pátek 18. dubna 2014

Soutěžíme s Avonem!

Ahoj všichni,

dnes pro vás mám menší soutěž. Protože jsem byla pozvaná v úterý na akci Avon Blog Stars a něco pěkného jsem tam dostala, rozhodla jsem se věnovat dvě věci do soutěže pro vás. A o co tedy dnes budeme hrát?

Lak na nehty s gelovým efektem v odstínu Barely There v krásném nude odstínu a hydratační rtěnku Gorgeous Guava ve šťavnaté červené.


A co musíte udělat, abyste se mohli soutěže zúčastnit? Opět to bude o něco složitější:

1. Sledovat můj blog.
2. Napsat do komentáře, jakou máte oblíbenou rtěnku a mail na vás.
3. Udělat salto vzad.
4. Získat Nobelovu cenu.
5. Koupit kabelku od Chanelu a poslat mi ji.
6. Prokopat se na druhou stranu zeměkoule.

Výherce vybere random.org a soutěžit budeme do pondělí 20:00.

Tak hodně štěstí ;).

IYF

61 komentářů:

  1. Oblíbená rtěnka je nejspíš zase od Avonu z řady Luxe - Red Haute.
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. momentálně rtěnka MeMeMe Hot Magenta. Krupickova@geum.org. Vše ostatní též splněno :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Chjo, salto vzad mi nikdy nešlooo. Chanelku už más na cestě, snad se Ti tahle bude líbit :D Já jsem si momentálně oblíbila rtěnku od Avonu Matte Melon, kterou propaguje Táňa Pauhofová (a které fakt sluší!!).

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám nejradši balzámortěnku od Essence v odstínu 52 In the nude,je hezky hydratační a super i do školy :-)
    Jinak kabelka už je na cestě,ale tu NC mi pořád nechtěj dát :-( :-D

    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. :DDDDD pobavila si mě :D
    nejoblíbenější mám Heartbeat red od Avonu z řady Colortrend, která už se bohužel nevyrábí, tak musím hledat nějakou hodně podobnou červenou, protože tahle kráska už mi pomalu, ale jistě dochází :(
    n.paji.pn@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. 1.blog sledujem
    2.momentalne oblubena Oriflame GG Jewel Cerise pink
    3.done and done
    4-6. I'm sorry
    monikabullova@gmail.com
    MTFBWY

    OdpovědětVymazat
  7. Moje oblíbená rťenka (jediná vyzkoušená takže mám z čeho vybírat) je od Essence z té klasické řady, myslím, že longstick.
    theia.gab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Yves Rocher Grand Rouge Rose Poudré
    lajiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Asi nejoblíbenější mám rtěnku od Dianne Brill v prostě božím odstínu, přesně tom 'mylipsbutbetter' :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Moje nej je ta nová dlouhotrvající Essence tatkéž v odstínu Barely there:-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. 1.sledujem 2.oblubenych je mnoho ale najviac sadol ruz z oriflame-wild west
    a to ostatne sa ,,z technickych,, dovodod neda vykonat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moje nejoblibenejsi je momentalne presne tahle od Avonu, akorat v odstinu Creamy melon :-)
    beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Moje oblíbená je od Milani - Ruby Valentine :-)
    bedazzledmunkey@gmail.com
    PS: Napiš mi adresu, pošlu ti tu kabelku :-D

    OdpovědětVymazat
  14. :D :D Ty podmínky jsou skvělý! Nejoblíbenější rtěnku mám Rimmel Kate Moss 07, taková tmavší nude barva. Salto jsem nikdy neuměla a na Nobelovce stále pracuju, už jenom čekám na nominaci :) A kabelku jsem poslala poštovním holubem, tak snad dorazí :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám momentálně asi nejradši od Essence Barely there.
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Momentálne je to loreal caresse 102 mauve cherie :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Má nejoblíbenější je určitě Kate Rimmel v odstínu 107 ♥ :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. 1. Sleduji
    2. Moje oblíbená rtěnka je od Catrice Don´t Fear The Sheer :)
    3. To byla hračka ,-)
    4. Už se na tom pracuje!
    5. Čekej poštu ,-)
    6. Uff, to bude práce, ale dám to :)))))

    ammalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Moje momentálně nejoblíbenější rtěnka je od Rimmelu :)
    thelou@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Moje oblíbená rtěnka je od Rimmelu Kate Moss 03
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji jako Miška
    Moje nejoblíbenější rtenka je teďka od Dermacolu clickit v odstínu 01
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Moc pěkné! :) Rtěnky používám občas, dlouhodobě jsem si oblíbila několik odstínů od Avonu z řady Colortrend. Většinou u mě tedy najdou uplatnění spíš různé lesky a balzámky. Blog sleduji, ostatní je pro mě bohužel mission impossible, ale když slíbím, že se budu usilovně snažit...?? ;) hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduju, indrakova96@email.cz
    Rtěnky nepoužívám, darovala bych ji mamce, ale ten lak mě moc láká :)
    Splňuji vše, akorát kabelku ti nepošlu, protože jsem strašně lakomá.
    Nobelovku mám za nejvíc božího člověka na světě.

    OdpovědětVymazat
  25. Asi to nejsou úplně rtěnky v tom pravém slova smyslu, ale mám ráda Maybelline Color whisper :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám hodně ráda rtěnky z té novější řady Essence. Ale nej rtěnka ze všech je asi už starší Rimmelí 169 Eyes on me. :) Nádherná červená.

    martinkova.karol@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Aktuálně je moje oblíbená rtěnka od Rimmellu z kolekce Kate v odstínu 105.
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Moje nej jsou momentálně od Rimmel Moisture a asi momentákně nejoblíbenější je odstín 150 Piccadilly Pink.

    OdpovědětVymazat
  29. moje nej je v tuto chvíli Rimmel Moistrure v odstínu 180 Vintage pink, mail je martincoval@seznam.cz
    výhra vypadá hezky, hlavně ten lak se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  30. Už delší dobu mám nejraději rtěnku od Catrice 020 Maroon.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, já mám také ráda Rimmel Kate Moss :) A odstíny? Snad všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduji tě přes Bloglovin a moje nejoblíbenější rtěnka asi není rtěnka :D je to "chubby stick" od Revlonu v odstínu Just Bitten Kissable :) Salto vzad neumím, ale udělám namísto toho šedesát dřepů, třeba to pomůže :D Jelikož nejsem vybavená fyzicky (myslím jako na to salto) tak jsem obdařena intelektuálně, takže Nobelovu cenu už samozřejmě doma mám ;) S tou kabelkou to bude trošku zapeklitější, protože doma jich mám milion, ale mám k nim citový vztah a každá z nich má jméno a pak by byly chudinky naštvané, kdybych je zavrhla.. ale zkusím napsat dědovi Lagerfeldovi, ať ti nějakou pošle, beztak už je používá v kuchyni místo utěrek :P a včera jsem si koupila nové příbory, tak vezmu tu čajovou lžičku a půjdu kopat na zahradu :D

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, Dermacol longlasting lipstick odstín 06 :)) fatenabdulla15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Rtěnky ráda střídám ale zrovna tento týden u mě vede rtěnka od Avonu Extralasting v odstínu Cappuccino.
    Zbytek úkolů bohužel do pondělí nestíhám :(
    kovalovadaniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Momentálně mám nejrači paradoxně rtěnku od Yves Rocher Grand rouge :)
    lemoneq.5@seznam.cz
    PS: Chanel už je na cestě :D

    OdpovědětVymazat
  37. Rimmel London, Vintage pink
    AndyB92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Místo salta dávám stojku - a nejraději mám momentálně rtěnku z též řady, jen odstín mi teď nenaskakuje - takový ten "my lips but better", opravdu přirozený, tahám ho furt, ačkoliv jsem spíše na výraznější barvy. Rtěnka je boží a jasnější odstín bych do sbírky uvítala:-)
    kissabeeblog (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Můžu ti odpovědět pouze na dvě otázky, zbytek ti vážně slíbit nemůžu :D

    Oblíbená rtěnka - Avon odstín glinsten, bohužel nevím jméno, dále Yves Rochet odstín grand rouge.

