pondělí 23. června 2014

Catrice LE Haute Future - tvářenkové kule

Ahoj všichni!

Taky ve vás všechno ve tvaru kulí vyvolává Pavlovův reflex? Asi za to může Guerlain, jehož meteority jsou dnes už legendou non plus ultra. Tudíž i kuličky z nové limitované edice Catrice Haute Future musely být moje.



Původně jsem si myslela, že jde o rozjasňovač a ačkoliv se v obalu jevily růžově, tak jsem myslela, že díky nižší pigmentaci budou spíše rozjasňovat. Jedná se o odstín iROSEdescent a jiný už v nabídce není, cena byla myslím 129 Kč. Balení je nevyfotitelné, avšak krásné a masivní. Jedná se o pořádnou plastovou hranatou krabku se stříbrným víčkem, nic na cesty. Uvnitř je ještě plastová krytka na kule ("Podložil jsem si koule, aby se mi nerozbíhaly" - znáte?). Samotné kouličky jsem objevila asi ve třech odstínech, samostatně je ale používat nebudu, to mě nerajcuje.



Foto po aplikaci můžete vidět níže. Je to opravdu spíše tvářenka, takže jsem ji tak i použila. A je krásná! Na tmavších tónech pleti asi nebude vidět, ale pro nás bledulky je to skvělá neutrální růžová, připomíná mi Naked Rose od Illamasqua. Nanáší se příjemně, protože pigmentace není žádná darda, takže to nemůžete jen tak přehnat. Jo a nemá extra třpytky, jen jemný saténový finish.





Neřekla bych, že je tahle limitka od Catrice nějaké must-have, ale výrobek splnil moje očekávání, ba je dokonce překonal, protože jsem tušila, že ho můj chorý mozek koupil jen proto, že krabička vypadá pěkně a kvalita je mu jedno. Rozhodně se tedy po těchto koulích mrkněte v Rossmannech (ve vyhledávači prodejen na internetu si můžete zaškrtnout, které prodejny mají stojany Catrice).



Hodnocení: 7/10

A jak se líbí nová limitka vám? Máte rádi koule?

Těším se na komentáře,
IYF

31 komentářů:

  1. já Tě naprosto s touto koupí chápu, kdybych viděla ten obal a v tom koule, tak to taky hned beru a bylo by mi jedno, jak a na co :D každopádně se z toho vyklubala moc hezká tvářenka, odstínově mi připomíná hodně mozaiku od MUA, škoda, že nedělají víc barev ;)

    OdpovědětVymazat
  2. překrásná jemná barva, hrozně ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :). Je to taková univerzálka pro každého.

      Vymazat
  3. Já osobně moc kuličky nemusím, protože při mém štěstí se mi vždycky rozkutálej. :) ale barva je moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěže to píšeš, zrovna včera se mi rozkutálely po obýváku :D

      Vymazat
  4. Moc pěkné to je! Teď se jenom musím přesvědčit, že to nepotřebuju. :D Ale moc Ti sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, to na moji slabou vůli nefunguje :D. A děkuji ;)

      Vymazat
  5. já mám koule ráda, tyhle jsou i moc krásné, ale odradil mě ten obal. jednak je strašně velký a nelíbí se mi ta hranatost a hlavně jsem si při otvírání testeru málem rozškrábla ruku, vůbec to nešlo otevřit :( tak tím mě kule naštvaly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je pravda! Taky mám pocit, že mě občas tlačí do ruky a že se poškrábu.

      Vymazat
  6. ja si v nejakym zachvatu koupila rozjasnujici koulicky :-) od essence z edice cookie&cream nebo tak nejak a jedine co delaji je ze nadherne sladce voni,no jako susenky...takze jako blazen cucham do kelimku

    OdpovědětVymazat
  7. limitka se mi líbí, bohužel u nás už není k sehnání :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rossmann by fakt mohl dostupnost Catrice o dost zlepšit...

      Vymazat
  8. Vypadáš tu nádherně! Skvělá barva, moc ti sekne!

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to nádherně. U nás je k mojí smůle stojan Catrice bez limitek. Možná taky štěstí - nebudu tolik utrácet:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je škoda :(. I když jak říkáš, možná štěstí :D

      Vymazat
  10. Máš strašně krásný profil:) taková přírodně hezká:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, moc děkuji, to mě potěšilo :)

      Vymazat
  11. Perly na tvář mám ráda. Barevně mi připomínají ty růžové od Avonu, ty jsou ale rozměrově menší. Nicméně barva bude hodně podobná :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/serum-na-rasy-aneb-realash-trochu-jinak.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, podobné to bude, tohle balení j fakt obr :)

      Vymazat
  12. Jsou krásné, kuličky mám ráda, hlavně od Avonu a Oriflame, jiné jsem neměla :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Avon i Oriflame jen pár kousků odsypané od kamarádky, ale bude to asi dost podobné :)

      Vymazat
  13. Nic podobného jsem ještě nikdy nezkoušela, ale jednou asi neodolám :D I když ne asi u těchto, protože momentálně jsem docela opálená a než vyblednu, tak určitě objevím něco dalšího :D Ovšem pokud by byly i v tmavším odstínu... :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá dobře, ale tohle zrovna nepoužívám :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Ty vypadají hezky! A más novou barvu vlasu, ze? :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nn, jen jsem se fotila na jiném místě, takže si světlo trochu pohrálo ;)

      Vymazat
  16. Udělají fakt krásnou jemnou tvářenku- ne, že bych další potřebovala, ale jdu se po nich podívat:-D A taky chválím novou barvu vlasů;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já málokdy něco z toho, co sikupuju, potřebuju :D. Jinak barva není nová, naposledy jsem se barvila asi před 6 týdny, to jest jen jiné světlo :).

      Vymazat
  17. Jojo, obal prodává, kdyby se dělalo všechno ve formě kulí, tak to určitě už mám doma :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!