neděle 4. května 2014

Oblíbené produkty za měsíc duben!

Ahoj všichni!

Další měsíc utekl jako voda a jsou tu pravidelní oblíbenci. Nechce se mi věřit, že už za dva měsíce mi končí škola (máme normálně do konce června, žádné zkouškové, pěkně chodit do školy :D), už jsem si i zařídila povinnou prázdninovou praxi, takže hádám, že to budou opět další prázdniny, kdy budu vyčerpanější, než kdybych měla "školní rok". Ale teď už k oblíbeným produktům!



Eveline sérum s kyselinou hyaluronovou už má připravený vlastní článek. Oslnilo mě mnohem víc, než to od Nobilis Tilia!

alverde přírodní deodorant jsem koupila z donucení. Začaly se mi totiž dělat boule v podpaží a první, co mě napadlo, bylo "super, rakovina, tuhle nemoc ještě nemám...". Naštěstí mi řekli na sonu, že to je jen zvětšené, ale ne patologicky změněné, tak jsem klidnější, tak či tak jsem ale přesedlala na deodoranty bez hliníku (občas ale nějaký použiju, když fakt potřebuju nesmrdět) - tenhle deo totiž toho moc nezvládne, i půlhodinový nákup, kde jsem se moc nezapotila, ze mě udělal trochu smraďocha. Nejsem z něj zkrátka na větvi, ale zdraví je přednější, takže používám teď hlavně tento a občas to prostřídám s hliníkáčem.

Sprchový gel L'Occitane s verbenou byl jako příloha časopisu Marianne a já jsem si ho zamilovala! Je báječně osvěžující, takže ideální na ranní sprchu, mňam. Plné balení bude nutností. Voní krásně citrusově, ale ne jako prostředek na čištění záchodů :D.

LUSH Eau Roma Water voní tak úúúúžasně, je to zkrátka růže s levandulí. Ačkoliv je na suchou pleť, kterou já mám jen někde, tak mi vyhovuje coby ranní tonikum. Rozhodně se stane mou stálicí.

alverde denní krém s růží je asi první věcí této značky z řad pečující kosmetiky, která mi vyhovuje. Opět má být na suchou pleť, já jsem si ho oblíbila hlavně na noc, má dle mého i mírné hojící účinky a nezmastí mě. Navíc ho můžete koupit v mini balení!



Madame L'Ambre make-up už má taky připraven vlastní článek. Moc mě potešil vyhovující odstín i celkem dlouhá výdrž. Dá se také dobře vrstvit a necuckuje.

M.A.C Lash Extend Play byl dárek od kamarádky, myslím, že tato řasenka už není v prodeji, minimálně ne v tomto balení, ale třeba jste moudřejší. Každopádně je skvělá! Kartáček je úzký a nenápadný, ale náááádherně řasy prodlouží a natočí! Ještě, že mám tak skvělé kamarádky :).

Clinique dlouhodržící lesk na rty jsem měla ve Stěhovavé krabičce a jako lesk na každý den, který vydrží i nějaké to napití je vážně super. Navíc jeho mini-balení je super do kabelky, když nevíte, co byste na tu pusu dali. Velká spokojenost a na lesky Clinique se budu muset více zaměřit :).

Avon bronzer Warm Glow jsem dostala na akci Avon Blogstars a potěšilo mě, že kromě luxusního balení je i celkem kvalitní. Trochu sice práší, ale není příliš oranžový, takže ho můžu nosit i já, bledule obecná. Kvituju i velké zrcátko.

Sephora 16hour "color tattoo" stíny jsou novinkou a já jsem neodolala. Také připravuji článek, jsou totiž báječné! Opravdu vydrží, připadají mi i voděodolné (teď jsem dělala swatche na ruku a nejde to umýt :D), champagne odstín bude slušet všem. Určitě se po nich mrknětě!

A to je vše, přátelé :). Co jste si v tomto předjarním období oblíbili vy?

Těším se na komentáře,
IYF

45 komentářů:

  1. Kristy, jak píšeš o těch deodorantech - já používám bezhliníkové Adidas (takový tyrkysový obal, dost šeredný), ale člověk s ním není cítit. Samozřejmě se potíš, ale nemá to žádný zápach, takže ten bych doporučila. Pak jsem ještě zkoušela nějaký Nivea a Dove, ale s těmi se se potím dost, ale cítit taky nic není.
    Je to teda asi dost indivuduální, ale na ty hliníkové bych se být tebou úplně vykašlala pokud z toho máš problémy :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, vidíš, mezi adidas mě vůbec nenapadlo se mrknout, děkuju!

