středa 18. června 2014

Make-up od Calvina Kleina - ano nebo ne?

Ahoj všichni!

Nakupování make-upů je moje nová zábava.Mám jich doma už kolem deseti, ačkoliv jsem se snažila dříve nevlastnit více než dva, aby se mi nekazily. No, ale to je hudba minulosti, protože každý musíme mít nějakou obsesi, že. Před nějakou dobou jsem si na strawberrynet ve slevě za asi 250 Kč objednala tento matující krém od Calvina Kleina. Celým názvem se jmenuje Calvin Klein Infinite Matte Foundation a zvolila jsem odstín 213 Porcelain.



Při vybalení z krabičky jsem se zhrozila hned dvakrát. Jednak laciného plasťákového balení, ale to už jsem tak nějak tušila, protože jsem měla cK rtěnky a ty jsou na tom podobně. Především jsem se lekla odstínu, protože jak vidíte na lahvičce - to jako porcelánová barva nevypadá ani smykem. Naštěstí ale odstín lahvičky neodpovídá realitě a na swatchi si můžete všimnout, že Porcelain je opravdu krásně světloučký, pro mě vhodný i na zimu.




Co se týče složení, na fotce můžete vidět, že je to opět silikonová párty, jak jinak. Přírodní make-up to prostě není. Při roztírání ale nemáte takový ten nechutný klouzavý pocit, make-up je navíc celkem tekutý, takže se nanáší snadno i bez silikonového feelingu. Během chvilky zachne a pěkně splyne s pletí.



Nejvíce jsem byla zvědavá na ony proklamované matující schopnosti, které se ovšem nekonaly. Mně ten frňák mastnej totiž nezmatní asi nic, i Double Wear dá tak hodinku. cK jde ale ve prospěch to, že se po něm ani nelesknu víc, než obvykle, takže potud dobrý. Výdrž je taky dost slušná, přirovnala bych ho k make-upu od Madame Lambre, o kterém jsem nedávno psala. Musím také vyzdvihnout fakt, že se make-up neusazuje v pórech ani nedělá mapky a cucky.



Za svých 250 Kč jsem vlastně dost spokojená! Líbí se mi, že má make-up pumpičku, jakkoliv varchlatou, líbí se mi i jednoduché linie lahvičky, jakkoli jsou vytvořeny velmi laciným plastem. Pokud ho seženete v nějaké slevě, určitě ho vyzkoušejte, je fajn.



Hodnocení:7/10

A co vy produkty Calvin Klein? Zkoušeli jste už nějaké?

Těším se na komentáře,
IYF

15 komentářů:

  1. Osobně mám jen rtěnky a nemůžu si na ně stěžovat. Je pravda, že s vysouváním občas dost zápasím, ale jinak drží pěkně. Tento makeup mě ovšem zaujal, budu se po něm muset juknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky jsou taky fajn, můžu potvrdit :)

      Vymazat
  2. jenom parfémy, kosmetiku jsem nikdy neměla... MU vypadá dobře, taky začínám mít na ně nějakou obsesi, mám jich asi 5, ale používám vždycky jenom jeden, já si je nakoupím a pak mám prostě ten dobrý pocit a čekají ve skříni ve frontě, kdy se na ně dostane :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já mám taky vždycky chvilkové záchvěvy, že aktuálně používám jen jeden a ostatní čekají, až se mi zachce změny :)

      Vymazat
  3. Vypadá teda dost dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle obsesí trpím taky. Teď jsem si zrovna minulý týden říkala, že už to není normální (a proto jsem si musela hned v pondělí koupit další, že?) Tomu se říká logika :D Ten CK mě fakt překvapil, to bych ani nečekala, já na CK kosmetiku obecně moc chvály tedy nečetla (spíš naopak), takže zajímavý objev ;)
    Iwi Sluníčko B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hh,to mi povídej, mně už se moje skříňka na make-up nebezpečně plní a za chvíli to nebude kam dávat, hrůza :D

      Vymazat
  5. u CK je fakt škoda těch obalů. Je to tak strašně laciný, že se divím, že s tím něco nedělají. Jednou je to rádoby značka a takhle si to dost shazují. Mám rtěnku a je barevně i konzistencí super, ale obal je po pár nošení v kabelce popraskaný, ten levný plast nic nevydrží a to mě dost odrazuje od nákupu čehokoli jiného od nich...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to si dám na rtěnky pozor, aby mi taky nepopraskaly, je fakt, že já taky všechno jen tak naházím do kabelky...

      Vymazat
  6. Ja som si tiez nedavno objednala 4 ruze a bola som zhrozena. Obaly otrasne, ruze s vonou akoby pred 20 rokmi, konzistencia sucha... :-(((
    Vyhodnotila som to ako fake a poslala dalej, neverim, ze CK by boli niecoho takeho schopni. Povodna cena vraj 25€, no to iste, ved to vyzeralo ako od Ukrajincov z trhu. Zda sa mi, ze tvoj make up je minimalne balenim nieco podobne, nenapadlo ti tiez ze je to fake?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nn, to mě fakt nenapadlo, že by to mohl být fake. Já jsem teda ze strawberrynet ještě žádný fake neměla, ale tomu, že má cK věci v hrozných obalech, tomu bych věřila :D

      Vymazat
  7. S makeupy to mám stejně, minulý rok jsem se už dokázala nějak krotit, ale poslední dobou skupuju jeden za druhým a na seznamu jich ještě pár mám :D...jinak kosmetika Calvin Klein mě něčí hrozně odrazuje, možná jsou to ty obaly..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty obaly jsou fakt hnus :(. Ale jinak jsem sbírku včera doplnila o další make-up, ach jo :D

      Vymazat
  8. Možná ho vyzkouším, pleť mám mastnou, ale to je individuální. Může mi sednout více :) (nebo taky vůbec, že :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je takový neutrální, rozhodně tě nezmastí víc, než obvykle ;)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!