středa 28. května 2014

Maybelline Colorama Bleached Neons 241

Ahoj všichni!

Po zvládnuté středeční megazkoušce jsem se musela odměnit. Mimojiné i tímto lakem od Coloramy z nové neonové limitované edice...respektive z "ojetě neonové" edice, neonky jsou totiž o něco vyblitější a bledší. A o to zajímavější!



V první chvíli jsem žádný lak z této kolekce nechtěla, ale jelikož čtu blogy, tak jsem byla uvedena na pravou cestu - jen se podívejte sem na úžasný příspěvek od Mademoiselle M...a zatoužíte taky. Moje fotky budou mnohem méně profi, ježto nehty lakuju hrozně laxně (jo, mám přetažený okraje, vím to).



Zalíbil se mi tedy hlavně odstín 241, což je tlumený oranžový zvýrazňovač. Ve flašce vypadá docela nudně, ale na nehtech....ooo. Je krásná. Taková jedinečná. A v šeru pěkně září. 



Lakuje se mi dobře, někdo se mě ptal na Instagramu na pruhování, ale nemůžu posoudit, protože jak víte, tak ani u laků Rita Ora jsem si pruhování moc neuvědomovala, takže zkrátka nevím. Kryje docela i ve dvou vrstvách (viz. foto), ale pokud jste hodně pinktlich, možná budete pro úplnou dokonalost potřebovat tři.



Překvapilo mě, že na nehtech docela vydrží, na rozdíl od neonek od Dermacolu, které už za dva dny byly v háji, tak Colorama dá tak čtyři dny bez odlomeného okraje. 

Lak koupíte za 40 Kč, což je skvělá cena. Rozhodně za to stojí! A já si možná pořídím další odstíny.

Hodnocení: 8/10

A co vy a vyblité neonky, jak se vám líbí?

Těším se na komentáře,
IYF

10 komentářů:

  1. Klasické neonky vůbec nemusím. Tyhle už mi připadají snesitelné, ale stejně bych si je asi nekoupila. Jsem hrozná konzerva :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají super, poslední dobou se docela pouštím do zajímavých barev, tak proč ne :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi nádherný odstín, tý jo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle jsou krásný laky, mám tři z týhle kolekce a všechny mi na nehtech vydrží v jednom kuse jen jeden den. Druhý už se odštipují po kusech :( A navíc příšerně dlouho zasychají i s urychlovačem schnutí; 3 hodiny a pořád jsou na omak měkké. Strašná škoda, protože ty barvy jsou super, ale když vím, že se s tím budu pracně lakovat a druhej den budou v háji, tak to moc nedělám :(

    OdpovědětVymazat
  5. z této kolekce mě nejvíce zaujal právě tento odstín, ale právě si užívám neonky od OPI, takže jsem ho nekupovala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nelíbí :-) Nějak mi vadí ta vyblitost. Sakra, celkově se ní limitky laků Maybelline nelíbí :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tento odstín mám na nehtech již čtvrtý den a vypadá stále úžasně. Už teď jsem ho stihla pasovat na letního favorita. Ta barva se mi neskutečně líbí. Jinak souhlasím s tím, že v lahvičce vypadá nenápadně, ale na nehtech je to skvost :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné. Navíc máš krásný tvar nehtů, takže barva krásně vynikne.

    OdpovědětVymazat
  9. Vyblitý neonky, to sedí :D Děkuju moc za zmínku, Kristýn :))

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám ten růžový, už se těším, až jej vyzkouším. Neonovým barvám na léto fandím :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!