pondělí 21. dubna 2014

Vyhlášení výsledků soutěže s Avonem!

Ahoj všichni,

právě jsem dorazila domů z Velikonoc u babičky a jsem tak hotová, že sotva vidím. I tak jsem ale samozřejmě nemohla zapomenout na vyhlášení výsledků soutěže o rtěnku a lak od Avonu :). Losoval za mě random.org a jsem ráda, že se vás přihlásilo celých 60.


A vyhrává...


Komentář č. 55! Alias Lenka P., která mi odmítá dát svůj mail, a jelikož jsem ho nenašla ani na jejím Google+ ani na blogu, tak ji znovu prosím, zda by mi ho nenapsala, abychom se mohly dohodnout na tom, kam jí mám poslat výhru :).



Vám všem moc děkuji za účast a brzy se budete moci těšit na další soutěž!

Hezký večer,
IYF

2 komentáře:

  1. Gratuluji šťastné výherkyni :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/my-fragrance-collection.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!