úterý 22. dubna 2014

Slušné stíny za málo peněz - Smooch Duo Eyeshadow

Ahoj všichni!

Stíny Smooch jsem vůbec neznala, dokud jsem nedělala pro sebe a pro ségru objednávku z tohoto e-shopu. Říkala jsem si, že nějaké neutrální duo stínů by se mi hodilo, a jelikož jsem na Smooch našla docela dobré recenze, rozhodla jsem se je objednat. Vyšly mě na 109 Kč. Přesně tento odstín už není v nabídce na e-shopu, ale dle internetu myslím, že se jednalo o variantu Dare To Bare.



Co se týče balení, tak je nám všem z obrázku jasné, koho okopírovali, že...typický NARS pogumovaný obal se zrcátkem uvnitř je ale fakt dost praktický (kromě tedy toho, že se nedá vyčistit).




Stíny jako takové nejsou zcela jemně namleté, rozhodně bych je nesrovnávala třeba s Urban Decay, nanáší se ale přesto dobře a pigmentace na tom taky není špatně. Samozřejmě trochu práší, ale pod oko neopadávají. Odstíny jsou krásné, oba třpytivé, přičemž ten vlevo je typická champagne a vpravo světle hnědá s mírným šedavým nádechem. Při nanesení na bázi mi vydrží v pohodě celý den.




Musím říct, že mě příjemně překvapily, spousta stínů v této cenové kategorii (například MUA single, elf) jsou o dost, dost horší. Můžu vám proto tohle duo doporučit, rozhodně se hodí například na cestování, kdy s sebou chcete vzít něco malého a jednoduchého.



Hodnocení: 7/10

A co vy a značka Smooch, setkali jste se s ní už někdy?

Těším se na komentáře,
IYF

P.S. Pokud se vám líbil můj LOHAS článek, můžete pro něj až do 30.4. hlasovat ZDE na facebooku tak, že fotku jednoduše "lajknete" :)

4 komentáře:

  1. Díky za skvělý tip, nikdy jsem o téhle značce neslyšela, ale na tuto cenovou kategorii vypadají stíny fakt luxusně! :-o

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny vypadají dobře :))) Ale značku neznám :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na tuto značku koukala na kosmetickém světě, ale nezaujala mne natolik, abych si stíny koupila. Ale musím říct, že na swatchi vypadají fakt dobře.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně moje slova :) už jsem po nich pokukovala, ale nějak mě to nepřesvědčilo je hodit do košíku, ale podle swatche nevypadají vůbec špatně :))

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!