čtvrtek 12. června 2014

Novinky od Astoru aneb Jak jsem vyhrála

Ahoj všichni!

To jsem vám jednou takhle vstala fakt blbou nohou. Všechno naprd, ráno naprd, škola přede mnou, akorát tak hodit si mašli...ale jelikož každé ráno pravidelně otvírám mail, našla jsem tam zprávu od Rendy. Že jsem prý vyhrála! Jupijou! Víte co, já moc nevyhrávám a navíc jsem dítě, takže každá výhra mi udělá eskutečnou radost. Nebudu kecat, když řeknu, že to úplně změnilo moje nazírání na onen den :).

Novinky od Astoru jsem již podrobila testu a dnes vám povím, co si o nich myslím.



Jako první tu máme Lift Me Up BB Cream v odstínu Medium. Super. Medium. Pro mou zelenobílou pleť. Jak vidíte na fotkách, nevypadalo to ani na druhý pohled nic moc. Na ten třetí jsem ale zjistila, že když dám malé množství a dostatečně rozetřu, tak to jde. Klíčové je, že odstín není oranžáda. Krytí je takové střední, což je podle mě slušné, a výdrž průměrná. Z BBčka se promě stal pomocník a línější dny, kdy se nechci patlat hutným make-upem, ale něco na obličeji chci. Překvapivě tedy 6 bodů z 10!





Lak na nehty v oranžovém odstínu není obvykle nic pro mě, protože oranžová na bílých rukou vypadá prostě divně. Musím říct, že jsem tomuhle odstínu nepropadla ani po vyzkoušení, ačkoliv lakovací zkušenost byla příjemná. Klidně bych vyzkoušela jiné barvy, ale oranžová je taková...meh. Base coat je příjemná věc, hodnotím kladně, že opravdu ochrání nehty před zabarvením nějakým výrazným lakem na nehty.




Lipcolor Butter Pretty Poppy, to už je jiná. Psala jsem o něm snad všude možně, pěju na něj ódy a je to zkrátka fakt. Je to báječná věc a chci chci chci další.




Krémová rtěnka ve fuchsiovém odstínu mě příjemně překvapila, především svou hydratační schopností. Na rty se nanáší velmi komfortně, hydratuje a dobře se nosí. Odstín se mi celkem zalíbil, ačkoliv tato výraznější růžová na mně někdy může vypadat divně, tak se dá nosit i ve velmi lehkém nánosu. Pro mě jednoznačně velké překvapení a budu rtěnkám Astor asi věnovat větší pozornost.




Řasenka Seduction Codes se nějak vytratila ze společné fotky. Balení se mi moc líbí, je takové tlusté a zlaté - každé děvče má rádo tlustý zlatý klacek, že? Ehm...zaujal mě také tvar kartáčku, podobný mám už na retro řasence od Rimmelu. A té je tato řasenka podobná i efektem. Jak můžete vidět na fotce, kde mám nařaseno na pravém oku (a pro vás vlevo), efekt je spíše přirozený. Čekala jsem větší bombu co se týče výsledku, ale zklamaná taky nejsem, protože na denní líčení mi vyhovuje a především se mi líbí fakt, že se během dne nemaže a neopadává.





Ještě jednou bych chtěla poděkovat Rendy za to, že mě "vyhrála". Kosmetický dáreček totiž vždycky spraví den :).

A co vy, zkoušeli jste něco z těchto produktů od Astoru?

Budu se těšit na komentáře,
IYF

17 komentářů:

  1. Tak tím tlustým zlatým klackem jsi mě opravdu pobavila.. děkuju! :) Zrovna ta oranžová se mi líbí, je taková letní a veselá.. ale další lak už opravdu nepotřebuji!
    Doufám, že dneska jsi vstala tou správnou nohou a bude se ti dařit lépe!
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
  2. Kupodivu jsem ještě nic nezkoušela, ale zálusk mám určitě na to máslo na rty (když ho tááák propaguješ :-))).

    OdpovědětVymazat
  3. Já zkoušela patlátko na rty a až tak unesená z něj nejsem, hrozně mi cuckuje. :) Zbytek vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám teda to BB v odstínu Light a je to peklo, nic tak tmavého a oxidujícího jsem dlouho neměla, navíc strašně zvýrazňuje šupinky, póry a všechno. nikdy víc!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ten lak! Růžové rty ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten tlustej zlatej klacek mě fakt dostal :D No, ty nový rtěnky mě dost lákají, u Péti se mi hodně zalíbil odstín Soft Caramel. Jinak se přiznám, že od Astoru jsme všudy všeho měla jednu rtěnka kdysi dávno, která měla krásný malinový odstín, ale obalem a vůní vypadala jak rtěnky mojí babičky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já už mám ty Lipcolor butter doma celkem tři a jsou úžasný:) A na ty nové rtěnky mám taky zálusk, chtěla bych aspoň jednu vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tahle oranžová sada se mi moc líbila a strašně ti jí závidim! :-) Pastelce asi dlouho odolávat nebudu když na ní vidim tolik pochvaly. I když mi to pořád přijde prostě divný :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Tlustej zlatej klacek :D :D Miluju blogy, kde se zasměju a prodlouží mi to život ;) :) Jinak Astoru jsem nevěnovala do teď moc pozornosti - ani nevím proč, mám vlastně jen jeden lak - takový smaragdově zelený, je fajn, ale nosím tu barvu málo. Definitivně jsi mě ale nalákala na ty Butters, teď na léto by se mi něco takové hodilo.
    Iwi Sluníčko B.

    OdpovědětVymazat
  10. cooože - tlustej zlatej klacek :DD
    máslíčka miluju, ty chválím kudy chodím, ale docela bych omrkla ty rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta oranžová se mi náhodou na světlých rukou líbí, z fotky to působí dobře :) Dík za tip na máslíčko, omrknu odstíny, nevíš, jestli mají nějáký co "jako že není skoro vidět"? Pořád se výrazných barev na rtech něják bojím, navíc mi vždycky po pár hodinách skončí na celém obličeji :/ Zuz

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo..ten BB mě celkem prekvapil, ja na nej koukala a prislo mi jako nic moc od pohledu..Ale rtenky maji skvele:)

    OdpovědětVymazat
  13. Nezkoušela, ale ta rtěnka od Astoru mě docela láká. Už jsem na ní četla jiné kladné recenze! asi se po nich poohlédnu!

    OdpovědětVymazat
  14. Moc mě těší, že balíček kosmetiky dokáže člověku trochu zpříjemnit den :) Tak by to mělo být pořád, protože kosmetika je prostě radost :)

    OdpovědětVymazat
  15. A mně se zrovna ten lak tak líbí! A odstínově mi přijde, že se pěkně hodí k té tužce na rty:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Podepisuju se pod tvůj názor na krémovou rtěnku od Astoru. Je super a zvažuju další odstíny, jen co bude Astor v akci někde. Ta barva, hydratace, komfort při nanášení i nošení to je pecka. Od Astoru mám též BB Skin match care a je strašnej, zvýrazňuje póry fakt moc, takže používám jen doma a vždycky ho s něčím smíchám (nerada věci vyhazuju, snažím se je zužitkovat aspon do půlky než letí do koše). Jo a Pretty poppy asi do ní půjdu (mám jiný odstín, téhle oranžové jsem se bála, ale na léto bude super).

    OdpovědětVymazat
  17. Ty rtěnky máš trochu přetažené :) Ale jinak pěkné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!