sobota 7. června 2014

BITKA! Dermacol Love Lips vs. Maybelline Baby Lips

Ahoj všichni!


Doufám, že dneska máte chuť na pořádnou bitku :). Tyto dva výrobky už před delší dobou prolětely internetem a mluvilo se o nich více než dost. Rozhodla jsem se proto, že je dnes srovnám, abyste měli představu, co čeho má nebo nemá smysl investovat.

Dostupnost, cena

Dermacol koupíte v každé drogérii, často narazíte na akci typu 25% dolů a podobně. Běžná cena je 79 Kč, což je paráda. Baby Lips oproti tomu fakt zaostává, protože u nás ho prostě nekoupíte. Jednu dobu bylo v akci s řasenkou, ale od té doby ticho po pěšině. Můžete ho objednat z českých e-shopů za cenu kolem dvou stovek nebo například z britského Boots, kde často bývá buy 2, get 1 free a podobné akce na celý sortiment značky. 



























Vůně, barva, konzistence
Love Lips od Dermacolu voní fakt krásně, já mám variantu broskev a je to opravdu pěkná přirozená vůně. Baby Lips mi trochu připomíná nějakou sladkost, bonbóny nebo tak něco. Barvu můžete vidět na srovnávací fotografii, odstíny si nejsou příliš podobné, to uznávám :). Barví však zhruba podobně. Baby Lips je o něco hutnější a mazlavější než Dermacol, což mně osobně více vyhovuje.

Balení

Mohlo by se zdát na první pohled podobné, ale chyba lávky! Maybelline je mnohem bytelnější, šroubovací část je ze dvou vrstev a tyčinka se uvnitř neviklá. Na rozdíl od Dermacolu, který je v tomhle směru prostě odfláknutý a brzy se vám zlomí.



Schopnosti
Dermacol mě fakt zklamal. Je to takové řídké cosi, co vám sice dodá trošku barvy, ale rty spíše vysuší. Od barevného balzámu na rty očekávám, že rty zůstanou celý den tak nějak v pohodě, ale to Love Lips nedává. Baby Lips oproti tomu hydratuje celkem slušně, možná je to mazlavějši konzistencí, jak jsem psala výše. V každém případě se ale nemusím bát vzít si s sebou na celý den jen Baby Lips, bez jakéhokoliv jiného balzámu.


Verdikt

U mě je to celkem jasné - chci Baby Lips v českých drogériích. Dermacol považuju za levnou nepříliš kvalitní napodobeninu a vůbec z něj nejsem odvařená. Sice krásně voní, ale vadí mi už i to, že obal je velmi podobný Maybelline - snad máme na to, abychom si vytvořili něco originálního, ne?
A co vy, máte zkušenost s dnešními bitkaři?
Těším se na komentáře,
IYF

25 komentářů:

  1. Mám přesně zkušenost jako ty - Love Lips se po cca dvou použitích zlomily a byly k ničemu. Z Baby Lips jsem tolik odvařená taky nebyla, ale LL byly vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho měla naštěstí s nějakou velkou slevou, takže mě to tolik nebolí :)

      Vymazat
  2. Ani s jedním dnešním bitkařem (:D) zkušenost nemám, nevím.. nikdy mě moc nezaujali a nelákali. Naopak jsem ale úplně propadla všelijakým rtěnkobalzámům:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Baby Lips v téhle růžové a pak ještě tu červenou variantu a ta je ještě daleko lepší, co se týče hydratace, pocitu na rtech a zabarvení, takže za sebe doporučuju zkusit i tu červenou:) Navíc božsky voní:) A tyhle Love Lips bych si prostě nekoupila, jedna mě na tom štve to očividné parazitování na Baby Lips a to balení je tak šuntské, za mě ne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za doporučení, já to červené mám taky :). A ještě béžové ;).

      Vymazat
  4. Mě tyhle balzámy vůbec nezaujaly :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ja baby lips taky zboznuju...jen me mrzi ta dostupnost, pry to jestli se k nam dostane mel rozhodnout prodej tech rasenek....evidentne to nebylo slavne ....skoda :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, chtěla bych mít takový výběr Baby Lips jako v zahraničí :(

      Vymazat
  6. Ten Dermacol :D:D Můj vypadá podobně, přemýšlím, jestli ho nemám konečně vyhodit.

    OdpovědětVymazat
  7. mám jen Dermacol a mám je moc ráda. Hlavně oceňuji, že mají SPF 15, takže v létě nenosím pořádně nic jiného. To balení mě štve, je ošklivé a hned popraskané, ale samotný balzám se mi nikdy nezlomil. tak mě napadá, má Maybelline SPF? pokud ne, má u mě mínus hned na začátek. :-) ale někdy ho stejně vyzkouším, ať můžu taky porovnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to nevím s tím SPF, já už totiž vyhodila obal, ve kterém byly :(

      Vymazat
  8. Ano, s oběma. Dermacol mi i docela vyhovoval, jen se zlomil, a to mi prostě vadí. Baby lips jsem si přivezla z Anglie a jsem z tohoto odstínu a ještě cherry me naprosto nadšená!

    OdpovědětVymazat
  9. Ja nikdy nepochopim ten obal, jak z nejaky sady malovatek pro holcicky ... to musel vymyslet snad nekdo pod zachvatem laktacni psychozy:D

    OdpovědětVymazat
  10. Ani jeden z nich jsem zatím nezkoušela, u Baby lips jsem propásla tu akci kdy byl s řasenkou a k Dermacolu nemám nějak důvěru :) Naopak můj nejoblíbenější "rtěnkobalzám" je ten od Labella :)

    OdpovědětVymazat
  11. U mňa zasa vyhral Dermacol..:) Po BL som mala, žiaľ, do krvi popraskané pery..:(

    OdpovědětVymazat
  12. Hi! I've just been reading on your blog about Fit Me concealer from Maybelline. To be honest, I don't understand a lot but I heard about it on American Youtube and I'm trying to find it anywhere! Unfortunately, in Poland I can buy it only online shops so I'm afraid of choosing an improper shade:( So I would like to ask you if I can get in in the Czech Republik in shops like Rossmann or DM?

    Greetings, Ania :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám ten samý balzám od Dermacolu a zatím se mi nezlomil. Ale viklá se a strašně to po celé tyčince patlá, takže se s ním maluju jen doma, protože kdybych si ho dala do tašky, asi mi všechno upatlá. Je to hrozné zlo. Ale nevysušuje mě vůbec a barva mi na puse nějakou dobu vydrží.

    OdpovědětVymazat
  14. Ani jeden mi není sympatický. Vypadá to jako "rtěnka" z hračkárny pro malou holku co za sebou tahá kočárek s panenkou.

    OdpovědětVymazat
  15. Amen, souhlasím s tebou do poslední čárky.

    OdpovědětVymazat
  16. mne sa páčia obe ale ešte ani jeden som neoskúšala ale ďakujem za tip

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Já jako nemam zkušenost s love lips,ale mě spíš přijde že love lips je napodobenina baby lips a ze baby lips je kvalitnější a ze je to originál na rozdíl od love lips.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!