úterý 6. května 2014

Spotřebováno za duben! VIDEO

Ahoj všichni,

dnes pro vás mám video Spotřebováno, tak, jak už to znáte :). Ovšem level sex-appealu je tentokrát extrémně vysoko, protože jsem si vzala brejle!

Odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=c_ekQQWpWOQ

Těším se na komentáře :).

IYF

5 komentářů:

  1. Docela jsem se pobavila, hlavně teda pleťová voda nebo tonikum od Primavery. Málem jsem sjela pod stůl :D Ty brýle Ti náhodou úžasně sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kivvi jsem měla taky možnost vyzkoušet a bylo celkem fajné :))) Tělové mléko do sprchy bych od Baley taky chtěla vyzkoušet, protože Nivea je fakt nejlepší a teď jak mají ty nové vůně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Dr Popov dělá Tea Tree sprej na nohy (říkaj že to je k regeneraci nohou a při nadměrném pocení, na praskliny kůže, unavený nohy, zápach, a desinfekci např po bazénu, společných sprchách atd...) je hodně alkoholovej, ale mám ho celkem ráda, tak jestli nemáš averzi k tea tree... A pak taky maj něco v lékárnách, ale netuším co to je za značku, jenom vím, že maj několik druhů různě barevných a jedno je myslím se šalvějí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na nohy mi funguje sprej od TopGold, dělají různé verze, zkoušela jsem růžovou s Tea tree, je to opět hodně cítit po tom čajovníku, ale jestli ti ta vůně nevadí.. :) Mně to v létě přijde fajn,osvěží to a ještě to tak lehce voní, navíc je antimikrobní a proti pocení. Normálně to stříkám i do bot, přebije to ten smrad :D Jinak dělají i nějakou speciální verzi do bot a mají i víc vůní, tohle ale je takový 2v1 ;) Jinak chválím brýle, moc ti to v nich sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. kvůli tobě jsem si vzpomněla, že jsem si chtěla objednat vzorky s Lushe a došel mi i Princ Charming a musím teda říct, že jelikož trochu vytekl, byl cítit i skrz krabičku ve které vzorky byly. A mě to voní jako les :D a já nenávidím lesy a jejich vůni! :D ale musím říct, že ačkoliv mám hodně špatný čich, ta vůně se mnou byla půl dne (netuším, kde se držela :D) a já si na ní snad zvykla :D taky jsem ale dostala Dobrou vílu a to je přesně vůně podle mého gusta! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!