      Vymazat
  2. S tím pocením je to trápení. Jinak samé krásné věcičky.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě jednu dobu taky trápily boule v podpaží, člověk se toho dost lekne, tím spíš když jsou na omak hodně bolestivé. Měla jsem je, když jsem začala používat Garnier NEO. Tak jsem jej na měsíc vysadila, přesedlala jako ty na něco "bezpečného", pak jsem se k němu zase vrátila a už je to bez problémů. Ale nepoužívám jej teda každý den, střídám to radši s těmi jinými. Jinak mě zaujalo to sérum od Eveline a make-up Madame Lambre :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, boule v podpaží.. takhle jsem se já před rokem dostala k přírodní kosmetice :) Od Alverde mám kuličku s vůní exotického ovoce a docela to jde, lepší je ale tuháč Jason (biooo, feelunique) a prý i Mádara, ale k té jsem se zatím ještě nedopracovala.
    Já momentálně ulítávám na meruňkovém peelingu od Alverde, který dělá s mojí poblázněnou pletí doslova zázraky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, u tebe jsem o tom četla, proto mě to také napadlo, že by to mohlo být tím :). Mně ten exotický alverde vůůůbec nevoněl, ale Jason zkusím určitě, děkuju!

      Vymazat
    2. Ha, to že jsi to četla u mě beru jako čest ;) Jo Alverde je docela sladký, ale po aplikaci se to ztratí. Takový levendulový Jason je lepší a navíc voní po celý den.. :)

      Vymazat
  5. Jsem zvedava na to serum a stiny jsi mi asi oficialne vnutila ;)

    Btw zkus od alverde ten ruzovej deo, co jsem uz recenzovala, mne vune vydrzi celej den (i behani) ... prip ty jejich spreje (fialovej uzaver), ale varuju, ze to stipe jak prase;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto se těch sprejů bojím, že mi ten alkohol v tom udělá ještě větší bordel s boulema v podpaží :D

      Vymazat
  6. tak s tím podpažím ti to nezávidím, já se potím i s těma nejsilnějšíma antiperspirantama, takže bych asi chodila nonstop v černé :( ale zdraví je přednější, to je jasné, hlavně, ať to máš v pořádku.
    Eau Roma jsem kdysi měla, voní úžasně, ale nějak jsem na sobě nepozorovala větší účinky. a jsem zvědavá na MU, tuhle značku neznám!

    OdpovědětVymazat
  7. Na to sérum jsem zvědavá, mám Nobilis a jsem spokojená, ale kdyby bylo ještě něco lepšího, tak jdu rozhodně do toho :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě rozhodně o dost lepší, resp. hlavně proto, že je bez parfemace a efekt mi přijde viditelný :)

      Vymazat
  8. Jsem moc zvědavá na to sérum.Už jsem ho několikrát očumovala...a celkově mám Eveline pár kousků oblíbených,takže jakmile zazní verdikt,tak už asi tuším,co zase skončí u mě doma:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Můžu doporučit deodorant od Nivei Pure and natural, taky je bez hliníku a je docela fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám teď stříkací :)!

      Vymazat
    2. I ten tuhý deodorant od Nivei Pure and natural je bez hliníku? Mám totiž na něj zálusk...

      Vymazat
  10. Na ten krém Alverde se určitě mrknu až zdělám své "krémové" zásoby :D !

    OdpovědětVymazat
  11. Od Alverde mám taky krém na obličej - ale na citlivou pleť a jsem s ním spokojená. Akorát má hodně zvláštní "heřmánkovou" parfemaci.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, všechny ty vci alverde voní stejně divně...:D

      Vymazat
  12. Můj oblíbený typ článku :) Deodorant bez hliníku můžu doporučit DSM - s heřmánkem a s minerály z mrtvého moře, vydrží vonět celý den a úbývá hrozně pomalu, protože je tuhý... :) Mám dotaz k tomu krému Alverde, zkoušela jsi ho na den pod makeup? myslíš, že by to šlo? :) Díky a měj se pěkně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za tip :)! Jj, i pod make-up jde, jen je třeba tak deset minut na zaschnutí, než dáš make-up...

