neděle 25. května 2014

Sleek i-Divine Bad Girl - další paletka do sbírky

Ahoj všichni!


Paletky Sleek určitě dobře znáte, píše se o nich na všech sloupích, jsou proslulé skvělou pigmentací, výdrží a výhodnou cenou. Po mojí první zkušeností s Au Naturel jsem na ně na určitou dobu zanevřela, protože jsem fakt nechápala, okdud ten hype pochází. Pigmentace? Jo, to by šlo. Ale výdrž? Tak dvě hodiny? Hmmm, to mi nepřijde moc...



Po čase jsem si ale pořídila V2 i Oh So Special a pochopila jsem. Buď byla Au Naturel nějaká špatná nebo jsem měla vadný kus, nevím. Každopádně od té doby jsem byla připravená přijmout do rodiny takovou Sleek paletku, která mě zaujme. Jednou mě líčila vizážistka a říkala mi, že si mám dávat pozor na hnědé tóny, protože pak vypadám jako mrtvola. No, vzhledem k tomu, že mám přirozeně zelenou barvu kůže, tak se ani nedivím :), ale rozhodla jsem se, že zkusím něco hodně studeného ve smyslu šedé, stříbrné a podobných odstínů. Shodou okolností jsem zrovna byla na Interbeauty, kde byl dostupný Sleek a tahle paletka s názvem Bad Girl mi učarovala.




Paletka obsahuje třpytivé odstíny i několik matných, a všechny jsou naprosto skvělé, přesně podle jejich pověsti. Dá se s nimi kupovidu vykouzlit i líčení na den, když využijete první dva světlé odstíny. Některé stíny mají i metalický odlesk, jak můžete vidět na swatchích na druhé fotografii – první a pátý stín.





i-Divine Bad Girl je prostě geniální a já jsem z ní nadšená. Je to něco, co ve svojí sbírce„50 odstínů hnědi“ ještě nemám a kvalitou je to přesně to, co od stínů chci. Navíc s můžu vyzkoušet hraní s nezvyklými barvami za skvělou cenu, která se pohybuje kolem 280-300 Kč.


Hodnocení: 9/10


Co vy a „zlobivá holka“? Nebo máte od Sleeku jinou favoritku?


Těším se na komentáře,
IYF




25 komentářů:

  1. Já mám V2. Sice mi trochu trvalo než sem si na ty matné stíny zvykla a naučila se s nimi pracovat, ale už jí mám ráda a chystám se na další. Nejlépe nějakou fialovku, ale teda zvyklala si mě!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla Oh So Special, ale takhle paletka mě nějak nevzala za srdce.. krásné barvy, dobrá výdrž, ale prostě to mezi námi nefungovalo.
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
  3. Používám Au naturel a jsem s ní hrozně spokojená :-) A hodně přemýšlím nad Oh so Special.. a tahle taky vůbec nevypadá špatně!

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. Mám 4, tuhle sice ne :D ale vždycky se k nim s radostí vracím (nejčastěji asi k Oh So Special, ale pak mám ještě Storm, Vintage Romance a V2, každá má něco do sebe), tyhle barvy by mi určitě neslušely, ale prostě ta pigmentace těch tmavších stínů... za tu cenu prostě skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle palerka me nikdy moc nebrala, moc modre a sede odstíny nepoužívám. Ja mam Monaco (moje nejoblibenejsi), pak Oh so special, Vintage Romance a Showstoppers.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem nad ní uvažovala, nakonec jsem sáhla po "Storm" a nemůžu si ji vynachválit :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám Storm, ale moc mi na očích nevydrží, tak mě to na nějakou dobu od kupování dalších Sleek paletek odradilo. Ale Bad Girl byla ta, co jsem chtěla asi nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Storm jsem neměla, ale zbylé 3 paletky na mně vydrží, kromě zmiňované Au Naturel.

      Vymazat
  8. Díky za článek, uvažovala jsem o ní, sháním nějaké modré odstíny, ale nakonec když to vidím, většinu z těchto barev bych nevyužila vůbec. Když já mám ráda spíš ty barevnější barvy, např. V1 matt, to je můj favorit: http://radkakaiserova.blogspot.cz/2014/02/paletka-sleek-ultra-matts-v1.html

    OdpovědětVymazat
  9. No musím říct, že tam jsou hodně pěkné barvičky :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Přemýšlím nad ní, už dlouho jsem si nekoupila žádný stíny a tyhle jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  11. od Sleek mám 6 pletek a tuto mám taky.. je krásná, barvy jsou super, ale já mám problém s výdrží, vždy se mi slijou dohromady a je jedno jakou mám bázi.. je to škoda

    OdpovědětVymazat
  12. mám jen paletku Oh so special a určitě se brzy pokouknu i po další, protože za tu cenu jsou to parádní stíny :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, líbí se mi, jak to mají nakombinované.

      Vymazat
  13. Tak zaprvé, "50 odstínů hnědi" mne rozsekalo, protože to je přesně můj případ :D. Od Sleeku mám paletku Sunrise a jsem s ní moc spokojená, jen některé odstíny jsou na mne moc teplé..... Pigmentace mi rozhodně nepřipadá horší, než u paletky UD.. Velmi se mi líbí odstíny Bad Girl, docela jsi mne nalákala - mám totiž "málo" stínů :-D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, stínů je tak nějak vždycky málo...:D

      Vymazat
  14. Jsem Sleekový maniak, mám jich 8. Vzhledem k hnědým očím ale po bad girl netoužím

    OdpovědětVymazat
  15. Mám jedinou paletku od Sleek a to tuhle. ;-) A můj názor: za málo peněz hodně muziky. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, v cenové kategorii nepřekonatelné :)

      Vymazat
  16. Fakt? :-O Mně se slévala jen ta Au Naturel, jinak zbylé 3, co mám, naštěstí ne :(

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou tam krásně sladěné barvy, děkuji za tip, určitě mám chut' vyzkoušet:o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!