pátek 27. června 2014

Cien Body Butter Mango - potřebujete? Potřebujete!

Ahoj všichni!

Dnes tu mám věc pro příznivce takového toho domácího mazání. Je pravda, že i já sama jsem se dřív musela k mazání přemlouvat, ale už jsem si navykla a když ze sprchy vylezu "nasucho", jsem nervózní. O těchto máslech na tělo z Lidlu se hovoří (nejen) na blozích už nějaký ten pátek, můžete je najít ve třech variantách (kokos, kakao, mango) a za cenu 99 Kč (je teď v akci, normálně údajně stojí 129,-) - za 400 gramů produktu je to super.



Balení je taky bezvadný, takové správné retro, vypadá to prostě jako nějaký kvalitní vesnický výrobek :). Ač obal působí skleněně, je to mohutnější plast, i tak ho ale díky velikosti můžete použít jako zbraň. Rozhodně to není praktický fešák na cesty.



Z dostupných vůní jsem zvolila mango, neboť je mému srdci nejbližší. Kokos většinou přímo nesnáším (jsou jen vzácné chvilky v roce, kdy ho naopak vyhledávám) a kakao mě moc nenadchýná. Bála jsem se ale, že vůně bude umělá - není. Je omamná! Svěží, hutná a velmi věrohodná, jako čerstvě rozkrojené mango. Yum yum.




Konzistencí je máslo spíš hutnější krém, ale vyhovuje mi to - snadno se totiž roztírá a poměrně rychle se vsákne. Když se sprchuju večer, tak ráno se probouzím s krásně nacucnutou pokožkou, je heboučká a hydratovaná. Proto si myslím, že tohle máslo musíte mít! Ale pozor, mluvím jen o mangu, slyšela jsem, že kvalita se prý dle "příchutě" mění.




Hodnocení: 9/10

A co vy a tělová másla z Lidlu? Zkoušeli jste? Lákají vás?

Těším se na komentáře,
IYF

32 komentářů:

  1. Vypadá báječně. Taky jsem na něj slyšela už plno chvály, takže je jasné, co poletí do košíku při nejbližší návštěvě Lidlu :D

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  2. Já četla samé ovace na kokosovou verzi, ale nějak mě nenapadlo si máslo pořizovat, protože mám mazadel dost a kokos se mi časem tak nějak "přejí". Ovšem mangová verze vypadá na léto super a když popisuješ i super vlastnosti, asi mě nákup nemine (a když je teď v akci, že jo...musím si to nějak ospravedlnit) :D Sice do Lidlu normálně nechodím ani nemám žádný nikde po ruce, ale pro tohle se tam prostě stavit musím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nemám Lidl moc při ruce, což mě štve, ale pro mou peněženku je to možná dobře :). Určitě máslo vyzkoušej.

      Vymazat
  3. Zatím po něm jen nesměle pokukuju, uvidím, jestli někdy skončí u mě doma. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na léto je opravdu super, připomíná mi koktejly a ovocné saláty u moře :)

      Vymazat
  4. Chci, chci, chci. Jen mám doma tolik mazadel, že nejsem schopná je ještě nějakou chvilku spotřebovat. A chtěla bych asi ten kokosový, prý je to jak eskymoo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joj, to mi povídej, já už to raši ani nepočítám, bo bych se lekla :D

      Vymazat
  5. Ach jo škoda, že u nás v Lídlu jsem tyto másla vůbec neviděla :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky musela dost hledat, oni je mívají na různých místech, většinou je to celkem bojovka :D

      Vymazat
  6. Mám kokos a spolubydlící vždycky,když jsem se namazala prohlásila, že mě chce sníst :-). Vůně je to fakt krásná, ALE má jednu velkou chybu. Když jsem si namazala celé nohy večer a druhý den šla na sluníčko, začaly mě hrozně svědit, že jsem se musela celou cestu do školy škrábat, až jsem vypadala jak po útoku divoké kočky :-(. Stalo se to ještě někomu? Do té doby mi máslo přišlo super a neměla jsem jedinou výtku :-(. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ouu, no to je teda věc :(. S tím zkušenosti nemám, ale je fakt, že já se ven moc nedostanu, uvidíme...kdyby něco, dám vědět.

