neděle 6. dubna 2014

My week in outfits - dnes nekosmeticky

My week in outfits


Ahoj všichni! Neberte to zas tak vážně, rozhodně se ze mě nestává fashion blogerka. Ale sešlo se mi víc dotazů, zda bych mohla na blogu někdy ukázat, jak se oblékám a podobně. Tak jsem si řekla – proč ne, lid si to žádá. Můj styl podle mě není žádný zázrak, ale módu sleduju, protože se ráda koukám na hezké věci a zároveň existují kousky, které bych na sebe nevzala (ahoj, etno suknice a haleny :D). V průběhu asi dvou týdnů jsem vám tedy nafotila pár outfitů, vím, že se článek jmenuje „my week“, ale protože jsem byla přerušována mnoha nemocemi, tak se to nakonec trochu protáhlo. Tak jdeme na to. Hned na začátek upozorním, že fotky jsou někdy celkem deformované, nechápu to, Nikon má nějaké divné objektivy, i můj minulý foťák to dělal a taky to byl Nikon. Věci i lidi z větší dálky se s ním fotí dobře, ale takhle...nic moc.





Kožená bunda je můj nejčastější vršek na jaře a na podzim, mám dvě, jednu černou a jednu oříškově hnědou. Takže jsem vám ji vyfotila i zde. Kromě toho musím mít vždycky nějaký šátek, protože bundy nezapínám. Tenhle je z Guessu a podle toho, jak ho složíte, tak jsou vidět jinak barevné květy, to se mi líbí. Na sobě mám pak levandulové tričko s krajkovými zády, obecně mám věci s krajkovými aplikacemi ráda. A černé kalhoty, pro mě základ vesmíru, bez nich nechci žít. Nosím je stokrát víc, než mdré džíny. Náhrdelník jsem dostala od ségry k Vánocům a děsně se mi líbí. Co se týče bot, tak těch moc nemám, mám totiž gigantickou nohu (č. 42) a něco sehnat je porod. Tyhle sportovní „něcojakobaleríny“ nosím takřka pořád.









Rozhodla jsem se víc nosit šaty a sukně, stále se mi nedaří najít takové, aby to vypadalo dobře, bylo univerzální a nevypadala bych jako stepfordská panička. Tyhle šaty jsou sice trochu na hraně, ale dá se to. Mají kožené aplikace a kupovala jsem je v Tally Weijl. Ten modrý přehoz, o tom jsem sama dost přesvědčená, protože vypadá dobře na všem, dělá dojem skoro saka, ale je víc „casual“. Navíc tahle modrá je moje oblíbená. Na krku pak vidíte náhrdelník s kulatým černým přívěskem, který mám už asi osm let a je můj asi nejoblíbenější, dá se vzít k čemukoliv. Boty stejné jako posledně.





Jak vidíte, tak se s těma šatama fakt snažím! Tyto jsou z H&M a v pro mě celkem neobvyklé barvě. Líbí se mi střih na jedno rameno. K nim jsem nahodila pásek z ASOSu a...stejné boty jako posledně. Jak můžete vidět, na účesy jsem líná, většinou nosím culík, ale tady jsem si udělala culík do strany! Tenký černý náramek je ještě po mamce. A abych jako jó úplně nemrzla, hlavně ta část těla, kde není rukáv, vzala jsem si navrch khaki svetřík F&F.







Jiné boty, pozor! Tyhle jsou nové a jedna je mi malá, což je trošku problém, ale pořád lepší než obě malé, holky s velkou nohou vědí. Potřebovala jsem nějaké na jaro a podzim, abych neměla na výběr jen mezi kozačkami a balerínami. Koupila jsem je v Humanicu. Dál mám na sobě obyčejné silnější černé legíny a vím, že nemám nohy á la špejle, ale mě unavuje přemýšlet pořád o tom, co můžu a nemůžu nosit. Mně je to fuk, legíny nosit budu, je to pohodlné a univerzální, pokud vás to uráží, tak mi to promiňte. Rozevláté široké tričko je z KappAhl a výhoda je, že se v ně můžete najíst, kolik chcete :). Z KappAhl mám taky tenhle krásný béžovo-zlatý náhrdelník a náušnice jsem pořídila v Tie Rack. Co se týče kabelky, ta je od značky Red or Dead a prodávají ji na Asosu - je autenticky zmoklá, protože nemám žádný deštník :).






