pondělí 16. června 2014

Moje TOP 5 - Tvářenky

Ahoj všichni!

Když jsem se naposledy prohrabovala svou kolekcí make-upu, napadlo mě udělat takovou krátkou sérii článků s názvem TOP 5 - bystřejší již určitě pochopili, že se bude jednat o pět mých nejoblíbenějších produktů v dané sekci. A dnes se podíváme rovnou na můj snad největší objekt zájmu, a to jsou tvářenky. Pokud by vám přišlo, že je jich na obrázku šest a ne pět...tak vidíte správně. Nějak jsem nedokázala dodržet limit.



Cargo Louisiana je můj úlovek z e-shopu Plum Foolery a jsem z ní nadšená. Odstínem je to taková tlumená růžová, ale co se mi a ní nejvíce líbí, je krásný rozjasňující efekt, rozjasňovače opravdu netřeba. Sice trošku práší, jak můžete vidět i na fotce, ale vzhledem k tomu, jak je velká, nemám obavu, že ji jen tak spotřebuju.




Too Faced Sweethearts je prostě miláček, jak podle jména, tak vlastnostmi. Tvářenka je zapečená, takže téměř neubývá a všechny tři smíchané odstíny vytvářejí dohromady krásnou šťavnatou barvu, kterou si můžete vzít na sebe takřka vždycky a bude to vypadat dobře. Taktéž platí, že je obrovská, tudíž moje vnoučata se můžou těšit na super tvářenku :).




e.l.f. baked blush Rich Rose je další zapečenost, která mě velmi příjemně překvapila. Odstín je sice vhodný spíše na podzim, ale já bych ráda vyzkoušela další. Tvářenka je tak akorát pigmentovaná, dobře se nanáší, vydrží celý den. Za tu cenu je fakt parádní.




Illamasqua cream blush Dixie je od značky, která je označována za tvářenkového mága. A je to tak, jejich produkty jsou nesmírně pigmentované, dlouho vydrží a najdete zde i hodně neobvyklé odstíny. Já jsem chtěla vypíchnout tuto krémovku, protože se nepodobá žádným jiným krémovým tvářenkám, co znám - příjemně klouže po pleti a hlavně opravdu vydrží! I bez zapudrování ji máte celý den.




Clinique Plum Poppy je u mě docela krátkou dobu, ale oblíbila jsem si ji moc. Opět není příliš pigmentovaná, takže se nemusíte bát pořádně zahrabat štětcem, ale odstín se mi moc líbí, dá se s ním i pěkně konturovat a výdrž je celodenní. Balení sice žádná krása, ale zase je praktické na cesty.




F&F tvářenka je mojí šestou bonusovkou na závěr. Nejhorší je na ní to, že ji už prostě neseženete. A je to pech jako blázen, protože je jedním slovem úžasná. Krásný svěží odstín, výborná pigmentace, skvělá výdrž...no prostě děsná smůla. Koupila jsem si ji za 27 Kč v F&F výprodeji a doteď mě štve, že kosmetika F&F byla zrušena. 




A jaké jsou vaše oblíbené tvářenkové kousky?

Těším se na komentáře,
IYF

39 komentářů:

  1. Sakra ta Too Faced Sweethearts mě láká čím dál tím víc. Jinak má nej tvářenka je Bourjois, zatím jsem nenašla jinou se ktreou bych byla tak spokojena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Too Faced je fakt bomba, je univerzální, ale moc krásná, jsem ráda, že jsem si ji koupila.

      Vymazat
  2. Překrásné tvářenky s ještě hezčími odstíny. Hodně se mi zalíbila ta Cargo a ELF, musím se po nich kouknout.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. too faced vypadá skvěle..leží mi v hlavě už pěkně dlouho, tak se možná po zkouškovém odměním :) jinak mé oblíbené a nejoblíbenější jsou bourjois, hezky zapečené a voní (trocha nostalgie, vždycky mi to připomene jak jsem se prohrabovala mamce v kosmetické taštičce..přesně takhle voněla :)) ) a vydrží mi neuvěřitelně dlouho :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, fakt nějakou Bourjois musím konečně zkusit!

