čtvrtek 5. června 2014

Oblíbené produkty za měsíc květen

Ahoj všichni!

Už zase se trochu opožďuju s oblíbencema měsíce, ale musíte být shovívaví, snažím se stále publikovat články v přibližně stejném rytmu, ač mi hoří koudel za prdelí  mám poněkud zaneprázdněno. Ale koho to zajímá! Oblíbenci jsou tady :).



Syoss Mega Hold lak na vlasy jsem si pořídila na doporučení jedné vizážistky, vždy jsem totiž se svými jemnými vlasy měla problém, že mi na hlavě nic nedrží. Tenhle lak je ale vážně super, má opravdu maximální fixaci, ale vlasy nechutně neslepí. Jako trošku jo...ale ne nechutně. Rozumíme si?

LUSH Eau Roma pleťová voda mě nalákala neskutečně nádhernou vůní růže s levandulí. Složení je čisté jako bory, co šumí po skalinách a já jsem si ji moc oblíbila. Schválně si ji očuchejte a řekněte mi.

D&G L'Imperatrice je moje nová vůně číslo 1, a to jsem ji testla v Sephoře vlastně omylem, když už jsem nevěděla, co bych. Zamilovala jsem se! Cítím v ní trochu broskev, je ženská, lehce ovocná, lehce květinová, ale originální. Bohužel nemá moc dlouhou výdrž, je to jen toaletka, ale já bych se jí mohla polejvat od rána do večera.

Medik8 Pore Cleanse Gel jsem si pořídila po několika nadšených recenzích na blozích a zatím jsem spoko. Pleť vyčistí dobře, neirituje mě divnou konzistencí nebo vůní, nevysušuje. Uvidíme, co udělá po delším testování, jestli se černé tečky dají na ústup nebo ne.

Bio Aroma pleťový krém jste tu viděli teď nedávno a je prostě úžasný. Navíc jsem zjistila, že má super regenerační schopnosti, takže pomáhá zhojit třeba rozškrábané pupence. Mám pocit, že dává mojí pleti rovnováhu.



Inglot AMC pěnový make-up mi doporučila kamarádka a upozornila mě, že mají nejsvětlejší odstín ve slevě. Majáček se rozblikal a já pro něj šla. Na rozdíl od jiných pěnových make-upů je tento fakt lehký, ačkoliv obsahuje pořádnou dávku silikonů, tak nemám pocit, že by se pod ním pleť dusila. Recenze bude!

Astor máslíčko na rty Pretty Poppy jsem vyhrála u Rendy a od té doby ho nedám z ruky. Boží pigmentace, hydratace, příjemná aplikace...jsem chycená a chci další odstíny. Je podle mě i lepší než origoš chubby od Clinique.

Tvářenku Clinique Plum Poppy jsem pořizovala ve velké slevě na strawberrynet. Líbí se mi, že není extrémně pigmentovaná, což je uživatelsky příjemné, dobře se nanáší a obsahuje jemný sheen, který tvář rozzáří. Vydrží celý den bez problému.

Physicians Formule Youthful Wear matte je pudr, který by vám měl instantně vylepšit pleť. Musím říct, že to opravdu asi dělá, protože poznám rozdíl v dny, kdy ho nemám a kdy ne. Ani nevím, jak bych to popsala, není to tolik rozzáření jako třeba u Chanel Les Beiges, ale jakoby dodá tváři zdravější barvu.

Rimmel Scandal'Eyes v odstínu Nude, konečně se začala prodávat u nás, takže honem pro ni! Nejlepší a nejpřirozenější tužka pro prozáření oka na waterline. Navíc za super cenu a se super výdrží.

A co vaši květnoví oblíbenci? Znáte některý ze mnou zmiňovaných produktů?

Těším se na komentáře,
IYF






24 komentářů:

  1. líbí se mi ta toaletka, květinovo-ovocné vůně mám moc ráda. Určitě si jí ovoním. Můj oblíbenec za květen je vůně od Dolce a Gabanna - Dolce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nic z toho neznám, bohužel :(

    OdpovědětVymazat
  3. Roma water jsem měla. A to dvakrát. Pravděpodobně jsem měla poprvé vadnou verzi, která nevoněla vůůbec a byla divná. A druhá byla v pohodě a super. Každopádně mám raději Tea Tree water od Lushe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od nich můžu ty pleťové voděny všechny .)

      Vymazat
  4. Astor je taky pro mě jednička! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle produkt se jim fakt povedl, to se musí nechat :)

      Vymazat
  5. Teda tu vůni od LUSH musím vyzkoušet, levanduli i růži mám ráda, ale dohromady si je neumím představit :)

    OdpovědětVymazat
  6. máslíčka od Astoru miluju, jsem asi trapná, když to pořád opakuju, ale zaslouží si to :D
    a ta vůně podle popisu zní lákavě, asi ji v sobotu při návštěvě Sephory očuchnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, já se s tím Astorem taky pořád vykecávám všude :)

      Vymazat
  7. řeknu rovnou, toužím po něčem od Inglotu.. ach

    http://beautybylucka.blogspot.cz/2014/06/ma-prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Jeee, už je u nás tužka v odstínu Nude! Bezva! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Medik8 mám také, čistí bezvadně, ale s černými tečkami to rozhodně nic nedělá :)

    OdpovědětVymazat
  10. to zlatíčko od astoru mám taky ráda :) je skvělé :) ale s clinique to porovnat nemuzu, nezkousela jsem :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani zkoušet nemusíš, dle mě je Astor určitě lepší ;)

      Vymazat
  11. Ta tvářenka od Clinique je kouzelná. Medik8 budu muset taky zkusit a vůni od D&G určitě zajdu "očichat". Super článek, moc díky za tipy :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/spotrebovano-kveten-2014.html

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, chtěla jsem se tě zeptat na tvou spokojenost s tím čistícím gelem Medik8 po odstupu nějaké doby? :) Už jsem na blogu o něm nenašla další zmínky. Chtěla bych si ho pořídit, ale nevím, jestli za tu vyšší cenu stojí - mám problematickou pleť, černé tečky, pár pupínků... myslím, že takové pleti může pomoci? Předem moc díky za odpověď! Měj se fajn! :) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, určitě to byl nejlepší čistící gel, co jsem zatím používala, sice mi neodstranil černé tčky, ale fakt pěkně čistil, nevysušoval. Řekla bych, že za tu cenu stojí :)

      Vymazat
  13. Moc děkuju za odpověď, používám teď ten od Alverde na mastnou pleť, ale tenhle mě docela lákal, jen je v trochu jiné cenové kategorii, tak jsem zvědavá, bude-li cítit rozdíl :) Ať se ti daří! L. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten alverde jsem také měla, ale tento je určitě tak o 200% lepší ;). Měj se krásně!

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!