.
Nic zvláštního, top je nevím odkud, ale líbí se mi na něm, že má saténovou přední stranu. Přes něj velký svetr v tmavě šedé barvě, ten je z H&M. A šedé kalhoty Pimkie, které už mám hodně let. Na krku a učích můžete vidět stříbrné šperky, které jsem dostala od mamky a strašně ráda je nosím. Tlustý "stříbrný" náramek je z ebaye, asi za dvacku :).






Jako neleketjte se, že na těchto fotkách vypadám nějak hubeně, to dělá ten Nikon :D. Nedávno jsem si koupila tyhle kalhoty s lampasem, byly levné, tak proč ne, baví mě. Svetr mám myslím z KappAhl, ale nejsem si jistá, nosím ho na jedno rameno. Přívěšek už znáte, říkala jsem, že je oblíbený! Messy účes mi zařídil salt spray od Tony&Guy. Jo a sexy poňoury? Ty jsou z Kik, zajděte se tam mrknout, mají tam krásné veselé ponožky za super ceny.





Nedávno mi přišel tenhle zábavný bílo-černý přehoz z Asosu, má jakoby spodní vrstvu z tylu a vytváří takovéhle cáry. Hned jsem si ho oblíbila. A opět ten samý přívěšek :D. Tričko černé je ze sekáče asi za dvacet korun? A kalhoty nevím, ale vínová barva mě tuhle zimu hodně bavila. Boty nemám, protože jsem nechtěla, aby mě přítel přistihl, že našlapávám špínu v předsíni, ale vzala jsem si ty nové, co je mi jedna malá :).

Tak to jsou moje outfity. Jak se vám líbím? Sexy sexy good good? Těším se na vaše komentáře!

Krásný den,
IYF

25 komentářů:

  1. Všechny outfity se mi na tobě líbí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hele s tema botama - vzdyt na asosu maji boty az do 12, tam si nevyberes? 42 by mela byt uk9 ne? A takovejch tam je nekolik stovek .. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jsou super a moc Ti to sluší :-) Takové posty bys mohla dělat častěji :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné outfitové fotky, nejvíce se mi asi líbí ty meruňkové šaty s páskem a khaki svetřík :)

    OdpovědětVymazat
  5. Outfity hezké, jen se mi nelíbí ani jedny tvé boty :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tam je malej problem s UK cislovanim, 9ka je vetsinou uz spis nas 43 a 8 je spis 41, a oboje je mimo moji velikost, ta 9 navic byva vetsinou hrozne siroka, a tech velikost 8,5 je spis min...a co jsem zatim mela nejaky boty odtamtud, tak mi to prislo jako predrazeny slupky, nevim, tak uz nemam moc duveru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne teda to cislovani prijde ok .. i kvalita .. ale je fakt, ze ja kupuju jen kozeny a nizky boty, na tom se nema moc co pokazit asi ..

      Vymazat
  7. Tak aniž bych se tě snažila o čemkoliv přesvědčit, ty fotky se šaty - oboje - u mě naprosto vedou nad vším ostatním, a to rovnou o několik délek. (A ano, vím jakou anabázi kolem toho vždycky vedeš a jak nejsi spokojená skoro s žádnými.) Takže se koukej snažit dál, protože šaty a sukně bys měla jednoznačně nosit! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné! A ty šaty ti fakt sluší!

    Černé džíny jsou taky základ mého šatníku, modré odmítám nosit. :D
    A na sukně a šaty jsem nikdy nebyla, ale teď jsem ulovila jednu obyč šedou v Benettonu za asi 350 a fakt se mi zalíbila, takže asi postupně začnu nosit sukně víc. Objednala jsem si i šaty z Mangooutletu a trnula, že mi dojde nějaký pytel... naštěstí jsou šaty OK, akorát mi na nich šikovná mamka musí trochu zúžit sukni...

    OdpovědětVymazat
  9. Outfit černé šaty, modrý přehoz a k tomu můj každodenní drdol je u mě jasný vítěz. Botky se sehnat dají, moje nej kamarádka má díky mega palci 42/43 a nosí krásné kousky, nakupuje je hlavně v cizině (třeba rakouský (možná německý?) Vagabond často vel. nad 41 vyprodává za třetinu).

