pátek 30. května 2014

Avon Nail Experts korekční pero s odlakovačem

Ahoj všichni!

V dobách počínající puberty jsme ve škole četli příběh...o škole. A bylo tam, že pan učitel seděl na židli a seřezával chlapcům péra. Dokážete si představit ten humbuk ve třídě? Jakoby to bylo dneska.

A dnes si jedno péro ukážeme. Je od Avonu a dostala jsem ho v rámci spolupráce, protože se přiznám, že jsem takový salámista co se týče lakování nehtů, že nějaké korekční pero je pro mě zbytečné crcání, tudíž bych si ho sama nekoupila. Ale tak vyzkouším, že.



Balení se mi rozhodně líbí, bílou barvou a minimalismem se nedá nic zkazit. Kvituju fakt, že se víčko nesundává snadno, tudíž vám nehrozí samovolné otevření v kabelce. Další kapitolou je hrot samotného pera, který mě hodně potěšil svým tvarem. Jak vidíte, tak je pěkně zkosený, abyste se přesně dostali do všech záhybů nehtu. Je také poměrně pevný, neohýbá se a ani netřepí.




Testovala jsem na neonovém laku od Coloramy, protože jsem s ním hodně přetáhla. Přetah byl odstraněn už po druhém přejetí a s perem se mi pracovalo moc dobře. Dokonce tak, že jsem doobjela i další nehty, já, lenoch :).




Musím tenhle nový výrobek pochválit, obzvlášť, pokud nejste super šikovné v lakování. Já si často lakuju nehty ve spěchu a pak to podle toho vypadá, pero se mi tímpádem hodí na případné opravy, třeba v tramvaji. Pokud by se vám také zalíbilo, koupíte ho v novém katalogu Avonu nebo na jejich nově zřízeném e-shopu.



Krásný den a těším se na komentáře!
IYF

10 komentářů:

  1. já ho mám taky, ale ještě jsem se k němu nedostala. zajímalo by mě, jak dlouho vydrží. pera používám pravidelně, mám Essence a she, a oboje mají i náhradní hroty, přece jen se to časem zabarví a změkne, u tohohle mi teda jaksi chybí...

    OdpovědětVymazat
  2. pro mě jsou naopak tyhle odlakovací pera nutnost, co se týče nehtů, jsem strašnej puntičkář :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem taky salámista v tomhle, někde mám podobnou srandičku od essence, ale nakonec to stejně nepoužívám. Nebo málokdy. Ale budiž mi ku prospěchu, že mimo nehet už moc nepřetahuju (no jo, pár let cviku a třeba se naučím i ten pěkný oblouček... :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě je to zbytečnost, protože přetaženiny koriguju ještě za čerstva, kdy ten stále měkký lak odstraním zatlačovacím kopýtkem na kůžičku :) A to vydrží věky a vůbec nevysušuje nehty (jako právě pera s odlakovačem :). Ale pokud někdo nemá čas to udělat hned, tak po zaschnutí je to nejspíš dobrá věc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle potřebuju, nehty mám od laku opatlané věčně. V lepším případě to řeším uchošťourem namočeným do odlakovače, v horším případě to nechám být. Ono se to za chvíli odloupne samo..
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ale tohle vypadá fakt dobře. Já většinou nehody s lakem řeším tím, že celý nehet odlakuji a nalakuji znova, takže tohle by mi ušetřilo hodně práce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si většinou vystačím s párátkem namočeným v odlakovači :-D Uznávám, pero je asi elegantnější způsob :-)

    OdpovědětVymazat
  8. tohle mě hodně láká, protože přesné lakování nehtů jde vážně kolem mě. otázka je, jak dlouho vydrží funkční. ale za vyzkoušení asi stojí :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak jestli tohle je velké přetáhnutí,tak tos asi nikdy neviděla mě lakovat nehty!!!

    OdpovědětVymazat
  10. super, díky za tip :) mam doma jedno a stoji za velky kulovy, lakuju si nehty casto, hodne casto takze tahle vec je vazne uzitecna :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!