      Vymazat
  7. já mám kakaové, voní dost sladce, skvěle vsakuje, nemám co vytknout, v akci za 99,- se fakt vyplatí:)

    OdpovědětVymazat
  8. Hm, tak to si snad i pořídím. Mango mám teď od Balea a voní mi to moc :) Jen mám strach z velikosti tý "sklenice", mě po chvíli přestane ta vůně bavit a co pak... střídat s jiným se mi nechce, to by se mi pak zkazily obě. Ale za ty prachy to asi někdy prubnu, i když jak se znám, půjdu do kokosu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to docela podobné Mangu od Baley, taky ho mám :).

      Vymazat
  9. Já teda pro obranu nosím raději pepřový sprej než pixlu tělového másla :D ale proti gustu.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hh, pepřák je i lehčí do kabelky :D. Ale zas se s ním nemůžeš namazat ;)

      Vymazat
  10. Neodolala jsem a v akci si koupila kakaovou verzi a ... dobrý kauf! Podle mě jde jen o čichové preference, protože vlastnosti atd. se dle tvého popisu mangové varianty shodují s kakaem, aspoň u mě :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj určitě to je o tom, kdo má rád jaké vůně, já jsem spíš na ovoce :)

      Vymazat
  11. Já ho miluju! Mangové už jsem vymazala a teď jdu na kokos! To je úplné Eskymo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, já kokosové vůně moc nemusím :).

      Vymazat
  12. já jsem lemra líná, mám Lidl 100m od baráku a né a né si pro máslo dojít :) ale budu to muset brzy napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šišmarjá, já mít Lidl 100 metrů, tak tam jsem naložená furt :D!

      Vymazat
  13. Láká, už strašně dlouho, ale jsem mazadlový ignorant. Ruce (občas si celý paže), chodidla, ksicht to jo, ale mazat si celý tělo, na to jsem fakt lemra líná... Asi se bojím té ulepenosti? :-( :-( Já si tohle koupit, tak se mi to tu jen válí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjojo, mně to ulepené nepřijde. Kdžy jsem třeba zkoušela kokosový olej, tk to byla pořádná mucholapka, ale tohle máslo se vsákne vcelku v pohodě.

      Vymazat
  14. Mám kokos i mango. Kokos jsem teď vypotřebovala - byl úúúžasný, báječný a potají mi ho bral i muž :-D A teď jdu do manga. Kakao jsem nezkoušela, ta vůně mi moc nesedí, ale kokos si určitě půjdu koupit znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ke kokosu čuchnu, ačkoliv ho moc nemusím :). Mango je ale boží.

      Vymazat
  15. Zrovna minulý týden jsem ho dopotřebovala, i když jsem si myslela, že ho díky velikosti nikdy spotřebovat nezvládnu :D A jinak s těmi vůněmi to mám podobně, kokos ani kakao mi u ničeho nevoní, tak jsem automaticky brala mango.

    OdpovědětVymazat
  16. Na tohle tělové máslo jsem slyšela už tolik chvály! Líbí se mi že má i více vůní a člověk to tak může měnit :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Dneska jsem si ho koupila za 69,90 - 45 % sleva, nekup to, viď! :-)
    Chtěla jsem mango, ale už měli jen 2 poslední kakaa, ale za tu cenu jsem to tam nemohla nechat, chtěla jsem ho taky vyzkoušet, když všichni na něj pějí takové ódy. Hned jsem doma vyzkoušela a bude asi fakt good. ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Přítelkyně tohle máslo dostala jako dárek od kamarádky, je to úžasná věc nádherně voní a perfektně se vstřebává.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!