pátek 9. května 2014

Madame Lambre tónovací krém/make-up

Ahoj všichni!


O tomto make-upu jsem poprvé četla u Plum Foolery a hodně mě zaujal. Od značky Lambre jsem měla zatím jen krémové stíny z Ladyboxu, ty ale držely fantasticky, takže jsem se rozhodla sortiment prozkoumat trochu blíže a k recenzi jsem na žádost dostala právě tento produkt. Zvolila jsem odstín 01 a najdete ho ZDE .




Och, to balení. Připomíná mi díla Alfonse Muchy a jak krabička, tak samotná lahvička je nádherná. Zajímavostí je, že samotná flaštička je obalená papírem, což je určitě zajímavý nápad, ale mám trochu obavu, že každodenní přenášení v kabelce by bez úhony nepřežil. Kvituju, že obsahuje pumpičku, ačkoliv je trochu chatrná a těžko se mačká jen do půlky, je potřeba se fakt soustředit, abyste se neunáhlili a nezmáčkli ji úplně :).




Odstín se mi moc líbí, je dostatečně světlý a mírně dožluta, sedí mi naprosto dokonale a jemně mi obličej rozzáří. Na obalu se píše, že se jedná o make-upu, na webu je uveden tónovací krém, ale já bych ho opravdu nazvala spíše make-upem, protože krycí schopnost je slušná. Příjemně se roztírá, je hodně krémový a dá se nanášet prakticky čímkoliv.




Čeho jsem se bála, je finish a výdrž. Jasně, přepudrovat ho musím, ale že by se konal jakýkoliv pocit těžkosti na obličeji, srážení, mapování...to ani náhodou. Make-up pěkně přilne k pleti a nezmastí mě víc, než už jsem (tj. nos a brada jsou sice jako zdrcadlo, ale kraje čela a tváře mám v pohodě). A vydrží dost! Testovala jsem ho i v den, kdy jsem se nalíčila cca kolem sedmé ráno a domů přišla v půl jedné v noci, a zhruba 50% původního nánosu jsem odličovala. I na nose trošičku zůstalo, což jak víte u mě není samozřejmostí.



Musím říct, že jsem fakt překvapená a make-up mě přesvědčil o svých schopnostech. Dokonce jsem kvůli němu odložila i nákup Estée Lauder Double Wear, protože Madame Lambre mi v tuhle chvíli stačí a nechci zbytečně kupovat produkty do zásoby.



Hodnocení: 8/10


Znáte tuto značku? Jak se vám líbí tento make-up? Máte nějaký oblíbený?


Těším se na komentáře,
IYF




15 komentářů:

  1. Já jsem si ho všimla až díky tobě a hodně ma zaujalo to Muchovské balení jak píšeš :) Je kouzelný, takové pohádkové. Jinak na webu pokud se nepletu jsem četla že je vhodný spíše pro suší pleť tak se bojím aby mi tu mou hubinku nezmastil víc než ji mám hlavně na bradě a nose :/

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda make-upy nekupuju, ale tento má úžasné balení. Secesní motivy miluju a tohle by byla fakt okrasa stolku. No a odstína krytí vypadá taky hezky, takže jsi mě nalákala. :D

    OdpovědětVymazat
  3. To balení je vážně úžasné, už jen díky tomu bych si jej pořídila. Je fakt, že cena je kapánek vyšší, ale za tu kvalitu to asi stojí ) Ještě zkusím vyšťourat složení, a pak se rozhodnu. Bože to balení by se mi tak hezky vyjímalo v koupelně!

    OdpovědětVymazat
  4. O značce jsem slyšela, ale nezkoušela. Vypadá hezky, balení i obsah. Hezká recenze! No nalákala jsi mne :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Recenze Plum Foolery mě taky zaujala, ale googlila jsem složení a tomě příliš nepřesvědčilo... Nicméně kdybych se rozhodovala jen na základě obalu, vyberu si právě tenhle makeup - secesní motivy miluju.

    OdpovědětVymazat
  6. Slyšela jsem, ale nezkoušela jsem. Má velice pěknou lahvičku :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Taky o něm uvažuju od doby Kájiny recenze a zrovna jsme se o něm bavily s kámoškou, která si ho brala s sebou na praxi do Mariánek a říkala, že je to nejlepší makeup, co kdy měla..což mě teda taky přesvědčilo a až jich nebudu mít zrovna otevřených zhruba dvacet:D, tak do něj půjdu.;)

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá zajímavě... přiznám se, že jsem myslela, že to je jiná značka, Lambre, L'Ambre mě zmátlo :D balení je pěkné, ale na mě předimenzované, mám furt všechno v jedné taštičce a čím menší obal, tím líp :D a složení bych čekala taky trochu přírodnější, když to píšou. jako silikony mám ve všech MU, ale řekla bych, že jich je mnohdy míň než tady

    OdpovědětVymazat
  9. To balení je božské, chtěla bych to domů jako ozdobu na poličku. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mě tento make-up u Káji zaujal.... pak jsem koukala na jejich eshop a řekla si, že s nákupem ještě počkám. Není úplně nejlevnější a já mám teď zásobu make-upů zbytečně velkou, takže ji musím nejdřív protřídit a poslat nějaké dál. Pak ale s jeho pořízením nebudu váhat, když i tobě skvěle vyhovuje :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/himalaya-herbals-krasa-z-himalaji.html

    OdpovědětVymazat
  11. Makeup se mi dost líbí, jednak svým úchvatným balení a pak samozřejmě i ostatními vlastnosti. Myslím, že popřemýšlím nad koupí.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  12. Makeup jsem zkoušela už asi před půl rokem a nakonec jsem jej hodila do koše. Barva OK, balení originální, ale makeup na mojí pleti "seděl", výdrž nic moc .... mám jiné favority .-)

    OdpovědětVymazat
  13. nesnáším, když mě něco navnadí ke koupi díky obalu :D má peněženka asi zapláče :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!