pátek 16. května 2014

Sephora - nové dlouhodržící voděodolné stíny 16h

Ahoj všichni!

Už Color Tatoo mě dost bavily, mám ráda takové ty univerzální věci, které prostě můžete plácnout na oko a jít. Měla jsem i krémové dlouhodržící stíny od Essence a musím říct, že taky nebyly špatné. Když Sephora přišla se svojí variantou, musela jsem to prubnout. Využila jsem 40% slevu a stíny mě vyšly pod dvě stovky, normálně myslím stojí cca 300 Kč. 



Zvolila jsem odstín 03 Sweet champagne, protože jsem opět chtěla něco univerzálního. Balení se mi líbí, je to taková klasika, jen mi přijde, že ty skleněné kalíšky jsou dost masivní a těžké, takže do kosmetické taštičky celkem otrava.



Odstín je krásný, opravdu champagne, možná maličko do růžova, ale někdy hází jemné hnědé odlesky. Je to "no brainer", myslím, že se bude hodit ke každému barevnému typu a naštěstí není příliš teplý, takže ho můžou použít i zelené bledule, jako jsem já.




Zkoušela jsem ho nanášet štětcem i prstem, oboje funguje výborně, ovšem připravte si radši přírodní štětiny a něco tužšího, protože stíny nejsou příliš máslovité. Konzistencí jsou zkrátka hodně podobné Color Tattoo.



Výdrž je podle mě skvělá, na blogu Blonďatej svět jsem četla, že nejsou voděodolné, ale po nanesení swatche jsem ho měla na ruce celý den, a že já si ty ruce občas umeju. Celý den tedy zvládnou naprosto v pohodě a neslévají se do záhybu víčka.



Takže musíte je mít? Jo, jsou super a já bych si jen přála více zajímavých odstínů! Zatím je jich k dispozici jen šest, takže myslím, že si zasloužíme víc. Na léto to bude určitě paráda, nebudu se bát tyto stíny vytáhnout třeba na koupák.

Hodnocení: 9/10

A co vy a krémové dlouhotrvající stíny? Máte je rádi, používáte? A jak se vám líbí tyhle?

Krásný den,
IYF

17 komentářů:

  1. Joo, mám color tatoo v podobném odstínu (on and on bronze jestli se nepletu) a jsem s nimi naprosto spokojená. Do sephory určitě nakouknu, zkontrolovat odstíny ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou tyhle o něco světlejší, je to spíš champagne, ale taková krááásnááá...

      Vymazat
  2. Já teta raději matné stíny než takové lesklé...ale pokouknu po nich, když se dají taky jen plácnout...a jít :).

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to super, pokud budou mít všechny stíny stejnou kvalitu (zdravím fialové a vínové CT!), tak by to stálo za nějaký barevný hřích! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty výraznější barvičky mají pěkné :). Tenhle bych kvalitativně přirovnala k bronzovému Color Tattoo.

      Vymazat
  4. Tak tyhle vypadají teda skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Stály by za hřích, ale Sephoru nemám nikde po ruce...takže ušetřím, beztak toho mám doma tolik že se s tím budou patlat ještě pravnoučata. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi povídej, moje dcery a vnučky zdědí slušnou sbírečku...:D

      Vymazat
  6. Vypadají krásně, já jsem slevě 40% odolala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tě obdivuju, mně to prostě nedalo :)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. A já jsem si říkala, že jsem chtěla v Sephoře ještě něco vyzkoušet a úplně jsem na ně zapomněla!! Musím to napravit, jestli jsou tak dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda nevím co z toho Sephora má, když padělá color tattoo. -_-

    OdpovědětVymazat
  10. Ja pouzivam kremove stiny jako podklad, samotne se vetsinou docela blbe blendi jak ruchle zasychaji. Zrovna dneska jsem videla holku co je mela s ostrymi obrysy a vypadalo to hnusne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!