neděle 11. května 2014

Gabriella Salvete č.148

Ahoj všichni!

Jak víte, tak s lakováním se to u mě zlepšuje :). Z původního jednoho laku na nehty v mém vlastnictví se to rozrostlo už asi na padesát kusů a nedávno jsem získala neodbytný pocit, že ve svém životě potřebuju čistě bílý lak. Bez perleti, jen obyčejný, matný a bílý. Naštěstí jsem díky Get the Louk věděla, kde hledat, a vydala jsem se ke stojanu Gabriella Salvete, kde jsem si našla odstín č.148.



Jak můžete vidět, jde o opravdovou bílou, bez jakéhokoliv jiného nádechu, bez třpytek, perleti a jiných otravností. Docela jsem se bála pigmentace, ale lak kryje v druhé vrstvě tak, jak můžete vidět na fotkách. Nanáší se hrozně dobře, štěteček je spíše štíhlý a delší, a mně se s ním výborně pracuje.




Použila jsem top coat a vydržel mi bez poskvrnky asi tři dny, dohromady s menšími otřeními konců a odloupnutími dá v pohodě týden, což se o každém laku z drogérky říct nedá. Kupovala jsem ho v akci 1+1, takže mě vyšel i na luxusní cenu kolem 40 Kč.



Hodnocení: 9/10 (bod strhávám za příliš velké megalomanské balení)

Jak se vám líbí?

Těším se na komentáře,
IYF


26 komentářů:

  1. Tyjo vypadá skvěle! Já nejdřív holdovala jen červeným barvám ale poslední dobou zkouším nové a nové věci a teď mám v plánu běžet si právě pro bílý lak, tak nejprve asi zkusím ten od Rimmelu a pak skočím pro tenhle!

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky jsem měla dřív jen červené :)

      Vymazat
  2. Také ho mám a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. hmm... doteď jsem si myslela, že bílý lak nepotřebuju... fakt díky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ho, používám, tedy líbí se mi :-)

    OdpovědětVymazat
  5. S mým lakováním je to sranda - jednou nám období, kdy lakuju, teď už asi rok, možná víc nelakuju a teď jsem dostala zase pocit, že bych s tím mohla začít:-). Jen jsem přemýšlela, který lak:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych měla hrozně divný pocit, mít nahaté nehty :D

      Vymazat
  6. Ještě žádný bílý lak nemám, ale tento si plánuji pořídit již dlouho.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle lak vypadá opravdu skvěle! taky mám zálusk na nějaký bílý! jeden mám, ale není to ono ;) na léto bude super!

    OdpovědětVymazat
  8. Bílý lak si chci už dlouho pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já když sem slyšela u Lou o bílém laku který kryje ve dvou vrstvách, tak sem hned vyrazila ke GS stojanu...ale u nás měle nějakej jinej, perleťovej odstín :-( Tak sem zkusila objednat Jordanu a uvidíme jestli na tenhle nakonec dojde nebo ne :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna vyhlížím na léto nějaký bílý lak, měla jsem skvělý z HM a už mi vyschnul, takže se mi tenhle článek zrovna hodí :) Vypadá super, asi ho zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  11. 148 je moje klasika :) bez této barvy bych se neobešla :)

    OdpovědětVymazat
  12. Bílou na nehtech nemusím, ale obecně mám GS laky ráda - hodně muziky za málo peněz a výběr barev mě uchvacuje :-) Odpoledne si jdu pro žlutou, neb bez ní nemůžu žít a ona mi, kua, došla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak ti může takhle velká flaška dojít? :D

      Vymazat
    2. Po dvou letech? Celkem snadno :-) Něco vypotřebuješ, zbytek změní konzistenci k nepoužitelnosti :-)

      Vymazat
  13. Asi jsem divná, ale na nehtech se mi nelíbí. I na tvých fotkách je po rozkliknutí vidět, že máš na prsteníčku bublinku a nekryje úplně stejnoměrně. Na mě vypadal stejně, a tak jsem ho poslala dál a nechybí mi.

    OdpovědětVymazat
  14. tak 1+1 akci bych taky ráda potkala, já chci přesně takový bílý lak jako podklad pod jeden třpytkatý, který sám o sobě moc nevynikne, ale občas mít jen bílé nehty by nemuselo být špatné:)

    OdpovědětVymazat
  15. Já teď pořídila bilej od Rimmelu z limitovaný edice a přijde mi mnohem lepší než Gs... Schne mnohem rychleji a nedělá žádnou neplechu

    OdpovědětVymazat
  16. Konečně,že by bílá bílou byla? :D super,díky,jdu pro něj :)

    OdpovědětVymazat
  17. To fakt někdo řeší bublinky? Jako fakt? :) To bych se musela zbláznit...mně bublinky dělají všechny lky, když dám tlstší vrstvu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bublinky mě točí do vrtule. Zabírá lak neproklepávat, ale v případě potřeby promíchání válet v dlaních, lakovat co nejstudenější nehty, co nejtenčí vrstvu a nesušit teplem,

      Vymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Mám ho doma, ovšem nikdy by mě nenapadlo dát si ho takhle na celé nehty, vždycky jsem ho používala jen na francii. Ale nevypadá to vůbec špatně. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!