neděle 20. dubna 2014

Rita Ora for Rimmel - Midnight Rendezvous

Ahoj všichni!

Jelikož trpím chorobu, která se nazývá "neumím si koupit jednu věc", tak i laky od Rity jsem pořídila ve dvojici. První jsem vám už ukazovala, nyní se podíváme na tmavší odstín Midnight Rendezvous.



V lahvičce se tváří jako typická sytá tmavě fialová, ale byla jsem nejdřív hodně překvapená, protože mi přišlo, že po nalakování dvou vrstev vypadal spíše domodra, i na fotkách je to patrné. Při plném světle působí jako tmavá námořnická s kapkou fialové, ale teď, co se udělalo trochu šero, tam vidím té fialové více. Pořád to ale není ta "pravá" sytá fialová, spíš jako kdybyste ztmavili levandulovou (jestli si rozumíme...:).



Moora se v článku zmínila, že jí vadí tlustý štěteček a je to fakt, není to ideální a i na fotce můžete vidět, že jsem přečárla (ničím to ale neodstraňuju, lenost). Lak mi dostatečně kryje ve dvou vrstvách, nedělá pruhy, ale malinko tvoří bublinky. U takhle tmavé barvy to není extra vidět, ale jsou tam, o tom žádná.




Když to vezmu kolem a kolem, tenhle odstín mě nijak nedostal, je to taková celkem nudná barva, světle růžový se mi líbí stokrát víc. Pokud jste na fialové, mohl by se vám líbit, mně ale nepřijde nic extra.



Co na něj říkáte?

Těším se na komentáře,
IYF

P.S. Tento článek je naplánovaný a já budu na Moravě u babičky, proto pravděpodobně nebudu moc komunikovat.

8 komentářů:

  1. Odstín není špatný, ale já bych zvolila světlejší odstín modré. Tlustý štěteček mi taky nevyhovuje!

    OdpovědětVymazat
  2. Barva mě vůbec nezaujala teda :( v lahvičce vypadá lépe

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se teda tenhle odstín vůbec nelíbí :) A ten tlustý štěteček mi právě vyhovuje, jsem ráda, že si jím přejedu celý nehet, a že to nemusím "patlat" na vícekrát :D

    OdpovědětVymazat
  4. Barva vypadá hezky, ale mě tyto laky vůbec nezaujaly. Navíc jsem na ně četla dost rozporuplné reakce, takže alespoň ušetřím.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Nemůžu se rozhodnout, jestli laky Rita Ora potřebuji, nebo jestli je můžu v klidu nechat ležet v regálu. Prozatím je tam nejspíš nechám. Barvička je to ale moc pěkná. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krasna farba worldneedsbrunettes.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá fajně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!