středa 2. dubna 2014

Maybelline Baby Lips - hot or not?

Ahoj všichni!

Dneska si povíme něco o produktu, o kterém se už mluvilo víc než dost, píše se o něm na všech sloupích a kdo o něm aspoň neslyšel, nepoznal svět. Řeč je o Baby Lips, slavném barevném balzámu na rty, který u nás zatím bůhví proč není. Já jsem je objednala z Boots a zvolila jsem tři verze - Pink Punch (růžové), Peach Kiss (fialový obal) a Cherry Me (červené, v oranžovém obalu).




Obal jasně cílí na mladší cílovou skupinu a dává najevo, že se bude jednat o pohodový produkt, který strčíte do kapsy a jdete, vůbec se netváří jako nějaká fancy jemná rtěnka se strukturou balzámu. Mně to nijak zvlášť nevadí, na pubertální obaly sice moc nejsem, ale u tohohle produktu to odpovídá jeho charakteristice. 

zeshora - peach kiss, cherry me, pink punch
Jednotlivé odstíny jsem se vám snažila naswatchovat. Peach Kiss sám moc nebarví, spíš vám jemně utlumí barvu rtů, takže je vhodný hlavně k výrazně namalovaným očím. Pink Punch je docela dost růžový, až do neonova a mám ho oblíbený asi nejméně. co se týe Cherry Me, původně jsem si myslela, že půjde víc do červena, ale zbarvuje se spíš do fuchsiové. 


peach kiss
cherry me v jedné vrstvě
Oproti Dermacol Love Lips jsem byla překvapená hydratační schopností. Baby Lips sice vaše rty neochrání jako Labello, ale mně to přijde celkem slušné, když si je beru s sebou na celý den, tak nepoužívám balzám, ale jen Baby. Rozhodně vám nepomůžou s rozpraskanými rty, ale normální rty udrží ve slušném stavu.


pink punch
Mě tyhle balzámy prostě celkem baví, po tom, co jsem četla několik ne zrovna dobrých recenzí, jsem se bála, že jsem koupila blbost, ale jsem veskrze spokojená. Přijdou mi o dost lepší než naše česká kopie od Dermacolu.

Hodnocení: 7/10

A co vy, zkoušeli jste Baby Lips?

Těším se na komentáře,
IYF 

10 komentářů:

  1. Nezkoušela jsem, i když mě hodně lákají. Měla jsem je v ruce už 3x, ale pokaždé mě odradilo složení. Tuhle zimu se mi rty úplně zbláznily (a celkově moje pleť, kůže stárnou či co, ale trpím hroznou dehydratací) a začalo mě vysušovat i Labello, které používám už od puberty a vždy mi celkem vyhovovalo. Takže jsem vysadila chemii, používám teď Badgery a rty jsou jakžtakž ok :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se tím můžu máznout jen jednou za čas, jinak mi to hrozně vysuší rty a dost mě to mrzí, protože moc pěkně voní:(

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám modré balení a balzám je čistě bílý a není nijak extra parfémovaný. Nevím jak je to u jiných balzámů této značky ale modrý mě vůbec nenadchnul, na rtech je sice příjemný ale na zadek si z něj nesednu a hydratace je nulová :(

    OdpovědětVymazat
  4. A ja jsem asi divna, ale me fakt vubec neoslnili. Kupovala jsem Peach Kiss jeste kdysi z ebay a nedavno ho prodala, protoze...nebarvi to, dle meho nazoru to ani moc nehydratuje, proste i ten Dermacol je lepsi. I kdyz se mi trosku prici ta jejich primocara kopirka tohoto produktu, provedeni je proste lepsi:D

    OdpovědětVymazat
  5. Já si myslím, že strašně záleží, jaký má kdo odstín, protože pak jeden člověk říká jak je to nanic a druhý, jak je to skvělé:D Já mám růžový, ten barví hezky, moc nehydratuje a podle mě zvýrazní nedokonalosti na rtech. Pak mám Cherry Me, ten je úžasný, mnohem více hydratující, barví jemně, ale když člověk nemá náladu na rtěnku, tak je to to pravé:) Takže já za sebe mám Baby Lips hrozně ráda, ale ne všechny odstíny jsou stejně kvalitní, což ale platí u spousty produktů:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nezkoušela jsem a ani mě moc nelákají, já moc tyhle barvičky nebarvičky nemusím...

    OdpovědětVymazat
  7. jelikož moc nejsem rtěnkový typ, tak preferuji spíše takové rtěnko balzámy, kde ta pigmentace není až tak velká a BabyLips mi v tomto naprosto vyhovují :) mám asi 4 odstíny a nejvíce používám Cherry Me, protože mi rty jenom lehce zabarví a i hydratované je mám poměrně dobře (na suché rty netrpím, takže ani nějak extra velkou hydrataci nepotřebuju) :) za 60 Kč, co víc si přát? :))

    OdpovědětVymazat
  8. Mě tyhle balzámy moc nelákají :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Přiznám se, že m to tolik neláká.. nepoužívám tyhle balzámy..mám raději ten nematlavý pocit na rtech..takže klasický balzám sem tam někdy jen na zvlhčení rtů..ale pak to setřu.. a nosím spíš rtěnky... nemám ráda ani lesky..to se mi hned na pusu lepí vlasy..takže za mě spíš hydratační rtěnka..:-) naví i ten obal mi přijde takový plonkový.. i labelo je pevnější.. a to červené třešňové bývalo fajn..když už...



    http://europe33.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám Cherry Me a používám ho každý den. Barva se dá krásně navrstvit, takže můžu docílit i docela výrazné tmavě růžovo-červené :) Hydratace sice nic moc, ale nevysušuje, což je hlavní!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!