    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. 1. sleduji :)
    2. Rtěnkový typ nejsem, spíš dávám přednost barvícím balzámkům typu BabyLips a nebo těm máslíčkům od Astoru (ty jsou fakt skvělé) :)) email mám uvedený v profilu nebo na blogu :)
    3. jsem akorát po obědě a nedopadlo by to dobře :D
    4. už se na tom pracuje :D
    5. budu krkna, nechám si ji pro sebe :D
    6. pomůžeš mi? :)

    Hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
  41. ervulenka@seznam.cz
    Rtenky moc nepouzivam, ale kdyz uz tak mam z nejake z Avonu a Oriflame :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Nejradši mám dermacol lip seduction v odstínu 03. manjak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ty pravidla mě opravdu pobavila :D
    Email mám napsaný na blogu.
    Má nejoblíbenější rtěnka je od značky Loreal.

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, jelikož jsem student a nemám dostatek financí, ráda používám Essence - odstín 07 natural beauty, je naprosto bezvadná a navíc za velmi příznivou cenu :-)
    andrea990@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Super podmínky, rozesmály :D :)
    GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Rtěnek mám více, ale nejradši mám zrovna z Avonu, mám jí už déle a už jí snad ani nedělají, netuším :D:)

    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji pravidelně jako Romana Lánská :) !
    Má oblíbená rtěnka je od Rimmelu (fialové ještě původní balení) :) A jinak mám velice oblíbenou rtěnku Dermacol myslím že odstín 6 :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. NARS Afghan Red
    Darknesssodeep@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Jsi vtipálek :D Na tělák jsem byla vždycky lempl a studenské příjmi na kabelku od Chanelu nedají tak bohužel :D ... Ale moje nejoblíbenější rtěnka je Rimmel 101 :) A email je themagicalpixie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Hahaha :-)
    Mám ráda přírodní balzámky a momentálně nejoblíbenější nude rtěnka je od Silk Naturals,
    petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduju jako By-Moni
    Mám oblíbenou momentálně rtěnku v odstínu 07 od Essence :)

    ByMoniBlog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. L'ORÉAL a tónovací Labela :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Lol :-)
    Momentálně mám hodně ráda L'Oreal Caresse v odstínu Mauve Cherie.
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Ted je to limitka une doux trois od Catrice v odstinu Meet cherry.
    Scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Má nejoblíbenější rtěnka je už asi rok Calvin Klein v odstínu Cosmopolitan :) nádherná barvička :) a výdrž, jééj :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. 1. Blog sleduji. Ve dne v noci. Přísahám.
    2. Oblíbená rtěnka je momentálně Colour Drop od oriflame v odstínu Peach Sensation. A mail Ti nedám. Za to salto.
    3. Nakonec jsem zjistila, že i Jackie Chan by se ode mě mohl učit. Nicméně mail nedám ani tak.
    4. Nobelovu cenu jsem získala... stáhla jsem si ji do pc.
    5. Zapomněla jsi připsat, v jaké ji chceš barvě.
    6. Jelikož podle některých teorií je Země dutá, nebude to žádný problém. Namaluju se a jdu na to.

    OdpovědětVymazat
  56. V poslední době mám nejradši máslo od Astor.
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Momentálne je naj Essence Wear Berries.
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Vše splněno tak tedy - moje oblíbená rtěnka je Lip Seduction od Dermacolu v odstínu 10 můj mail je verca.starova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. avon - tender mauve :)
    ostatní podmínky budou splněny ve snu :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Nenosievam ruze, neprisla som im este na "klb" . Radsej mam balzamy.. Mozno ked budem starsia. Ale mam od Labella taky cerveny lesk-balzam :D
    zuzanadubovicka3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!