      Vymazat
  13. Tak to jsou povedení oblíbenci! Bloumala jsem kolem toho eveline séra a teď tedy asi vyzkouším=)) Eau Roma je moje oblíbené tonikum, ale momentálně používám breath of fresh air - to čistí ještě o malinko lépe. A hon za nejlepším přírodním deo není nic lehkého...momentálně velké zklamání z Desert Essence z Biooo=( La Vanilla pořád nejlepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Breath mám taky ráda, obecně LUSH tonika mě dost berou, miluju jejich vůni :)

      Vymazat
  14. Momentálně mám doma asi šest sérum a pořád jich nemám dost, takže už se moc těším na recenzi! :)
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Na recenzi o seru se uz moc tesim :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  16. Pocení je prostě děs, ale hlavně ať se ti to dá do pořádku, lepší je holt chvilku smrdět.. :D Bronzer má krásné balení a těším se na recenzi makeupu :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Jojo, teď budu velkej smradlák :D

      Vymazat
  17. Ani jeden výrobek neznám :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Alverde krémik som mala a ešte vlastne je v kupelni na poličke, ale prestala som ho používat. Nejak mi nesadol, prišiel mi taký ťažký a ťažko sa vstrebával a ta vona sa mi na ňom tiež nepáči.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, heleds mrkni na nový pánský Old spicy (hawkridge). je to dežouš, ne antiperspirouš, hezky voní, neobsahuje hliník..celkově tam je asi 5x méně věcí než třeba v dámských přípravcích (porovnávala jsem s garinerem neo) ..tak uvidíš..zkus...a clinique lesky mi strašně ale strašně vadí..lepidlo hadr...a to mám clinique ráda..v tomto mě zklamal..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, jeden Old Spice jsem si před nějakou dobou koupila, ani jsem netušila, že je bez hliníku, super, díky :)).

      Vymazat
  20. Z přírodních deodorantů se mi víceméně osvědčil měsíčkový Alverde, první balení bylo super!!! ale z druhého jsem byla trochu rozpačitá, fungoval, ale ne na 100% ve všech situacích, tak nevím... Pak mám ještě ozkoušený šalvějový deodorant od Weledy, ten funguje v míň zátěžových situacích dobře, ale nedej bože, když je člověk ve stresu nebo má víc pohybu... stres mám skoro pořád, takže za mě spíš ne... Používám teď ten "pseudopřírodní" od Nivei, hliník tam není, ale jiný svinstva jo a ten mi funguje spolehlivě :) Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě jako doplněk k té kuličce alverde koupila taky pseudopřírodní od Nivey a jsem s tím takto celkem spokojená :)

      Vymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. prosím tě ten makeup mě fakt zaujal akorát se bojím, že by mi dělal neplechu na obličeji... myslíš že se hodí i na mastnou pleť ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, já mám mastnější pleť a jsem spokojená ;). Žádná neplecha

      Vymazat
  24. Ten makeup má krááásný obal. :-)
    Tyjo, já jsem v poslední době tak povrchní, strašně letím na obaly. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Jej, s tím pocením jsi chudák :-/ no radši používat přírodní deodorant než riskovat zdraví. Já se taky docela hodně potím a skoro nic na mě nezabírá (musela bych věčně používat Driclor), ale našla jsem jeden antiperspirant, který zabírá i na mě a to Nivea ve spreji s citronovou trávou. Do té doby jsem mohla používat co jsem chtěla a nic mi nepomáhalo.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  26. S deodoranty to mám úplně stejné. Napřed se mi udělala taková boulička v levém podpaží, ačkoli teda já jedu na deo bez hliníku už tak rok, takže nechápu, kde se tam vzala...ale pak najednou zmizela a teď asi po měsíci se mi udělala zase v pravém podpaží, dva dny to bolelo a asi po čtyřech dnech je už zas pryč, tak moc nechápu, co to má být... Krém s růží jsem měla, ale už si nepamatuji, jak mi vyhovoval, asi si to budu muset začít psát :D ale nekoupila jsem si ho znovu, takže to nejspíš až taková bomba nebyla.
    A ten bronzer od Avonu je matný? :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Doporučuju přírodní deodorant od Justu ve sprey.Koupila jsem ho mamce k narozkám ,protože hliníkových deodorantů bojí.Měla nezhoubný nádor v prsu.Minule jsme byla u ní a vyzkoušela jsem ho a teda musím říct ,že jsem byla hrozně překvapená .Spotíš seto ano a,e není nic cítit.Jediná nevýhoda je ,že dost intenzivně voní tak se může přebíjet s parfémem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!