pondělí 19. května 2014

Eveline Cosmetics sérum s kyselinou hyaluronovou - trefa do černého?

Ahoj všichni!


Určitě jste zaznamenali, že spolu se zpopularizováním péče podle Caroline Hirons u nás stoupl zájem o séra s kyseliou hyaluronovou. U nás bylo relativě dobře dostupné jen to od Nobilis Tilia, která jsem také měla, ale smrdělo tak hrozně (alespoň pro mě), že už dělá radost nové majitelce. A jednoho dne jsem se takhle procházela po Rossmannu a zjistila, že naskladnili pár kousků pleťové péče od Eveline Cosmetics, značky, která je známá hlavně svými přípravky na celulitidu a zpevnění těla.




Okoukla jsem složení a zdálo se mi dost fér – málo složek a zmiňovaná kyselina na druhém místě ve složení. Cena byla cca 200 Kč, což mě také příjemně překvapilo. 


Balení je klasická lahvička s kapátkem, což mi maximálně vyhovuje a u přípravků typu séra mi připadá nejlepší. Sérum tvoří průhledná lehce viskózní tekutina, která díkybohu nijak nevoní. Dobře se roztírá, působí jaokby mírně kluzce a do pleti se za asi půl minuty vstřebá. Samozřejmě je nutné aplikovat ještě váš běžný krém, což je asi jasné, ale pro jistotu to zmiňuju. Pleť totiž po nanesení pouze séra nepůsobí namazaně, spíš jako kdyby jste do ní něco „pumpli“ a ono se to hned vsáklo dovnitř. 


Rozdíl jsem viděla hned po aplikaci, pleť je napnutá a vypadá méně unaveně, sérum se proto pro mě stalo šikovným pomocníkem při brzkém ranním vstávání. Jsem opravdu hodně překvapená, že na moji pleť, na které po drtivé většině přípravků nevidím žádný rozdíl (zdravím Skinoren), působí takhle levná vychytávka.



  Proto vám sérum Eveline Cosmetics určitě doporučím a doufám, že vám bude také vyhovovat. U Nobilisu jsem neviděla žádný efekt a ještě smrděl, tady ho vidím.




Hodnocení: 9/10


A co vy a séra s kyselinou hyaluronovou? Zkoušeli jste nebo netoužíte po mladé svěží tvářičce :)?

Těším se na komentáře,
IYF

11 komentářů:

  1. Asi jsem nechápavá,ale to sérum se používá před nebo po krému?

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, můžu se zeptat,kolik stálo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. precti si clanek. cenu tam zminuje.

      Vymazat
  3. To vypadá hodně dobře :) Možná se po něm časem podívám, až spotřebuji nějaké zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za tip, chtěla jsem si pořídit sérum, ale teď se mi nechce do kosmetiky moc investovat. Takže tohle zní jako ideální kandidát:)

    OdpovědětVymazat
  5. ja si k eveline vypestovala kvuli tem agresivne smradlavejm serum na celulitidu uplnej odpor, ale jestli tohle nekde potkam, tak ciste po porovnani mu dam asi sanci

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá hodně lákavě :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Téda, celkem jsi mě navnadila :-). Já o NT séru dost uvažovala, ale přijde mi celkem drahý, takže zatím odolávám. Možná ale zkusím nejprve tohle. Btw. ani já nepozoruju, že by na mě Skinoren nějak závratně účinkoval. Možná se mi o něco rychleji hojí pleť, ale že by se úplně vyléčila a bylo po pupíncích, tak to ani náhodou :-D. To jsem zas jednou měla naivní očekávání.

    OdpovědětVymazat
  8. No nevim. Mám krém od Eveline, který funguje stejně (jen je to prostě krém) ale mám problém s tím, že se mi poté hrooooozně loupe nos a pokud ho používám v kuse více dní, tak mi i dělá pupínky (na které nikdy netrpím teda).
    Ale musím říct, že vyhlazuje a funguje, to jo. Ale vzhledem k tomu, že ho nemohu používat pravidelně, tak je to nějak zbytečný produkt pro mě. Bojím se, že tohle sérum by bylo to samé :(

    http://www.evelinecosmetics.cz/index.php?page=zbozi_detail&kat_rada=1&kat_id=11&id=1509

    OdpovědětVymazat
  9. že by? něco super za 200 z drogérky? :-) Vypadá to lákavě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!