úterý 8. dubna 2014

What's in my bag - Co je v mojí kabelce

Ahoj všichni!

Dnes mě nějak popadl rapl a natočila jsem nové video, tentokrát o obsahu mojí každodenní tašky :). 

Najdete ho zde: https://www.youtube.com/watch?v=MwseqfVNsdo&feature=youtu.be

A já se těším na komentáře!

Hezký zbytek večera,
IYF

P.S. Nové video, tentokrát na téma Modeling, přibylo i v kanálu o poruchách příjmu potravy IYFAna.

5 komentářů:

  1. Prý hyperprotektivní, to mne pobavilo a taky Star Wars! Jo a jsem ráda, že nejsem sama s těmi prášky :-) oba typy potíží znám :-(

    Jinak prima video. Přeji úspěšný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že se budu muset nechat inspirovat... všichni obdivují,že u mě v kabelce se najde úplně vše.. mám takovou dámskou KPZtku - také potřeba přežít každou situaci..takže i když je kabelka menší,musí tam být vždy vše... (princip psaníčko - kreditka,klíče,mobil a jdu u mě faaakt nefunguje..max.tak na ples)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký video, mám to podobně, taky se u mě najde téměř vše na přežití v divočině a tužky tahám jak králíky z klobouku:-) jo a moc ti to sluší!!!hezký den:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nosím velkou tašku, přitom se mi ty malé tak líběj (psaníčka a tak). Já zase dojíždím do práce (60 km) a přesně znám ten pocit mít s sebou všechno, co kdyby náhodou něco... Takže imodium nutnost, vlastně nosím celou lékárničku, takže po jednom kusu i růžovku, léky na alergii atd., náplasti na puchýře, deštník i když nehlásí přeháňky, náhradní punčocháče nebo ponožky, skládací látkovou tašku na nákup...V práci mám dokonce i skládací cestovní fén v šuplíku, pravda, ještě jsem ho za ty roky nepoužila, ale co kdyby že jo... ;))) A taky mám v práci erár svetřík, protože kolikrát se mi stalo, že u nás ráno v MB teplo, přijedu do Prahy a tam kosa...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!