úterý 13. května 2014

L'Oréal Collection Privée rtěnky - Julianne's nude

Ahoj všichni!

Pokud jste "zelené Sněhurky" jako já (ne vážně, občas mi jde barva obličeje od růžova až do zelena), určitě máte problém najít nějakou pěknou nude rtěnku. Proto jsem vyskočila metr do vzduchu, když jsem v drogérii uviděla tuhle novou nahatou kolekci od L'Oréalu. Byla vytvořena u příležitosti festivalu v Cannes a světové celebrity jí propůjčily svou tvář - ve stojanu tak můžete najít rtěnku například "značky" J.Lo, Eva Longoria nebo Doutzen Kroes. Všechny jsou krásné, ale já jsem vybírala primárně podle toho, které z hvězd jsem nejvíc podobná a volba padla na variantu vytvořenou (pro) Julianne Moore.



Ten odstín je boží. Je docela dost růžový, víc, než byste u "nahatice" čekali, ale k bledému obličeji to jde parádně. Je to taková ta "my lips but better" barva a přijde mi, že to asi bude fakt ideální nude pro mě. Rtěnka voní hodně oldschoolově, připomíná mi malovátka našich maminek, ale mně to nevadí, je to zase malá změna a rozehrává to nostalgickou strunu ve mně :).

Rtěnka se dobře nanáší, je tak akorát krémová, nečekejte hutný nános jako u Dermacol lip Seduction, přirovnala bych ji nejvíc asi ke Kate rtěnkám od Rimmelu, jen o něco krémovější. Nevysušuje příliš, ale nečekejte hydrataci, je to tak akorát, že vám rty neponičí a můžete ji mít s klidem každý den. Aspoň tedy já, protože na netu jsem četla už i jiné názory. Pigmentaci bych označila za střední, je to takový ten level, který mně maximálně vyhovuje.





Balení se mi celkem líbí, pěkně to evokuje slavnostní atmosféru a luxus, obal je zvenku mírně pogumovaný, takže vám rtěnka nevyletí z ruky. Cena je poněkud vyšší, 299 Kč, ale já jsem si řekla, že si prostě jednou připlatím :).



V této kolekci najdete mimojiné i nude laky na nehty!

Hodnocení: 8/10

A jak se vám líbí tato limitované edice rtěnek? Máte raději nude nebo výraznější odstíny?

Těším se na komentáře,
IYF

38 komentářů:

  1. práve včera som na ne natrafila, v dm za takmer 11€, v 101 drogérii momentálne zľava 25% na celý loreal, ale aj pôvodná cena bola nižšia, tak tam boli za necelých 7€ myslím.
    najviac sa mi páčila J-Lo, úplne dokonalý nude odtieň. na druhom mieste tvoja julianne a potom asi freida. ten sa síce tvári tmavo, ale je veľmi balzamovitý, takže krytie je slabšie. naopak, vôbec sa mi nepáčila eva, ten bol dosť oranžový a doutzen zas mŕtvolný ružový ako na barbie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vyloženě vybírala podle toho, komu jsem nejpodobnější :D.

      Vymazat
  2. Ja som si kúpila Freidu..:) Ako píše Nina, je naozaj menej pigmentovaná, ale úžasná!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ta slabší pigmentace nevadí, naopak, u nude rtěnek je to možná trošku žádoucí...fakt se povedly :)

      Vymazat
  3. Nééé, snažím se vsugerovat si, že tohle prostě nepotřebuju, jenže mi to vůbec nejde :D Nechce se mi teď dát tři stovky za rtěnku, když jich mám tolik, ale tahle kolekce je tak překrásná! Achjo:( Každopádně sis vybrala překrásný odstín:) Mimochodem já mám taky často pocit, že mám barvu do zelena :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, zelená sestra :D. No, myslím si, že nakonec neodoláš...:)

      Vymazat
  4. Rtěnka vypadí fajně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, na ty laky se asi hodně brzo podívám:-)

    OdpovědětVymazat
  6. A já si myslela, že odolám. Moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, taky jsem si myslela, ale nezdařilo se :)

      Vymazat
  7. Tahle kolekce je tááák povedená! Brzy musím nějakou rtěnku ukořistit :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší Ti, mám podobné odstíny ráda. :-) A obal se mi líbí strašně moc, ale tři kila za rtěnku se mi dávat nechce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, cena nic moc, já jsem využila slevu 15%, ale v Rosmmanu je prý mají za 199

      Vymazat
  9. To balení vypadá luxusně ;) moc ti sluší

    OdpovědětVymazat
  10. stále nad mimi přemýšlím, teď jak bude shopping fever tak je tam jeden kuponek na 1+1 na Loreal, tak chci využít, ale pořád se nemůžu rozhodnout, jestli do toho jít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych do toho šla každopádně, kdybych už ji neměla :D

      Vymazat
  11. V Rossmanu jsou za 199! Taky jsem si udělala radost na narozeniny odstínem Julianne a je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky, máš krásný sněhurkový odstín make-upu;) Odkud je? Moc děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je to ten od Lambre, o kterem jsem psala :)

      Vymazat
  13. Ten odstín je nádherný a asi ji musím mít! No...asi určitě :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta je vážně nádherná! Nejdřív mě napadlo, že si ji taky pořídím, ale trochu mě odradila cena, když se nemaluji úplně denně.

    OdpovědětVymazat
  15. Nesnáším Tě. Ale fakt. Řekla jsem, že žadnou z těchto rtěnek nepotřebuji a proto mám teď, po prolétnutí tvého článku, doma odstín J.Lo a přemýšlím ještě o Julianne :D

    OdpovědětVymazat
  16. Hrozně mě lákají, ale pořád se snažím přemlouvat, že je nepotřebuji. :-) Ale teď mi dala kolegyně slevu 15% do DM a to je asi konečná a prostě neodolám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si myslela, že odolám...a tady to vidíš :D

      Vymazat
  17. No ty brďo, zrovna na téhle fotce jsi Julianne děsně podobná! To by mě nikdy nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
  18. Přesně s Jullian jsem porušila své pravidlo "rtěnka do 150,-". Čmárla jsem si ji na ruku a zamilovala se. Jsem světlá brunetka s žlutým podtónem pleti a teda musím přiznat, že je to první rtěnka, která mi barevně na 100% sedla.

    OdpovědětVymazat
  19. Na předposlední fotce tu Julianne i trochu vidím :) Do teď jsem o té kolekci skoro nevěděla, po tomhle článku a menším pátrání po netu mám pocit, že si ji musím zajít alespoň prohlédnout. Třeba Freida vypadá zajímavě... a ten tmavý lak taky... Ach jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Jé...ale doufám, že nevypadám na její věk :))

      Vymazat
  20. Také plánuji pořízení rtěnky z této kolekce, cenu pro tentokrát taky překousnu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/blogersky-tag.html

    OdpovědětVymazat
  21. Už jsem si ji taky koupila :-) Jen mám pocit, že jsem za ni dala v rosssmannu 199 :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Jsou prostě nádherné.. asi si skočím do Rossmanna kde jsou zlevněné.. o lacích jsem nevěděla, to se musím podívat! A ten bílý lak vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  23. Tak ráda bych si nějakou pořídila, ale když mně ty Loreal rtěnky tak nevyhovují. Každou, kterou jsem kdy měla jsem musela poslat o dům dál .Hrozně mi vysušují rty :/

    OdpovědětVymazat
  24. To jsi dobře nakoupila, mě štve, že jsem byla nedočkavá a nakoupila za tu vyšší cenu :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!