      Vymazat
  4. Ta F&F má krásný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nad Cargem kroužím už dlouhou dobu a pořád se ne a ne rozhodnout

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem byla v Praze, byla jsem na sto procent přesvědčená, že si tu tvářenku Too Faced koupím. Mě naživo nějak vůbec nenadchla! Z fotek to vůbec nevypadá, ale přijde mi, že se zbytečně moc třpytí...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že matná není, ale zas nějak vyloženě třpytivá mi také nepřijde, spíš taková zdravě zářivá. Ale každý má rád něco jiného :)

      Vymazat
  7. Krása, asi jsem vážně tvářenkový úchyl, protože bych je brala hned a všechny. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, kdybych já viděla podobný článek u kohokoliv jiného, taky se namlsám :))

      Vymazat
  8. Všechny odstíny vypadají skvěle :))) Já teďka používám od Inglotu a ta je vážně super. Vlastním bohužel jenom jeden kousek :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem slepá, nebo už Plum Cargo tvářenky v e-shopu nemá? :( Tu Louisianu potřebuju!!! :) Zuz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel se obávám, že už jsou vyprodané :(

      Vymazat
    2. Ahoj, keď môžem poradiť, týždeň dozadu som ju objednavala.. http://www.kosmetikavelkoobchod.cz/kosmetikavelkoobchod/eshop/0/3/5/4229-CARGO-Lousiana-luxusni-zvyraznujici-tvarenka

      Vymazat
  10. Já tedy na tvářenky moc nejsem, ale z těch tvých bych si určitě vybrala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na ně dří nebyla...pak se to zlomilo :D

      Vymazat
  11. Cargo a Too Faced mají nádherné odstíny! Já používám akorát dvě tvářenky, a to jednu s leskem od Bourjois (která je - jak všichni víme - bezedná) a pak jednu matnou od Essence. Spíš si potrpím na bronzer než na tvářenku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připadám si jako outsider, protože od Bourjois ještě žádný kousek nemám, přitom je to taková legenda :)

      Vymazat
    2. Tak to moc doporučuju. Uže jn kvůli tomu, že je to tvářenka "na celý život". Já myslím, že tu svoji nikdy nespotřebuji :D

      Vymazat
  12. Supr článek. Já má oblíbenou Instain od theBalm, už mám tři odstíny.

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasné odstíny, brala bych je všechny :o)))

    OdpovědětVymazat
  14. momentálně MAC z vodní limitky, úžasná barva, sice slabší pigmentace, ale vydrží od rána do noci

    OdpovědětVymazat
  15. Super článek, těším se na další díly! Momentálně nejvíc používám Corallistu (kdy jindy než v létě) a pak Pretty Terra od Alverde. Občas i Bourjois, kde jsem si ověřila, že někdy je třeba "setřít" tu vrchní vrstvu, aby byl produkt dostatečně pigmentovanej - ze začátku jsem si říkala, co na těch tvářenkách všichni mají, když barva nula nula nic. Z tvého článku bych si vybrala tu poslední! :-) Srdíčková je zase tak roztomiloučká balením;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prettz Terra chci také přihodit jednou do své sbírky, hodně mě láká :)

      Vymazat
  16. Já mám nejpoužívanější Rockateur od Benefitu, je podobná té Cargo, není třeba rozjasňovač, pak další benefity - Coralistu a Bella Bambu na léto, MAC Desert rose a Sin od Narsu. Tvářenek mám mraky abaví mě je sbírat, ale momentálně jiné nevytahuju:-) Krom krémovek, ale ty si z hlavy nepamatuju. Z tvé sbírky bych brala z fleku Illamasquu, až bude zase akce, musím už se rozjoupat k objednávce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já jsem taky tuhle Illamasquu brala ve slevách, je to vždy super akce.

      Vymazat
  17. Jestli ty jsi tvářenkový maniak,pak já jsem úchyl :D Nevybrala bych ani 10 nejoblíbenějších.Mám Cargo,Too Faced všechna 3 srdíčka,Nars,MAC atd a všechny je miluju <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to jako děti, nemůžeš vybrat ty nej :))

      Vymazat
  18. já na tvářenky teda zrovna moc nejsem, ale a Cargo a Too Faced se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  19. Všechny odstíny se mi moc líbí! já mám tvářenek strašně moc a ráda je používám. Nejradši mám odstíny fialové, lila a bronzové. Ta poslední mě hodně zaujala. Mojí nejoblíbenější je momentálně tvářenka od MAC z kolekce flowers.

    OdpovědětVymazat
  20. u mňa teraz vedie Clarins a PUPA:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!