž pořídila u příležitosti svátku bestsellerů v Sephoře. Už dlouho mě lákala, takže když se dal koupit za 790 Kč místo běžných asi 1290,-, tak jsem do něj šla. Zvolila jsem odstín N115, který je první nebo druhý nejsvětlejší a má lehký žlutý podtón (ale opravdu jen lehký). Obecně mě opět překvapil (ne)výběr světlých odstínů, klidně bych snesla i světlejší, ale tenhle mi zase srovná obličej s krkem.


Balení je podle mě prostě super. Je sice z plastu, ale líbí se mi jednoduchý design a aspoň mi skleněná flaška nezatíží kosmetickou taštičku. Pumpička je funkční a můžete si napumpovat i méně, než celou jednu dávku, což je podle mě super.




Konzistence je spíš tekutější, já osobně to mám fakt ráda a make-upy se mi tak dobře nanáší. V podstatě si můžu vybrat jakýkoli štětec a HD Foundation se nanese pokaždé super. To je přesně ten moment, kdy vidíte ty peníze, co jste zaplatili. Komfort v nanášení je fakt velký. Po zaschnutí necuckuje a nedělá mapy, vytvoří pěknou tenkou jednolitou vrstvu, která je i celkem přirozená. Nemá sice matný finish, ale není ani dewy, takže s pudrem v pohodě.




Jediné, co mě zklamalo, je výdrž. Jasně, já mám čumák fakt mastnej, takže na něm nevydrží nic ale tento make-up se mi z nosu vytratí už cca za hodinu. Na tvářích a jiných mastných částech obličeje nemá problém aspoň z poloviny zůstat až do večera, ale ten nos...tam si prostě ani neškrtne. Krytí mi přijde jako takové slušné střední, zakryje i nějakou tu menší nedokonalost, ale nevytvoří neprostupnou masku.



Vcelku bych řekla, že se za tu cenu vyplatí, že má svoje velké benefity a ty prachy tam vidíte. Jen to není ideál pro moji místy mastňákovou pleť, ale to je spíš můj problém. Pokud nemáte s maštěním problém, bude pro vás úplně skvělý.

Hodnocení: 8/10

A co vy, zkoušeli jste už tento make-up? A láká vás?

Těším se na komentáře,
IYF

12 komentářů:

  1. Už dlouhou dobu mě lákal, ale bohužel mám mastnou pleť, takže zase nic! Obecně mi přijde, že na mastnou pleť je mnohem těžší sehnat make-up než na suchou! Škoda no, vypadá pěkně..

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá na tobě moc pěkně, možná zauvažuji že bych konečně koupila nějaký dražší makeup.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslela som si, že keďže je to HD foundation, tak že bude nejaký extra krycí, ale podľa toho či píšeš to asi pravda nebude. Odtieň vyzerá celkom svetlo, ale tá výdrž by asi ani mne nevyhovovala, tiež mám mastnú pleť, takže na nose by asi nestalo nič.

    OdpovědětVymazat
  4. to je ten, co jsi mi poslala ve vzorku? já Ti chci už dávno napsat o něm e-mail, ale jsem lemra líná, takže ještěže jsi napsala článek :D páč on je úplně BOŽÍ! nejlepší tekutý makeup, který jsem zatím vyzkoušela, odstín mi sedl parádně, ze začátku jsem se bála té hodně tekuté konzistence, ale nanáší se dobře, kryje, ale nedělá masku a na mém čumáku vypadá skvěle! :) takže děkuji moc za rozšíření obzorů, akorát nevím, jestli mám být nadšená, že ho chci nebo naštvaná, že ho u nás v lese neseženu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to je presne on! Jsem moc rada, ze ti sedne :). Ja ho ted budu pravdepodobne prodavat, protoze mam hrozne moc make-upu a bojim se, ze by se zkazily, takze kdybys ho chtela, muj mail mas ;)))

      Vymazat
    2. V tom případě si ho zamluvuju ;-) očekávej email a přeju hezkou neděli!

      Vymazat
  5. Měla jsem jen vzorek a vzpomínám, že to byl super makeup. Čekám ale až na cestu do USA a lepší ceny.

    OdpovědětVymazat
  6. Včera jsem s ním byla zrovna nalíčená a už ho nějakou dobu testuji, navíc taky na mastné pleti, takže k tomu myslím můžu něco říct :-). Koupila jsem si celou testovací sadu MUFE: bílá báze pod make up - zero effect, sypký pudr - naprostá pecka, aqua liner - taky geniální, řasenka - průšvih :/, tento makeup, v odstínu 123, což je v zimě mírně tmavší, ale teď po dovče celkem světlé. Včera jsem se s ním "nakytovala", protože mne čekal dlouhý den a natáčení videa venku. Přesně jak píšeš, po cca 1-2 hodinách jsem si nepřipadala nalíčená, mám malé balení, ale velké bych si nepořídila, mám z parfumerie lepší make-upy. Není úplně špatný, v jistých ohledech fajn, ale na mastnější pleť to podle mne není, z hlediska výdrže. A to jsem měla pod make-upem bázi a ještě fixační sprej UD ...:-( Kromě toho mám ještě tuto variantu ve formě kompaktní make-upu v odstínu 120, nejsvětlejší, co se u nás prodává a to je podle mne docela propadák ...

    OdpovědětVymazat
  7. mám ho doma a ta výdrž (na tu cenu) je vážně slabá - a to mám suchou pleť. jako odstín, krytí, to jsem spokojená, ale už bych si ho znovu nekoupila
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  8. Super recenze! Já make-up nepoužívám, takže nemůžu posoudit.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  9. Jako majitelka normalni- suche pleti jsem tento make-up venovala kamaradce, protoze ze me udelal o 5let starsiho cloveka. Zduraznil mi linky a to se fakt nedalo ... Preferuji kremovejsi make-up jako napr. Hydra Color clone od Heleny Rubinstein

    OdpovědětVymazat
  10. měla jsem jeho vzorek a jak píšeš super až na to že z nosu zmizel strašně rychle a to nemám mastnou pleť :O za ty peníze nestojí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!