sobota 21. června 2014

Moje TOP 5 - Štětce

Ahoj všichni!

Jsem tu s dalším dílem série TOP 5 a tentokrát se probereme další mou obsesí, kterou sou štětce. Pravda, nevlastním příliš drahé kousky a do topky se dostaly spíš ty levnější, i tak mám ale svou sbírku ráda a neustále ji rozšiřuju.



e.l.f. Complexion Brush ze Studio řady je můj velký oblíbenec, mám ho už z dob, kdy u nás elf začínal a stále vypadá dobře. Líbí se mi, že se s ním krásně nanášejí sypké i kompaktní pudry, dáte s ním i tvářenku, bronzer, rozjasňovač. Dokonce s ním můžete i super-rychle konturovat. Je to moje stálice a ještě ke všemu stojí pár šupů.



Real Techniques Duo Fiber Contour Brush jsem zezačátku moc ráda neměla, zjistila jsem ale, že je super pro krémové výrobky i pro sypké minerální produkty, které vlastním. Hodí se také, pokud vlastníte příliš pigmentované tvářenky nebo bronzery, protože dosáhnete krásného přirozeného výsledku. Díky dvojitým štětinám se s ním moc dobře rozmazává do ztracena. 



Real Techniques Multitask Brush je opravdu všehoschopný. Já ho mám nejradši na hodně pigmentované tvářenky, protože opět nanese jen přirozenou vrstvu. Pokud ale jedu na nějakou cestu a chci ušetřit místo, vím, že se na něj budu moci spolehnout i s dalšími produkty na tváře. Real Techniques podle mě nabízí super výrobky za výbornou cenu, asi proto tu mám dnes hned tři štětce :).



Real Techniques Expert Face Brush je výborný štětec na podklad, ať už máte make-up tekutý, krémový či kompaktní. Skvěle funguje také na zapracování korektoru pod očima, dá se s ním i konturovat. Oblíbily si ho české i zahraniční blogerky a já si myslím, že ho prostě potřebujete.



Hakuro H79 je štětec, kterým si nalíčím celé oko. Nanesu s ním stíny na celé víčko, pohyblivé víčko, do záhybu oka a můžu s ním i stínovat. Často nepoužiju nic jiného, jen tento štětec, protože zvládá úplně vše. Mám ho už asi rok a jak můžete vidět na fotce, trochu se mi roztřepil, přesto proti němu nemůžu říct křivé slovo a sahám po něm denně.



A co vy a štětce? Shodneme se na nějakém zástupci v top 5?

Těším se na komentáře,
IYF

23 komentářů:

  1. Od E.l.f mám celou sadu už snad přes dva roky a nemůžu říct křivé slovo, jsou pořád úplně stejné a fungují velmi dobře. :) Mám hlavně ráda tenhle na pudr, co tu máš, a potom na tvářenku. Ale i ostatní.
    Od RT mám jen setting brush, ten mám docela ráda, ale ostatní mě zatím nijak zvlášť nelákají, spíš si chci pořídit nějaký od Hakura. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Setting brush hrozně chci, bude můj :)! A Hakuro můžu jen doporučit, mám asi šest kousků a se všemi jsem spokojená.

      Vymazat
  2. RT Expert face brush mám a už nepoužívám nic jinýho, je super....všechny moje flat top štětce na makeup šly stranou :-) líbí se mi, že se dá postavit na stůl a i po roce používání je téměř nezměněný, nezničeýn, hebký a nevypadla jediná štětina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, flat topy taky už skoro nepoužívám, RT nahradí všechno :)

      Vymazat
  3. Na ty RT si už hodně dlouho brousím zuby :P

    OdpovědětVymazat
  4. Ehm... já jsem úplný štětcový barbar. :D Vlastním 4, všechny z Rossmannu. :D Jeden na pudr, jeden na tvářenku, jeden konturovací na make-up a jeden (dvojitý) na oční stíny. :D A nemůžu si na ně stěžovat, fungují mi skvěle, drží tvar, při praní z nich nelezou štětiny a to mi stačí. Jinak stíny nanáším i prsty nebo klidně těma aplikátorama a štětečkama, co přibalená od výrobce a co všechny ostatní blogerky nesnáší. :D Ale třeba Nude Tude paletka má fakt dobrý štěteček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ty z Rossmanna nejsou úplně špatné ;). A nepíchají tě?

      Vymazat
  5. tu je moja stetcova TOP 10 http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2013/04/top-10-stetce-nieco-naviac.html a zhodneme sa v znacke RT, aj ked ja tam mam inych zastupcov... ale je pravda, ze som dost vahala pri stetcoch na make-up medzi tym od Sephory a prave Expert Face Brush-om.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se určitě vyplatí více RT Expert Face než Sephora :)

      Vymazat
  6. Já mám štětce od Peti (dva čené), pak tři na oči od Essence a blendící od Mery Macom a na pudr taky od Mery Macom, všechno je hodně cenově dostupné a plně mi vyhovují :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mery Macom omrknu, jen jsem o nich zaslechla :)

      Vymazat
  7. Já mám taky nejradši RT a ještě Hakuro - RT stippling brush a Hakuro Flat top, tuším H80 jsou nej štětce na světe!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hakuro je super, taky si nemůžu stěžovat :)

      Vymazat
  8. Já zrovna teď plánuji nějaké nové štětce dokoupit a asi zase půjdu do RT nebo zkusím Sephoru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se Sephorou mám strašně malé zkušenosti, ale teď mají 2+1, tak to si o nějaký test říká ;)

      Vymazat
  9. Můžu se zeptat, kde jsi koupila ten Real Techniques Expert Face Brush ? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, všechny RT kupuju na iher.com , mají nejlepší cenu (kdyžtak s kódem NUF183 dostaneš slevu 5 dolarů z první objedávky)

      Vymazat
  10. RT také zbožňuji. Používám je rok, nevypadl jim jediný vlásek a koupila bych si je znova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, nemůžu proti nim říct křivé slovo :)

      Vymazat
  11. RT jsou nejlepší :-) Akorát mám prostě problém, že expert face brush je hrozně špinavý a ať dělám co dělám tak ten makeup z něj prostě nedostanu :-(

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to máš pravdu, celkem špatně se čistí :(

      Vymazat
  12. Dám na tebe a kupuji si ted od RT :) Jsem zvědavá, tak snad nebudu zklamaná .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!