sobota 28. června 2014

L'Oréal Les Blancs 859 Gourmandise - nejvíc uchvancancující lak na nehty za poslední dobu

Ahoj všichni!

Předem tohoto článku bych chtěla jen podotknout, že ten, kdo bude tvrdit, že slovo uchvancancující neexistuje, tomu upadnou nehty. A nikdy si je nebude moci nalakovat tak krásným lakem jako je tento z limitované edice Les Blancs od L'Oréal.


Zdroj: http://veracamilla.nl/wp-content/uploads/loreal_les_blancs05.jpg
K dispozici je u nás 5 odstínů a zatím jsem je viděla v drogeriích dm. Stojí 90 Kč a jejich jasným tématem jsou jemné pastelové barvy. Já jsem zvolila 859 Gourmandise, což je světlounce fialová a naprosto jsem se do ní zamilovala.



Snažila jsem se udělat vypovídající fotky, ale povedlo se mi to jen napůl - odstín jde totiž pod určitým světlem lehce do růžova, není to jen nudná vyblitá fialová. Získala si mé srdce zcela.



Lakuje se dobře, nedělá pruhy a kryje velmi dobře ve dvou vrstvách - viz fotky. Bohužel zase budete muset zkousnout, že nemám začištěné okraje, protože já se s tím necrcám a čekám, až samy odpadnou :D. Výdrž je taková standardní, v řádu dní. Kladně hodnotím dobré držátko štětečku, které padne do ruky a skvěle se s ním pracuje.


A jak se nová kolekce líbí vám? Půjdete si pro nějaký kousek?

Těším se na komentáře,
IYF

18 komentářů:

  1. Mám také ten fialový a musím jenom souhlasit - vypadá naprosto úžasně :) Už pokukuju po dalších odstínech. Láká mě modrý a ten meruňkový :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z této kolekce žádný nemám, ale jinak obecně laky Loreal miluji a v poslední době je lakuji velmi často. jsou úžasné jak svými lakovacími schopnostmi, tak výdrží. tuto limitku určitě ráda půjdu omrknout.

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy rozhodně tvrdím,že slovo uchvancancující musí existovat,už jen proto,že když to vyslovíš,tak je to naprosto odzbrojující:-) Laky vypadají moc dobře...

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct že teda laky vypadají fantasticky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Áá, krásná barvička :) Z téhle řady ještě lak nemám, musím to napravit :D

    OdpovědětVymazat
  6. Slovo uchvancancující SAMOZŘEJMĚ existuje, protože ho používá moje maminka, a maminky maj co? Vždycky pravdu. Takže tak :D

    OdpovědětVymazat
  7. Waaauu!! :) Všechny ty laky vypadají moc krásně. Asi půjdu na lov a nějaký si ulovím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Od Lorealu nemám snad jediný lak na nehty! A jak tak koukám, budu to muset rychle napravit :))

    OdpovědětVymazat
  9. Barvy jsou nádherné. Jemné pastely s nádechem bílé miluji, díky za tip :o))

    OdpovědětVymazat
  10. Překrásné odstíny! Mám chuť si nějaký jít koupit! To se L'Orealu povedlo :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja sa neviem rozhodnut, ci sa mi paci, alebo nie :D ale cistobiely sa mi paci..no neviem, ci aj take syte pastely sa mi pacia..dilema..ale pravdepodobne si ho nekupim (dokial ma nejaka zlava nezlaka, ako sa poznam..)
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  12. Je krásny ♥ myslím že pri budúcej návšteve DMky sa po ňom porozhliadnem :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ajajaj, tohle jsem vůbec neměla vidět... :D

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem vůbec neměla tucha, že lorealí laky mají letní kolekci a ještě k tomu tak krásnou! Ti teda pěkně děkuju, teď nutně potřebuju asi všechny :D ale plnou cenu za ně teda nedám, na to jsem škrťa, takže budu čekat na nějakou akci ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Tyhle láčky mám moc ráda. Bohužel z nové kolekce mě žádný neoslovil. Jsem na tmavší odstíny.

    OdpovědětVymazat
  16. Ach ty jsou nádherné! Mám laky od L´Oreal ráda, ale vadí mi, že jdou malinké :(

    OdpovědětVymazat
  17. pěkné barvy, je tam perlet nebo není? na fotkách to nějak nevidím, díky.

    OdpovědětVymazat
  18. Dneska jsem je zahlédla v dm a už mi skončil v košíku modrý :D tato kolekce je fakt nejkrásnější za poslední dobu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!