    OdpovědětVymazat
  10. V těch černých šatech s modrým přehozem ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty sukně i šaty ti moc sluší!
    Mám podobný problém s botama.. Mám velikost 36, někdy spíš 35 a levé chodidlo mám o 2,5 cm kratší, než pravé. Takže jestli při výběru bot trpíš, vzpomeň si na mě! :D Nakupování obuvi nesnáším, kupuju jen když je opravdu nouze a to mě do obchodu většinou dotáhne přítel a donutí mě něco si vybrat, abych nechodila bosky..

    OdpovědětVymazat
  12. Ty saty a to modre tricko uahhhhh

    OdpovědětVymazat
  13. Sexy sexy very good! :D

    Mám rejpavej dotaz! Nešly by ty fotky zvětšit? Já to špatně vidím, asi už jsem stará nebo nevím, ale je to škoda:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni by snad měly jít rozkliknout a tím se i zvětšit, nedávala jsem je extra velké do článku, protože jich tu je hodně, ale normálně by měly být klikací ;)

      Vymazat
  14. Mně se líbíš v kalhotách a super jsou ty s bílým pruhem. Sukně ti také sluší, ale mám pocit, že ty se v nich úplně necítíš. Časem si zvykneš, chce to trénink. Hlavně neřeš nohy, jsou hezké. Bot mám 100 párů, ale pořád to není dost a ono :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Outfity jsou hezké, šaty ti určitě sluší. Taky mám docela problém, jaké vybrat šaty, aby to vypadalo přiměřeně. Jedinné, co by za mě mělo ne, je to vytahané tričko z KappAhl. V mých očích to zabíjí veškerou ženskost. Jinak se ale přimlouvám za takové outfitové posty. U beauty (nebo jiných ne přímo fashion) blogerek mě strašně baví, protože se ráda podívám a inspiruju, co nosí "obyčejné" ženy. Teď mě třeba u tebe strašně zaujal ten modrý "přehoz". Protože když jsem něco takového viděla v obchodě, říkala jsem si, co je to za hadr a moc si nedovedla představit, jak to bude vypadat.

    OdpovědětVymazat
  16. Meruňkový šaty se svetříkem ti sluší nejvíc, barevně ti jdou skvěle, mnohem víc než modrá. A outfit s bílým svetříkem, to jsi kóča :) Z účesů nejlepší rozpuštěný vlasy a culíček na stranu. A nekecej furt s tim zeštíhlujícím foťákem, už jsme tě viděly i v plavkách a štíhlá jsi!

    OdpovědětVymazat
  17. Ty první šaty jsou nejlepší a vypadáš v nich božsky! :)

    A nemůžu říct, že by se našel jeden outfit, kterej by se mi nelíbil, se vším ses mi trefila do vkusu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezké, a hlavně se mi hrozně líbí ty botky. Na klasické baleríny mě nikdo nedostane, ale tyhle se mi líbí, a moc!

    OdpovědětVymazat
  19. Černý šaty a modrý přehoz jsou favoritem, to ti fakt sekne! A ty tvoje rozevlátý svršky se mi taky moc líbí, škoda že já jsem celkem liliput, takže se snažím oversized věcem vyhýbat.

    OdpovědětVymazat
  20. žeru tvůj styl, takový jednoduchý ale zároveň stylový, dobře zkombinovaný :)nejvíc se mi líbí ten královskymodrý přehoz :)

    OdpovědětVymazat
  21. A co boty od Bati? Já mám velikost 41-42, dle střihu boty, a nejraději nakupuji u Bati a ve Vagabondu. Zatím jsem měla vždy jen dobré zkušenosti, ale pravdou je, že si kupuji jen kožené boty a řádně se o ně starám (čistím, impregnuji ..).
    Jiřina

    OdpovědětVymazat
  22. Mně Baťa nepřišel odpovídající cena vs. kvalita, třeba nízké kozčky za tři tisíce a přitom vypadaly tenoučké, že se rozpadnou za měsíc, nevím...nějak mě to nenalákalo. A ve výprodejích obvykle vel. 42 nezbyde :)

    OdpovědětVymazat
  23. Šaty ti veľmi pristanú! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!