čtvrtek 3. dubna 2014

Oblíbené produkty za měsíc březen

Ahoj všichni!

Tak už tu máme duben a počasí venku snad začíná vypadat konečně na jaro. Já už se na teplo moc těším, ovšem až zas nastanou letní vedra, tak budu fňukat :). Dnes se povídáme na produkty, které jsem si oblíbila v březnu.


Clinique Take the Day Off čistící balzám už má připravený článek, miluju ho ještě víc, ne LUSH Ultrabland, a to je co říct.

Na tělo jsem si celkem oblíbila tělový krém Yves Rocher, který byl jako příloha k časopisu Žena a život. Pěkně a nevtíravě voní, dobře se nanáší a fakt hydratuje. 

Další tělový výmysl je olej Dermacol Aroma Ritual, který má mít antistresové účinky. Voní jako Lipo! Je to neskutečně věrohodná vůně. Za zmínku stojí také dobrý obal s pumpičkou. Pokud byste ho chtěli, seženete teď v dm za stovku.

Olejové scruby Kivvi bych nejradši používala denně, ale to bych si sedřela kůži z těla úplně. Mám tento s arónií a pak i ten se skořicí a oba jsou úžasné. Voní naprosto dokonale a jsem na nich nově závislá.


Urban Veda mycí gel byl součástí Ladyboxu a zatím se mi moc líbí! Umyje fakt důkladně, pleť je pak pěkně prokrvená a svěží, ale není vysušená. Podrobím delšímu testování a pak vám řeknu!

M.A.C Mineralize Skinfinish Lightscapade už tu měl článek a láska stále trvá.

Skinoren má být zázrakem pro problematickou pleť, zatím musím říct, že mi opravdu trošku pomohl. Naštěstí mě nedráždí ani neštípe, takže jsem spokojená. Koupíte v lékárnách bez receptu.

Catrice Prime&Fine kompaktní pudr jsem si koupila na popud Moory, protože z něj byla odvařená. A jako jo, asi je to nejlepší matující pudr z drogérky, NYC a Stay Matte mu nesahají ani po kotníky.

collection2000 korektor už tu taky byl a je to fakt výborná věc za málo peněz.

Paletka Sleek Oh So Special je krásná, odstíny jsou neutrální, ale zajímavé. Plus nemusím samozřejmě vychvalovat výbornou pigmentaci a dobrou výdrž paletek této značky.

A co vy, co jste si oblíbili v březnu?

Těším se na vaše komentáře,
IYF

32 komentářů:

  1. jsem si chtěla koupit Ženu a život, že vyzkouším ten tělový krem, ale u nás tam mají místo krému lak na nehty....škoda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. S Catrice súhlasím! :) Má úplne najlepšie púdre a s týmto som veeeľmi spokojna :) ♥

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Scruby od Kivvi jsem sice měla jenom jako vzorky, ale byla to láska na první pohled. :) Určitě si v budoucnu koupím plné balení. Na Catrice pudr mám dlouho zálusk, takže příští měsíc....? :) ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Cožee? Skinoren bez receptu? Neke! A já jak trubka furt chodím ke kožní pro recept :D stojí i tak kolem dvou kil?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak já na něj nedám dopustit, už ho používám přes rok a furt dobrý.

      Vymazat
    2. Jj, ja kupovala za asi 230:)

      Vymazat
  5. Tak ne ten pudr jsi mě teď opravdu nálakala, když já jich mám 5 otevřených! :D sakraaa... :)) a jinak na paletku Oh so special si brousím zuby :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, já mám taky asi pět otevřených, ale to mě neodradilo od koupě :D

      Vymazat
  6. Na ten čisticí balzám od Clinique jsem zvědavá! Já používám na odlíčení máslo z The Body Shop, ale Clinique bych někdy taky ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Body Shop neměla, odradilo mě, že CH říká že ucpává póry :D. Na Clinique bude brzy recenze ;)

      Vymazat
  7. Sleek paletku bych si chtěla pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď na Interbeauty ji mají za 230 Kč :)!

      Vymazat
  8. Těším se na článek o odličovacím balzámu ;)
    Jinak mezi moje oblíbence tohoto měsíce patří micina od Ryor, mycí gel Urban Veda (fialová verze) z LB - krásně mi voní a šípkový bio olej na pleť.
    Za dekorativku - (když je to jaro, tak prostě fialky, že jo) => Guerlain kule. Pak taky Naked 3, protože letošní jaro + růžová barva = moje láska :) (ale s citem a rozumem - žádný "kiki pink šílenstv"í.)
    A jinak jsem kosmetická nevěrnice, takže to bylo různé.
    Absolutní propadák měsíce byly odličovací ubrousky od Alterry s Aloe vera - to fakt nebrat, to je hnus fialovej, velebnosti. Teď s tím z nouze čistím v krizi hajzlíky mým chlupatým mazlíčkům - ale jako na takové využítí se mi to zdá dost drahá sranda ;)
    Iwi Sluníčko B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám už je připraven k publikování :)! Jéééjej, Naked 3 bych chtěla, hrozně moc :).

      Vymazat
  9. U nás na Slovensku je Skinoren furt na recept bohužiaľ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, ale děkuju za informaci :(

      Vymazat
  10. Chci všechno všechno! Já ani nevím, co jsem si oblíbila, přijde mi, že mám furt to samý ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já většinou pak zahrabu v zásobách a přijdu na spoustu nových věcí :)!

      Vymazat
  11. Sakra, ja na nej musim konecne udelat recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to bys měla, protože ty máš v oblasti pudrů hlavní autoritu :)!

      Vymazat
  12. Tak ten pudr od Catrice mě láká, jakmile má být něco lepší než Stay Matte, tak to musím prubnout. Ale já se po všem lesknu do hodiny jak zrcadlo, tak to stejně asi nebude mít smysl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, je o moc lepší než Stay Matte ;). Já se taky po všem do hodiny lesknu, neříkám, že Catrice zaručí bezchybnou tvářičku na deset hodin, ale z toho, co jsem vyzkoušela, je zatím nej.

      Vymazat
    2. Stay matte i všechno ostatní hadr! Tento pudr nemá v drogerce konkurenci, a že už jsem vyzkoušela snad všechny. Mám matnou pleť až do večera, jako wtf, je to vůbec možný? :D Pokud ho v drogerce nenajdete, tak to bude tím, že hodlám vykoupit veškeré zásoby. Jestli ho někdy přestanou vyrábět, tak se picnu!

      Vymazat
  13. Stay Matte mi nestačí, Catrice musím vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catrice je asi tak o tisíc procent lepší!

      Vymazat
  14. Kivvi je geniální, z těch vůní jsem úplně hotová :)

    OdpovědětVymazat
  15. Koupila jsem si nude paletku od Sleeku a téhle už taky brzo podlehnu!! :-) Ten krém vypadá zajímavě, možná ho vyzkouším:-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  16. Ten pudr od Catrice si musím koupit...už po něm pokukuju dlouho a teď jsi mě teda přemluvila :-D

    Moje spotřebováno: http://blankytbeauty.blogspot.cz/2014/04/blog-post.html

    OdpovědětVymazat
  17. Už dlouho jsem si chtěla koupit nějakou paletku od Sleeku, ale pořád jsem řešila, ze které bych používala nejvíc barev a na tuhle si mě teda fakt nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  18. Balzam od Clinique mam aj ja "v poradi", tak si potom porovnam dojmy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!