středa 25. června 2014

Moje TOP 5 - rtěnky

Ahoj všichni!

Musím říct, že mám velkou radost, že vás TOP 5 články baví :). Dnes mrkneme na rtěnky, což je moje další obsese. I když jak o tom tak přemýšlím, tak co není? Hmmm...možná tužky na oči, na ty fakt nejsem. Ale jinak syslím snad všechno. Takže jaké jsou mé nejoblíbenější rtěnky?


essence Longlasting Lipstick si zamilovalo už hodně lidí. Je levná, krémová, v nabídce je dost odstínů. Dlouhodržící schopnosti sice spíš nemá, ale i tak v této kategorii nenajdete konkurenci. Já mám zatím jen jeden odstín On the Catwalk!, ale to neznamená, že mé sběratelské srdce netouží po dalších.



MUFE Rouge Artist Natural N15 máme z Ladyboxu asi všechny. Opět splňuje to, co se mi u rtěnek líbí - je jemná, dobře se nanáší, nevysušuje rty a má pěkný odstín. Pokud bych chtěla zainvestovat do rtěnek o něco víc, než obvykle, poohlédnu se po dalších odstínech u MUFE.



Catrice Ultimate Colour Pink Me Up! tady na blogu už byla taky stokrát. Odstín je úžasný, taková trošku tmavší fuchsiová a vlastnosti super. Není tolik gelovitá jako třeba MUFE, je i pigmentovanější, ale rty nevysuší. Balení je opravdu bytelné, celkem se pronese :).



Inglot gelová rtěnka v odstínu 58 je záležitost, kterou doporučuju všem. Jednak obdivuju kompaktní balení, které je super. Jedinečná je ale i gelová konzistence, která vám vytvoří na rtech jen velmi lehký nános, ale se skvělou pigmentací. Je sice dražší (tuším, že kolem 300 Kč), stojí ale za to. Správně, potřebuju další :).



Astor Lipcolor Butter Pretty Poppy sice není technicky vzato rtěnka, ale zato je velmi oblíbené. Intenzitou odstínu přitom rtěnku v pohodě zastoupí. Navíc příjemně hydratuje a nemusíte se bát ho nosit každý den. Já vím, už u něm píšu postopadesáté. Ale oprávněně.



A jaké jsou vaše nejoblíbenější rtěnky?

Těším se na komentáře,
IYF

30 komentářů:

  1. Kolem té Astorky už chodím jako hladový pes pár týdnů. Bohužel si neumím vybrat odstín, takže jsem zatím vždycky odešla s prázdnou :D Ale budu si ji muset vzít, když ji chválíš kudy chodíš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mě Inglot, gelovou konzistenci u rtněky to je zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Astoru mám ten sytě červený a jsem maximálně spokojená! Bohužel už se mi další odstíny tolik nelíbí no.. Každopádně myslím, že je i lepší než Chubby od Clinique, a to ho mám v 5ti odstínech! Ale už nějakou dobu se chystám na Inglot rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš Cheeky Cherry? Ten mám taky, je super, ale další odstíny mě taky nelákají. :D

      Vymazat
    2. Oooo, tak třešňové musím pořídit :)

      Vymazat
  4. Já se svojí Astorkou až tak spokojená nejsem, cuckuje. Ale zati první tři mám taky moc ráda, ač první a třetí v jiném odstínu, ale jsou super. A na tu inglotí se budu muset též zajít podívat.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé a jaký máš odstín? A Inglotka je fakt super :)

      Vymazat
  5. Já jsem si to Astor máslo koupila tak před čtrnácti dny v růžovém odstínu bez třpytek. Také jsem si neuměla vybrat odstín, takže vyhrála neutrální růžová :D Bohužel jsem se ještě nedostala k vyzkoušení, protože mě trochu trápily roztrhané koutky. Ale už se nemůžu dočkat na první testování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky pokukuju po dalších pastelkách :)

      Vymazat
  6. Ja som pred nedavnom taky objavila od essence ruze. Nemaju bohvieaku kvalitu ale akosi mi vyhovuju :D .... Ja mam taky ruzovy a este dare to wear. Ten ruzovy rada nosim.Dokonca sa mi da naniest aj bez zrkadla :D ...co je super. :)

    Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo:). Essence se docela vytáhla, jejich rtěnky doporučuji všem.

      Vymazat
  7. Dost se s tebou shodnu. Essence rtěnky jsou parádní. Mám zatím dva kousky a už teď mám vyhlídnuté další. Astor Lipcolor Butter je perfektní. Mám úžasná korálový odstín, který teď nosím dost často. A Catrice rtěnky jsou dle mého jedny z nejlepších, které se v drogérii dají sehnat. Časem si určitě chci pořídit nějakou tu rtěnku od Inglotu, protože to balení a odstíny mají perfektní.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Inglotu mají na tyto rtěnky občas fajn akce :)

      Vymazat
  8. Nosíš takové tmavší barvičky :))) Essence jsem si velice oblíbila :)) A o Astoru ani nemluvím :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, výraznější, protože jsem hodně světlá, tak abych nebyla vyblitá úplně ;)

      Vymazat
  9. Essence Barely There, Astor Soft Caramel, Rimmel Vintage Pink, Yves Rocher Rose Sompueux a celkově hrozně ráda mám Caresse od Lorealu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Rtěnky od Catrice mám hodně ráda, jak tyhle Ultimate Colour, tak Ultimate Shine nebo ty Gel Shine nebo Pure Shine (chubby sticky :D). A na Astor pastelku se pořád chystám a pořád jsem se nedokopala ke koupi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Catrice musím otestovat víc, do těch dvou, co mám jsem se fakt zamilovala :)

      Vymazat
  11. Já mám nejradši smooth rtěnku od alverde, lip butter od revlonu a dost jsem si oblíbila i caresse, mám zatím sva odstíny, teď byly ve slevě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lip Butter je fajné a Caresse chci určiě vyzkoušet :)

      Vymazat
  12. V patek jdu umřít na zkoušce z fyziologie. A ač šance nevidím moc reálně, tak ženská logika velí: když to dám- odměním se, kde ne- aspoň si koupím něco za ty nervy a snahu. Takže díky za typy a moje kroky zřejmě povedou ze školy do drogerky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neumírej! Držím ti palce, fyziola byla zlá i pro mě. A odměna je nutnost :)

      Vymazat
  13. Krásný odstíny, essence a catrice mám taky oblíbené.

    OdpovědětVymazat
  14. Pastelky na rty mě teda nechytly, zdá se mi, že je málo produktu v obřím balení. Z těchto rtěnek mám doma tu od essence, 2 odstíny. Souhlasím, že jsou fakt super, natož za tu cenu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mám otázku - už dlouho chci vyzkoušet buď Essence nebo Catrice rtěnky, ale nemůžu se dobrat správného odstínu. Chtěla bych nějaký, co nejvíce podobný právě MUFE N15 z LB. Rtěnky používám minimálně, ale tahle mi sedla, bohužel už mám jen maličko. U tebe to vypadá, že máš zkušenosti se všemi, myslíš, že bych mi dokázala poradit, který odstín vybrat? Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!