pátek 2. května 2014

Milani limitovaná tvářenka - Coral Cove

Ahoj všichni!


Kdysi dávno, někdy zhruba kolem období křídy, jsem nechápala blogerky, které měly doma víc než jednu nebo dvě tvářenky. Nerozuměla jsem, jaký má smysl sbírat tvářenky jako známky (i když, jako by sbírání známek mělo smysl, že...), pořizovat si limitované edice, nové odstíny a čekat minimálně rok, než aspoň jednu dostanete na dno. A dnes...mám doma tak dvacet tvářenek. Možná třicet. Nepočítám to, protože nechci propadnout pocitu, že toho mám moc – to by mě totiž odradilo od dalších nákupů, a to nikdo nechceme :).




Na Interbeauty jsem na jednom ze stánků narazila na poměrně omezený sortiment kosmetiky Milani, ovšem nacházely se mezi ním i tyto limitované tvářenky s reliéfem růže. Od Milani je to můj první kousek, ačkoliv jsem o jejich rtěnkách či tvářenkách přemýšlela dávno. Koupila jsem ji za asi 200 Kč a dostat ji můžete na internetu.



Musím říct, že obal mě moc nenačutává. Je poměrně velký a objemný, design taky není nic, co by mě nadchlo na první pohled, ale že by mě urážel, to se taky říct nedá, přecejen je to tvářenka za dvě stovky. Reliéf okětních plátků růže je fakt nádherný a původně jsem si chtěla pořídit zprofanovaný odstín Tea Rose, ale protože růžových tvářenek mám víc, než bych kdy mohla já, moje děti a moje vnoučata spotřebovat, zvolila jsem korálový 05.





Fotky jsou pořízené na poměrně silném denním světle, vězte ale, že tvářenka je opravdu zářivě korálová. Spolu s úctyhodnou pigmentací je to velká bomba, se kterou to jde velmi snadno přehnat, proto rozhodně použijte syntetické stětce a ideálně nějaké řidší, jako třeba Real Techniques duo fiber. Odstín jsem věrohodně zachytila na swatchi, přidala jsem i obrázek, jak vypadá na ruce rozmazaná do ztracena (na fotce tváře totiž není vidět skoro nic, jak jsem zjistila, omluva). Tvářenka je zcela matná, žádné třpytky ani sheen se nekonají.



Na tváři vydrží v pohodě kolem deseti hodin a maličko práší. Tak či tak, za tuhle cenu je to výborná tvářenka a i když vyžaduje trochu cviku, tak si nemůžu stěžovat. Za takovouhle cenu totiž v drogérce určitě nic podobného neseženete. 


Hodnocení: 7/10


A co vy a tvářenky Milani? Máte nějaký oblíbený odstín, který musím mít? :)

Těším se na komentáře,
IYF


15 komentářů:

  1. Zatím žádnou od Milani nemám, ale docela mě lákají. Ten odstín Coral je moc hezký! Já mám ale tvářenek taky moc, takže zatím koupi žádné další neplánuji, dokud nevypotřebuji alespoň jednu ..je to vůbec možné :D??

    OdpovědětVymazat
  2. Taky tuto tvářenku mám, ale v odstínu Lady Rpuge. Jsem s ní moc spokojená, když jsem ji zkoušela poprvé, tak jsem vypadala jak šašek, opravdu je hrozně moc pigmentovaná a když štětec pořádně neoklepeš, tak to dopadne špatně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Strašná masáž teď s těmito tvářenkami :) :) Ale stále odolávám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám Coral Cove, jsem s tím odstínem hodně spokojená a vůbec Milani mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. já mám tu Tea rose, ale ještě jsem ji nezkoušela. teď používám jinou a i když mám doma víc tvářenek, tak zas nedokážu používat víc naráz :D obal je děs, ale reliéf se mi líbí. klidn bych ale snesla menší gramáž, tohle je fakt giga obr, to nedodělám NIKDY.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je pořádný macek! A na Milani je i vzhledově hodně pěkná (to dělá ten reliéf růže).

    OdpovědětVymazat
  7. Na to, jak je mi značka Milani nesympatická, tak tyhle tvářenky mě fakt zaujaly...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  8. Zatím jsi asi druhá Blogerka, která píše o jiném odstínu než Tea Rose :D ale tenhle odstín vypadá moc pěkně :)
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá pěkně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Milani tvářenky jsem ještě nezkoušela. Líbí se mi jejich design.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  11. Aplikace řidším štětcem a lehkou rukou se vyplatila. Na těch fotkách vypadáš jak některá z Disneyho princezen, úplně spanile a něžně. Takže teď nevím, zda spíše složit poklonu tvářence (když značku moc nemusím) nebo tvému umu namalovat se... ? :-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  12. mluvíš mi z duše, řekla bych, že ještě loni v lednu jsem měla jednu tvářenku a byla jsem happy :P Teď je taky radši nepočítám. Pořád pokukuju po dalších, protože každý odstín je jedinečný a určitě podobný doma nemám :P asi bych se už měla jít léčit :D

    OdpovědětVymazat
  13. Přesně tak! až mě teď děší jak bleskově ty tvářenky přibyly:O ale tyhle jsou nádherné, mám na ně taky zálusk :-) Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  14. také ještě žádnou tvářenku od milani nemám, ale už o ní dlouho přemýšlím, každopádně, tohle by byl pro mě moc výrazný odstín ..mně by to neslušelo :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Já mam taky tuhle korálovou, zrovna sem o ní psala :-). Jsem teda nadšenější než ty :-D Díky ní sem propadla tvářenkám a potřebuju další...:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!